داغ ترین ها :
واتساپ ویژگی کنترل سرعت پخش را به پیام‌های صوتی فوروارد شده نیز اضافه می‌کند

واتساپ ویژگی کنترل سرعت پخش را به پیام‌های صوتی فوروارد شده نیز اضافه می‌کند

به نظر می‌رسد واتساپ به تازگی متوجه شده که نرم‌افزار آن چقدر نسبت به پیام‌رسان‌های دیگر از امکانات کمتری برخوردار است و تلاش می‌کند در مدت زمان بسیار کمی، نواقص خود را برطرف سازد. درواقع برای چند ماهی است گزارش‌های مختلفی از واتساپ منتشر می‌شود که پیام‌رسان محبوب در حال افزودن امکانات جدید است یا امکانات خود را بهبود می‌بخشد. حال، گزارشی منتشر شده که واتساپ امکان کنترل سرعت پخش را به پیام‌های صوتی فوروارد شده نیز اضافه می‌کند. ویژگی کنترل سرعت ویس در واتساپ قبلا به این پیام‌رسان اضافه شده بود؛ اما حالا روی ویس‌های فروارد شده هم فعال می‌شود.

 

شاید نیاز داشته باشید:
خواندن پیام های حذف شده واتساپ

 

در حال حاضر تنها می‌توان سرعت پیام‌های صوتی را افزایش داد که به‌صورت مستقیم به کاربر ارسال شده‌اند و درواقع پیام‌های صوتی که فوروارد شده باشند با سرعت عادی پخش خواهند شد و نمی‌توان سرعت پخش آن‌ها را بیشتر کرد.

ویژگی جدید که هم‌اکنون در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد به کاربر اجازه می‌دهد پیام صوتی فوروارد شده را مانند پیام‌های دیگر  با سرعت  ۱.۵ یا ۲ برابر پخش کرد. درواقع زمانی که پیام صوتی را پخش کنید، آیکون آن تغییر می‌یابد و به شما اجازه داده خواهد شد تا پیام مدنظر با سرعت عادی، ۱.۵ یا ۲ برابر پخش شود.

باید در نظر داشت که ویژگی مدنظر در حالت آزمایشی قرار دارد و باید تا اضافه شدن آن به نسخه‌ی اصلی اپلیکیشن واتساپ صبر کرد. با این حال می‌توانید ویژگی کنترل سرعت پخش پیام صوتی فوروارد شده را در نسخه‌ی بتای واتساپ امتحان کنید.

واتساپ تاکنون امکانات مختلفی را به پیام‌رسان خود اضافه کرده که البته برخی از آن‌ها در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارند. یکی از این امکانات، ویژگی برای پنهان‌سازی وضعیت دیده شدن پیام‌ها است؛ به این صورت که طرف مقابل متوجه نشود آیا پیام ارسالی وی را مشاهده کرده‌اید یا خیر. البته باید گفت که انتخاب چنین وضعیتی باعث خواهد شد که شما نیز از وضعیت دیده شدن پیامتان توسط فرد مقابل باخبر نشوید.

نظر شما کاربران تکنولایف در مورد امکانات و قابلیت‌های جدید واتساپ چیست؟ آیا اضافه شدن امکانات مدنظر سبب خواهند شد که علاقه‌ی بیشتری به استفاده از این پیام‌رسان داشته باشید یا همچنان پیام‌رسان دیگری مانند تلگرام را می‌پسندید؟ نظر خود را در بخش نظرات با سایر اعضای تکنولایف به اشتراک قرار دهید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/
ads
ads