داغ ترین ها :
کمپانی Razer دو هدفون جدید برای گوشی های razer و IOS منتشر کرد

کمپانی Razer دو هدفون جدید برای گوشی های razer و IOS منتشر کرد

همزمان با عرضه ی تلفن هوشمند Razer  در بازار ، این کمپانی خوش لوازم جانبی  هدفون خوش ساخت و اعلی Hammerhead USB-C  را برای تلفن هوشمند ساخته این کمپانی عرضه کرده است که هم اکنون در وب سایت همین کمپانی با قیمت 79.99 دلار برای خرید در دسترس است. این هدفون ها تنها با تلفن های ساخته ی این کمپانی سازگار نیستند بلکه می توان از این هدفون ها در هر تلفن هوشمندی که از پورت USB نوع C برخوردار باشد استفاد کرد. هدفون Hammerhead ساخت کمپانی Razer از آلومینیوم با دوام بالا ساخته شده است و از سیم های تخت بهره می برد به علاوه، این هدفون ها گوشی های دو لبه دارند که برای ایزوله کردن صداهای خارجی استفاده می شوند.

این هدفون ها با ریموت داخلی عرضه می شوند که به کاربران این اجازه را می دهد تا صحت صدا را از درایور دینامیک 10 میلی متر کنترل کند. همچنین، هدفون hammerhead شامل تبدیل کننده دستی DAC است که در تلفن های هوشمندی که از USB نوع C استفاده می کنند صدایی شفاف و پردازش نشده را به گوش کاربران برساند.

همراه با هدفون Hammerhead کمپانی Razer هدفونی برای محصولات مبتنی بر iOS با نام Hammerhead Mercury Edition  عرضه کرده است.این هدفون ها از خروجی دیجیتال Lightning  اپل به عنوان منبع صوتی استفاده می کند. هدفون iOS Mercury Edition مقداری گران تر از نسخه ی اندرویدی آن است و قیمتی معادل 109.99  دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d9%85%d9%be%d8%a7%d9%86%db%8c-razer-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-hammerhead-usb-c-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%87-%db%8c-%d8%a7/
ads
ads