داغ ترین ها :
کمپانی اپل از نسخه جدید سیستم عامل خود به نام IOS 12 رونمایی کرد

کمپانی اپل از نسخه جدید سیستم عامل خود به نام IOS 12 رونمایی کرد

در نسخه جدید سیستم عامل گوشی های اپل شاهد ویژگی های منحصر به فردی خواهیم بود که می توان به افزایش 40% سرعت پردازشگر، افزایش 70% سرعت دوربین و همچنین افزایش 50% سرعت صفحه کلید و بهبود سرعت هنگام بارگذاری سنگین فایل ها به لطف بهینه سازی CPU اشاره کرد. نسخه جدید این سیستم عامل برای همه ی محصولاتی که از سیستم عامل iOS11 پشتیبانی می کنند در دسترس خواهد بود. این موضوع بدان معناست که گوشی اپل از آیفون 5s به بعد و آیپد هایی که از سال 2013 به بعد تولید شده اند هم بروزرسانی خواهند شد.

به ویژگی های جدید iOS 12 می توان معرفی AR Kit 2 و ورژن جدیدی از گرافیک سه بعدی به نام USDZ را افزود. این یک ورژن منبع باز بوده و تمام برنامه های iOS و همچنین Adobe از آن پشتیبانی خواهند کرد.

اما AR Kit جدید با این قابلیت که افرادی می توانند محیط مجازی یکسانی را به اشتراک بگذارند و به کارهایی مانند بازی کردن، ایجاد محتوا و منتقل کردن تجربیات بپردازند. حال در این بین کمپانی LEGO در میان کمپانی های دیگر در فکر ایجاد برنامه هایی است که از محیط AR مشابه برخوردار باشند.
حال کمپانی اپل تحولاتی در محیط داخلی نسخه جدید سیستم عامل خود داده است که به آن ها می پردازیم:

Siri (دستیار صوتی اپل) یک ویژگی جدید خواهد داشت و آن کلید میانبر است. به عنوان مثال شما می توانید با افزودن کلید میانبر کار هایی مثل سفارش قهوه، رزرو میز و انواع یاداوری ها را انجام دهید. سیری از این کلید های میانبر استفاده کرده و به خوبی کاری که ممکن است فراموش کرده باشید را به شما یاداوری می کند.
اضافه کردن به siri

از دیگر تحولات می توان به ایجاد پیشنهادات جست و جو برای یافتن عکس ها اشاره کرد. برای بهبود کیفیت جست و جو شما می توانید با فعالیت ها، رویداد ها، اقلام، تعطیلات و مکان ها به دنبال عکس مورد نظر خود باشید.
عکس های نمایش داده شده

وجود تغییرات در برنامه ها نیز دیده میشود. به طور مثال:
برنامه News به صورت پیاپی به روزرسانی می شود و شما میتوانید موضوعات مختلف و مورد علاقه خود را دسته بندی کنید.
استوری های اپل

در iPad ها نیز یادداشت های صوتی، برنامه سهام و iCloud نیز در دسترس خواهد بود.

iBooks یک طراحی جدید بوده و پشتیبانی از کتاب های صوتی از حالا به بعد به نام Apple book نام می گیرد.

اگر نقشه اپل را دوست ندارید میتوانید از برنامه Car play استفاده کنید که وظیفه آن پشتیبانی از برنامه های ناوبری شخص ثالث است.

iOS جدید همچنین گزارش های هفتگی خود را در مورد نحوه استفاده از گوشی شما و اینکه به چه میزان از چه برنامه هایی استفاده کرده اید را برای شما می فرستد.

Face Time Group ویژگی جدیدی در آیفون 12 است و اکنون شما می توانید به صورت انلاین با 32 نفر بازی کنید. البته این ویزگی فقط در مورد بازی صدق نمیکند بلکه شما می توانید یک چت گروهی را از طریق برنامه Messages شماره گیری کنید و هر زمان به چت گروهی که در حال انجام است بپیوندید.
فیس تایم گروهی

حال این مقاله نشانگر این است که اپل به دنبال تحول عظیم در این نسخه از سیستم عامل خود و شاید نسخه های بعدی باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d9%85%d9%be%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%a8/
ads
ads