داغ ترین ها :

گرافیکی ترین بازی های اندروید – پادکست بازی قسمت 12

این روزها برای اینکه یک بازی با کیفیت از نظر گرافیکی داشته باشید، دیگر لزوما نیاز به کامپیوتر و لپ‌تاپ ندارید، با پیشرفت گوشی‌های هوشمند بهترین بازی های آفلاین اندروید با گرافیک بالا را می‌توانید به راحتی دانلود کنید، این بازی‌ها به راحتی روی گوشی شما نصب می‌شوند و جذابیت بسیار بالایی دارند، در این مقاله سعی داریم به شما بهترین بازی‌های گرافیکی در اندروید را معرفی کنیم، پس با تکنولایف همراه باشید.

به یک گوشی برای اجرای با کیفیت بازی ها نیاز دارید؟ لیست گوشی های گیمینگ را ببنید.

بازی اکشن گرافیک بالا اندروید

 Iron Blade: Medieval Legends RPG

 Iron Blade: Medieval Legends RPG

این بازی اکشن گرافیک بالا اندروید Iron Blade: Medieval Legends RPG نام دارد که تجربه لذت‌بخشی برای شما رقم می‌زند، گیم پلی بازی در نقش یک شکارچی هیولا است که تلاش زیادی می‌کند تا با کمک چند جادو و سلاح‌های قدرتمند، پادشاهی خود را از دست دشمنان و موجودات خطرناک خود نجات دهد. این بازی در دوران قرون وسطا است. در این بازی می‌توانید اسلحه‌های شگفت‌انگیزی را جمع‌آوری کنید و جهان‌های جدید اطراف خود را کشف کنید و برخی از مهارت‌های اولیه را توسعه دهید. بازی Iron Blade کاملا رایگان است و پرداخت درون برنامه‌ای ندارید. حجم نصب این بازی بسیار بالا است. علاوه‌بر گرافیک جذاب، این بازی صدا و موسیقی جذاب و با کیفیتی هم دارد. در حقیقت یکی از زیباترین بازی‌های اکشن است. برای دانلود روی لینک بزنید.

 بازی Mindcell

 بازی Mindcell

یکی دیگر از بازی‌های گرافیکی جذاب برای اندروید Mindell است. شاید برای بسیار از شما زندگی در آینده بسیار جذاب باشد، شما در نقش شخصیتی هستید که به یک سوژه‌ی آزمایشگاهی تبدیل شدید و دلیل اینکار نیز مشخص نیست. اما قهرمان قصه این مسئله را نمی‌پذیرد و قصد فرار دارد، طبیعتا ماموران امنیتی هم اجازه‌ی فرار به شما را نمی‌دهند. این بازی چنان گرافیک عالی ارائه می‌کند که می‌توانید خود را در آینده تصور کنید. این بازی در لیست بازی‌های محبوب نیست اما گرافیک آن بسیار عالی است. شما باید متحد واقعی شخصیت خود را درک کنید و شما باید اهداف اصلی شخصیت خود را در بازی بیابید. گیم پلی بازی به این صورت است که شما باید شخصیت یک قهرمان را بازی کنید که همه چیز را فراموش می‌کند و دلیل آن را هم نمی‌داند. هر سطح این بازی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد و دردسر پرداخت درون برنامه‌ای هم ندارید. منتظر چه هستید آن را دانلود کنید.

اگر طرفدار بازی های کامیونی هستید، مطلب زیر را ببنید:
بازی ماشین سنگین

بازی Brothers in Arms 3

بازی اکشن گرافیک بالا اندروید

جوخه برادران با محوریت بر جنگ جهانی دوم عرضه شده است، شما در این بازی جذاب در نقش یک سرباز کهنه‌کار هستید و باید از فرانسه تا آلمان را طی کنید و به جنگ بپردازید. شما در این مسیر با شجاعت باید افرادی را نجات دهید و چالش‌های زیادی سر راه شما قرار دارد. این بازی بیشتر برای کسانی مناسب است که توانایی کار گروهی دارند و باید به صورت گروهی ماموریت‌هایی را انجام دهند. صداگذاری و گرافیک این کار بسیار خوب است و حسابی از انجام آن لذت خواهید برد. وقتی می‌خواهید وارد بازی شوید باید به اینترنت دسترسی داشته باشید اما پس از آن دیگر نیازی ندارید. برای دانلود اینجا بزنید.

