داغ ترین ها :
کدام گوشی‌ها تا پایان سال 1400 آپدیت MIUI 13 را دریافت می‌کنند؟

کدام گوشی‌ها تا پایان سال 1400 آپدیت MIUI 13 را دریافت می‌کنند؟

شیائومی در کنار معرفی رابط کاربری MIUI 13 فهرستی منتشر کرده که طی آن می‌توان به محصولاتی برخورد کرد که طی بازه زمانی سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ این آپدیت را دریافت می‌کنند.

برای مدتی می‌شود که اخبار و شایعاتی در مورد رابط کاربری MIUI 13 به گوش می‌رسد؛ نرم‌افزاری که برای گوشی‌های هوشمند شرکت چینی توسعه یافته و اجازه می‌دهد به جدیدترین امکانات و قابلیت‌های سیستم‌عامل اندروید دسترسی داشته باشند. پس از مدتی مشخص شد که نسخه چین رابط کاربری MIUI 13 برای بازار چین منتشر شده است. همین امر نیز نشان می‌داد که به‌زودی نسخه جهانی آن معرفی خواهد شد.

 

جدیدترین های شیائومی را از سایت تکنولایف بخرید و اولین نفر آپدیت Miui 13 را دریافت کنید: گوشی شیائومی

 

حال، روز گذشته، شیائومی در کنار معرفی نسخه جهانی سری ردمی نوت ۱۱ فهرستی را منتشر کرده که نشان می‌دهد کدام گوشی‌ها در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ (تا انتهای سال ۱۴۰۰) آپدیت رابط کاربری MIUI 13 را دریافت می‌کنند. اولین گوشی‌های هوشمند از محصولات شیائومی که انتظار می‌رود آپدیت رابط کاربری جدید شیائومی را دریافت کنند، شیائومی می ۱۱ و ۱۱ تی باشند.

در این فهرست می‌توان در کنار سری نوت ۱۱ به سری نوت ۱۰ نیز اشاره کرد که انتظار می‌رود آخرین نسخه از رابط کاربری شیائومی را دریافت کنند. از محصولات دیگری که در فهرست مشاهده می‌شود ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ و ردمی ۱۰ است. البته نباید تبلت شیائومی پد ۵ را از قلم انداخت.

زمانبندی انتشار Miui 13 شیائومی

جالب است بدانید که رابط کاربری MIUI 13 به صورت کامل مبتنی بر اندروید ۱۲ نیست. درواقع مشخص نشده که رابط کاربری جدید شیائومی مبتنی بر کدام نسخه از سیستم‌عامل اندروید است. درواقع شایعاتی وجود داشت که برای برخی از گوشی‌ها نسخه‌ای از رابط کاربری را دریافت می‌کنند که مبتنی بر اندروید ۱۱ است و برخی از مدل‌ها نیز از نسخه توسعه یافته مبتنی بر اندروید ۱۲ برخوردار می‌شوند.

در این مورد، سران شرکت چینی نیز گزارشی منتشر نکرده‌اند و مشخص نشده که کدام گوشی هوشمند به اندروید ۱۲ کوچ خواهد کرد یا تنها رابط کاربری MIUI 13 را دریافت کرده و همچنان از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ برخوردار خواهد بود. در هر صورت می‌توانید به فهرست منتشر شده نگاهی داشته باشید.

همان‌طور که اشاره شد محصولات مدنظر تا پایان سال ۱۴۰۰ یعنی سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ آپدیت جدید شیائومی را دریافت کرده و به آخرین نسخه از رابط کاربری MIUI کوچ خواهند کرد.

 

مقایسه های بلاگ تکنولایف را دنبال کنید:
مقایسه شیائومی 11 Lite 5G Ne با وان پلاس نورد CE

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. اسکیپ روم معمایی

    ممنون برای مایی که شیائومی داریم، خیلی خوب بود

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c%d9%87%d8%a7-%d8%aa%d8%a7-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%84-1400-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-miui-13/
ads
ads