داغ ترین ها :
کدام یک از کمپانی ها آپدیت اندروید 8 را سریعتر عرضه کردند

کدام یک از کمپانی ها آپدیت اندروید 8 را سریعتر عرضه کردند

کمپانی گوگل با بروزرسانی های متعدد سیستم عامل اندروید سعی می کند تا علاوه بر اضافه کردن ویژگی های جدید، نقطه ضعف های نسخه های قبلی را بپوشاند. اما این کمپانی نسخه های جدید را اول برای محصولات خود منتشر می کند. اما ما در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چه کمپانی هایی زودتر نسخه اندروید Oreo را برای محصولات خود منتشر کرد.

اندروید اوریو 8.0

جای بسی خوشحالی برای کاربران محصولات اکسپریا است که کمپانی سونی اولین شرکتی است که آپدیت ها را در اختیار کاربرانش قرار می دهد و این موضوع 63 روز به طول انجامید. جایگاه دوم در اختیار کمپانی نوکیا است و سومین جایگاه را One Plus در اختیار دارد. اما این رده بندی نشانگر این است که کمپانی سونی به سختی کار کرده تا رضایتمندی بیشتری را برای کاربرانش رقم بزند.

حال در ادامه رده بندی شاهد نام های بزرگی هستیم. کمپانی HTC در رده چهارم این رده بندی بوده که به نظر جایگاه خوبی برای این کمپانی می باشد. رده پنجم در اختیار ایسوس است و کمپانی های چینی شیائومی و هوآوی و لنوو و اسنشیال رده های ششم تا دهم را در اختیار دارند. اما نکته قابل توجه حضور سامسونگ و ال جی در رده های دهم و یازدهم است. که این موضوع برای این دو کمپانی واقعا جای تاسف دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%db%8c%da%a9-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d9%85%d9%be%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%87%d8%a7-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-8-%d8%b1%d8%a7-%d8%b9/
ads
ads