بازی I Gladiator

بازی اکشن گرافیک بالا اندروید

گلادیاتور هستم، یکی از بازی‌های اکشن و ماجراجویانه است که گرافیک جذاب آن شما را میخکوب خواهد کرد. در این بازی یک گلادیاتور با گلایاتورهایی دیگر مبارزه می‌کند و باید آنها را شکست دهد. این بازی 80 مرحله‌ی پُر از تنش است که در خلال آنها می‌توان از بیش از 100 سلاح و زره‌ی باستانی برای پیروزی‌ در نبردها استفاده کرد. شمشیرها، گرزها، نیزه‌ها، سبک‌های مختلف مبارزه، ضربات قدرتی و ترکیب‌های اصلی، چندین دشمن که به طور همزمان به شما حمله می‌کنند، شیرهای گرسنه که فقط منتظر کشتن شما هستند، از چالش‌های پیش روی شما هستند. پس آنها را با مشت بزنید، لگد بزنید، ضربه بزنید، بیهوششان کنید و نابودشان کنید تا پیروز میدان شوید.

بازی PubG موبایل را با دسته بازی کنید:
چگونه با دسته ایکس باکس وان پابجی موبایل بازی کنیم

بهترین بازی های آفلاین اندروید با گرافیک بالا

ARK: Survival Evolved

بازی اکشن گرافیک بالا اندروید

در این بازی می توانید نقش شخصی را بازی کنید که به راحتی می تواند دایناسورها را کنترل کند و این احتمالا برای شما خیلی عجیب است. هر سطح شامل یک نوع دایناسور متفاوت است و شما باید نقش اصلی یک دایناسور خاص را بازی کنید. دایناسورها بازیگر اصلی این بازی هستند تا توجه هر کاربر را به خود جلب کنند. فکر می‌کنم شما هم باید این بهترین بازی گرافیکی را برای اندروید 2022 دانلود کنید، ناامید نخواهید شد! شما می‌توانید دایناسورها را رام کرده و در راستای اهداف خود از آنها استفاده کنید، البته توانایی کشتن آنها را هم دارید. این بازی از بهترین بازی‌ های آفلاین اندروید با گرافیک بالا محسوب می‌شود.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

 Black Desert Mobile

 Black Desert Mobile

این بازی در سال 2022 به جمع بهترین بازی‌های گرافیکی اندروید پیوست مخصوص بازیکنانی است که می‌خواهند جهان را کشف کنند. بیش از صد سطح وجود دارد و در هر سطح، شما شخصیتی‌ای را رهبری می‌کنید. داستان بازی این است که شما در حالی که حافظه‌ی خود را از دست داده‌اید روی شن‌های ساحل یک روستا به هوش می‌آیید. شما چیزی یادتان نمی‌آید، اما یک روح سیاه همیشه همراه شماست و شما را راهنمایی می‌کند. این بازی چند نفره و آنلاین است و دو سال طول کشید نسخه‌ی موبایل آن نیز بیاید، پر از تصاویر زیبای گرافیکی است و شما در این بازی قادر هستید هرکاری انجام دهید و گرافیک و صدای بی‌نظیری دارد. با لمس این لینک بازی را دانلود کنید.

