داغ ترین ها :
کوالکام یک چیپست جدید برای گجت های پوشیدنی را معرفی خواهد کرد

کوالکام یک چیپست جدید برای گجت های پوشیدنی را معرفی خواهد کرد

اخبار منتشر شده حکایت از آن دارد که کمپانی کوالکام قصد دارد در تاریخ 10 سپتامبر در کشور آمریکا یک چیپست جدید را برای ساعت های هوشمند معرفی کند. در حال حاضر اکثر ساعت های هوشمند از چیپست اسنپدراگون 2100 قدرت می گیرند.

چیپست کوالکام برای ساعت هوشمند

منابع معتبر اعلام کرده اند این چیپست جدید، مصرف باتری را بهینه تر کرده است ولی همیشه در تمامی محصولات یک نقطه ضعف وجود دارد و در رابطه با این محصول نیز گفته می شود که تغییر عمده ای در این چیپست رخ نداده است. در ماه می، کوالکام و گوگل اعلام کرده بودند که در حال کار بر روی یک چیپست جدید می باشند تا نقطه ضعف های گجت های پوشیدنی کمپانی گوگل را بر طرف کند که بهبود عمر باتری، یکی از ضعف های عمده این محصولات می باشد.

ساعت هوشمند

با توجه به این توضیحات به نظر می آید که این چیپست جدید همان چیپست مشترکی باشد که گوگل و کوالکام به طور مشترک بر روی آن کار می کنند. در همین راستا گوگل اعلام کرده است که در فصل پاییز در کنار معرفی گوشی هوشمند خود، یک ساعت هوشمند نیز معرفی خواهد کرد که از خانواده پیکسل خواهد بود و شاید این ساعت هوشمند از این چیپست جدید قدرت بگیرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d9%88%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%a7%d9%85-%db%8c%da%a9-%da%86%db%8c%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%ac%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b4%db%8c/
ads
ads