نکات فورتنایت موبایل:
چگونه در فورتنایت تیمی بازی کنیم

بازی Genshin Impact

بازی Genshin Impact

در این بازی زیبا شما در نقش یک خواهر و برادر هستید که از یک دنیای دیگر به این دنیا فرستاده شده‌اید، البته هر کدام از شما در یک سیاره جداگانه هستید و در واقع به این دنیا تبعید شده‌اید و الان باید گمشده‌ی خود را پیدا کنید، البته در ابتدا باید یک شخصیت را انتخاب کنید، با انتخاب هر شخصیت، دیگری به زندان می‌افتد و شما باید تلاش کنید تا چالش‌ها را رد کنید و او را از زندان آزاد کنید؛ این بازی گرافیک خوبی دارد و از حجم زیادی هم از گوشی شما را اشغال می‌کند، پس در نصب آن دقت کنید، چون هر موبایلی تحمل آن را ندارد. خبر خوب این است که برای اجرای بازی به ایترنت نیازی ندارید و همچنین می‌توانید اکانت روی موبایل خود را به کامپیوتر و یا لپ تاپ منتقل کنید و ادامه‌ی بازی را آنجا انجام دهید.

بازی Simcity

بازی Simcity

سیم سیتی یک بازی هیجان‌انگیز در سبک شهرسازی است. شما در این بازی باید تلاش کنید شهروندان خود را به هر آنچه نیاز دارند، برسانید. مشکلاتی مانند آلودگی و آتش سوزی و حتی حمله‌ی دایناسورها را حل کنید. شما در این بازی ساختمان و مراکز تجاری زیادی را می‌سازید و قادر به انجام هر کاری هستید. این بازی برای اجرای اولیه به اینترنت نیاز دارد و سپس می‌توان آن را آفلاین بازی کرد. در هنگام بازی چالش‌ها و مشکلات زیادی سر راه شما قرار می‌گیرد که باید آن را حل کنید. شما در این بازی کلی امکانات دارید و می‌توانید شهر رویاهای خود را بسازید و برای مردم نیز رفاه را تامین کنید. چون شما برای بقا نیاز به رضایت مردم شهر خود دارید، پش شهردار خوبی باشید. بازی SimCity BuildIt را از اینجا دانلود کنید.

کدام گوشی سامسونگ برای بازی بهتر است؟
بهترین گوشی سامسونگ برای بازی

بازی The First Tree

بازی The First Tree

در این بازی زیبا و جذاب دو داستان موازی در جریان است، یکی در مورد روباهی است که می‌خواهد خانواده گمشده خود را پیدا کند. از سوی دیگر، پسری وجود دارد که می خواهد با پدرش در شهری به نام آلاسکا ارتباط برقرار کند. شما باید نقش روباه را بازی کنید. موسیقی متن این بازی فوق العاده است، صورت حساب درون برنامه‌ای ندارد. این بازی اکشن یا معمایی نیست. داستان بازی حماسی و احساسی است. داستان از منظر سوم شخص روایت می‌شود. صداگذاری این بازی بسیار با کیفیت است و ماموریت‌ها در بازی به صورت تک نفره است، داستان‌های هر دو شخصیت این بازی بسیار کوتاه و احساسی است. اگر می‌خواهید از بازی‌های اکشن فاصله بگیرید، بازی The First Tree انتخاب مناسبی است.

بازی Asphalt 9

بازی Asphalt 9

این بازی گرافیکی اچ دی و سرعت 60 فریم در ثانیه دارد، بهترین ماشین‌ها از برندهای ماشین را در این بازی دارید و می‌توانید به هر جایی از این دنیا سفر کنید. بیش از 50 ماشین در این بازی می‌توانید خریداری کنید و نگران نباشید لذت خریداری این ماشین‌ها رایگان است و همچنین می‌توانید آنها را ارتقا دهید. چند نفره هم می‌توانید این بازی را انجام دهید. برای انجام این بازی باید به اینترنت وصل باشید و برای اجرای آن ممکن است نیاز به تغییر iP داشته باشید و از این نظر شاید کمی برای شما سخت باشد اما ارزشش را دارد.  اسفالت 9 را از اینجا دانلود کنید.

 

دانلود بهترین بازی های اکشن مبارزه ای برای اندروید:
بهترین بازی های جنگی مبارزه ای اندروید

 

بازی LifeAfter

بازی LifeAfter

فرض کنید دنیا به سمت نابودی است و افراد زیادی به ویروسی مبتلا شده‌اند که آنها را زامبی کرده است و شما جزو معدود افرادی هستید که برای بقا باید تلاش کنید، دشمن شما زامبی‌ها هستند و باید با آنها مبارزه کنید. شما باید با پیدا کردن امکانات و منابع با زامبی‌ها بجنگید و شاید شب‌های ترسناکی را بگذرانید. این بازی اینترنتی و آنلاین است. اگر به دنبال هیجان هستید این بازی را به شما معرفی می‌کنیم، پس معطل نکنید و دانلود بازی گرافیکی اندروید افلاین را از اینجا انجام دهید.

نقد یک بازی که نمره 10 از 10 گرفت:
بررسی بازی elden ring

بازی Mech Arena

گرافیکی ترین بازی های اندروید

بازی‌های زیادی روی پلتفرم گوشی‌های موبایل وجود دارند که ربات‌محور هستند. اما اگر می‌خواهید در قالب یک ربات جنگجو و قاتل هرج و مرج به راه بیندازید، بازی Mech Arena اثری است که باید به سراغ‌اش بروید. هدف شما در این بازی این است که پیش از دشمنان‌تان، تمام نقاط روی نقشه را تصاحب کنید. ربات شما در این اثر می‌تواند قابلیت‌های زیادی از خود به نمایش بگذارد و اگر تصمیم‌گیری‌های درستی داشته باشید، خواهید توانست دشمنان‌تان را به بهترین شکل ممکن از بین ببرید. هر دور در بازی Mech Arena از نظر زمانی کوتاه است و در نتیجه نیازی نیست زمان زیادی برای آغاز یک دور جدید صبر کنید.

این مورد از گرافیکی ترین بازی های اندروید از نظر بصری فوق‌العاده است و طراحی چشم‌نوازی دارد. شما در بازی Mech Arena می‌توانید از ربات‌های گوناگون هم در تیم خودتان بهره ببرید و هر زمان ربات‌تان نابود شد، یکی دیگر را به میدان بفرستید. هر چه این اثر را بیشتر تجربه کنید، قابلیت‌های بیشتری برای ارتقا سطح ربات‌تان برای‌تان در دسترس قرار می‌گیرد. این که می‌بینید در هر ارتقا ربات‌تان چقدر بهتر عمل می‌کند، بسیار جذاب است و حس خوبی القا می‌کند که به دنبال کردن بازی ترغیب‌تان خواهد کرد.

بازی Mortal Kombat

گرافیکی ترین بازی های اندروید

فرنچایز مورتال کمبت یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های مبارزه‌ای در دنیای بازی‌های ویدیویی بوده و پر از شخصیت‌های قدرتمندی است که دوست ندارید در زندگی واقعی با آن‌ها درگیر شوید. نسخه مبایل بازی Mortal Kombat هم از نظر گرافیکی چشم‌نواز بوده و می‌توانید در آن دست به انتخاب شخصیت‌های گوناگون زده و با دشمنان‌تان به مبارزه بپردازید. این اثر از لیست گرافیکی ترین بازی های اندروید از نظر بصری خیره‌کننده است و در نتیجه صحنه‌های فوق‌العاده‌ای را برای‌تان به نمایش می‌گذارد و در آن شاهد Finishingهای جذابی خواهید بود. جدای از این بخش، موارد جالب دیگری مثل ماموریت‌های هیجان‌انگیز، مبارزات تک‌نفره و نبردهای چندنفره از دیگر قسمت‌های سرگرم‌کننده بازی Mortal Kombat به حساب می‌آیند.

در مبارزات این بازی شما می‌توانید سه کاراکتر مختلف را کنترل کنید که هر کدام از آن‌ها توانایی‌های خاصی دارند و می‌توانند در نبردها عملکرد منحصربه‌فردی را ارائه دهند. گیمرها می‌توانند چند شخصیت را همزمان انتخاب کنند و این موضوع موجب می‌شود که بتوان استراتژی‌های خاصی را برای هر نبرد به کار برد. برای مثال اگر حریف در تیم‌اش شخصیتی با قابلیت‌های خوب هنرهای رزمی دارد، ممکن است بخواهید ابتدا به سراغ کاراکتری بروید که در حمله توانایی زیادی دارد. همچنین اگر استراتژی‌تان بر پایه دفاع است، باید به سراغ شخصیتی با قابلیت‌های مربوطه بروید.

بازی Jurassic Monster World

گرافیکی ترین بازی های اندروید

در بازی Jurassic Monster World شما می‌توانید سوار بر یک دایناسور پوشیده از زره شده و به نبرد بروید. در نتیجه این اثر را نمی‌توان واقع‌گرایانه‌ترین بازی در لیست گرافیکی ترین بازی های اندروید دانست، اما قطعا یکی از سرگرم‌کننده‌ترین‌ها به حساب می‌آید. گیمرها در این اثر می‌توانند با کمک دایناسورشان به دیگر دایناسورسوارها هجوم برده و کنترل Checkpointها را به دست بگیرند. گیم‌پلی بازی Jurassic Monster World ساده است و فقط کافی است به سمت دشمن نشانه‌گیری کنید تا شلیک به صورت خودکار انجام شود. علاوه بر این، گیمرها می‌توانند به گشت و گذار در محیط بزرگ این اثر پرداخته و از درگیری با دشمنان اجتناب کنند.

هرچه در نبردهای بیشتری پیروز شده و سطح‌تان را بالاتر ببرید، خواهید توانست دایناسورهای بیشتری را آنلاک کنید؛ از ولوسیراپتورها گرفته تا تی رکس‌های وحشتناک. این دایناسورها همراه با سلاح‌های گوناگونی در دسترس قرار می‌گیرند و حتی امکان استفاده از پهپاد نیز برای گیمرها فراهم می‌شود. دایناسورها در این بازی از قابلیت‌های گوناگونی بهره‌مند هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان پرواز کردن و پرش‌های بلند اشاره کرد. اگر به دایناسورها و آثار چندنفره علاقه دارید، بازی Jurassic Monster World می‌تواند برای‌تان یک انتخاب قابل‌قبول باشد.

 

برای گیمرهای لپ تاپ و کامپیوتر:
بهترین بازی آنلاین برای PC

 

سوالات متداول

برای دانلود بازی گرافیکی اندروید افلاین چه پیشنهادهای دارید؟ 

Brothers in Arms 3، Genshin Impact و ARK: Survival Evolved جزو بهترین بازی‌ها از نظر گرافیکی هستند که به صورت آفلاین هم می‌توانید بازی کنید و حسابی لذت ببرید.

گرافیکی ترین بازی اندروید 2021 یعنی سال گذشته کدام است؟

بازی The Witcher: Monster Slayer از نظر گرافیکی و کیفیت سطح فوق العاده‌ای دارد و سال گذشته منشتر شد، این بازی را از دست ندهید.

خرید هارد اکسترنال

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

10 نظر

  1. سینا

    دمتون گرم بابت بازی ها چه مجری باحالی هم دارید.

  2. Meysam

    ؟

  3. Wolf

    اسم بازی اولی چیه؟

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به Wolf

      Iron Blade: Medieval Legends RPG
  4. احسان نیک پی

    سلام
    وقت بخیر
    در این مطلب بازی های اندروید معرفی شده
    متوجه منظورتون نمیشم

  5. نیما

    با عرض سلام و خسته نباشید بازی های اندروید بزارین که ما بتونیم دانلود کنیم الان دیگه اکثرا موبایل به دست میگیرند تا موس رایانه

  6. سجاد

    عالیی فقط کاش لینک های دانلود بازی هارو هم میزاشتید

    1. یک کاربر Google

      پاسخ به سجاد

      عالی ولی پابجی، کالاف دیوتی‌و... کجان؟
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به یک کاربر Google

        سلام وقت بخیر خوشحالیم که مطلب براتون مفید بوده سعی کردیم بازی های کمتر شناخته شده رو معرفی کنیم پیروز باشید
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سجاد

      سلام وقت بخیر خوشحالیم که مطلب براتون مفید بوده میتونید با سرچ نام در گوگل پلی یا سایت های داخلی بازی ها رو دانلود کنید ولی حتما تلاش می‌کنم در مطالب لینک هم قرار بدیم پیروز باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads