داغ ترین ها :
گزارش مالی شیائومی در سال ۲۰۲۱ منتشر شد؛ فروش ۱۹۰ میلیون گوشی

گزارش مالی شیائومی در سال ۲۰۲۱ منتشر شد؛ فروش ۱۹۰ میلیون گوشی

گزارش مالی شیائومی در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. در این گزارش با اعداد شگفت انگیزی مواجه شدیم. این شرکت چینی در سال ۲۰۲۱ توانست به درآمدی ۳۲۸ میلیارد رنمینبی دست پیدا کند که ۳۳ درصد بیشتر از سال گذشته است. موضوع جالب اینجاست که سود شیائومی هم به ۲۲ میلیارد رنمینبی رسید که در مقایسه با سال ۲۰۲۰ افزایش ۶۹.۵ درصدی را نشان می‌دهد.

 

جدیدترین موبایل های برند شیائومی در سایت تکنولایف موجود است: گوشی شیائومی

 

شیائومی در سال ۲۰۲۱ با فروش فوق‌العاده گوشی‌های هوشمند خود مراجعه شد. این شرکت توانست ۱۹۰.۳ میلیون گوشی هوشمند بفروشد که ۳۰ درصد در مقایسه با سال ۲۰۲۰ بیشتر بود. موضوع هیجان انگیز اینجاست که شیائومی ۲۴ میلیون گوشی هم در قسمت گوشی‌های پریمیوم و رده بالا فروخته که افزایش ۱۶۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

درآمدی کلی شیائومی از فروش گوشی‌های هوشمند به ۲۰۸.۸ میلیارد رنمینبی رسید. این عدد هم نشان می‌دهد که شیائومی با افزایش ۳۷.۲ درصدی رو به رو شده است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که میانگین قیمت گوشی‌های شیائومی در سال ۲۰۲۱ تنها ۱۰۹۷ رنمینبی بوده است. گوشی ردمی نوت ۱۱ در کشور چین با این قیمت راهی بازار شده بود. میانگین قیمت فروش گوشی‌های رده بالای شیائومی هم داخل کشور چین ۳۰۰۰ رنمینبی و در بازار‌های خارجی ۳۰۰ یورو بوده است.

شیائومی همچنان حضور خودش را در بازار کشورهای خارجی گسترش می‌دهد و در گزارش مالی ۲۰۲۱ شیائومی هم مشخص شد که بیش از نیمی از درآمد این شرکت از فروش در بازار‌های خارج از کشور چین بوده است. درآمد شیائومی از بازار بین المللی ۱۶۳.۶ میلیارد رنمینبی بوده که ۳۳.۷ درصد در مقایسه با سال ۲۰۲۰ افزایش داشته است.

محبوبیت شیائومی در سرتاسر دنیا هم باعث شده که این شرکت جزو ۵ شرکت بزرگ تولید کننده موبایل در دنیا باشد. این شرکت در بازار ۶۲ کشور مختلف حضور دارد و ۱۴ کشور توانسته به پر فروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند تبدیل شود.

شیائومی در سال ۲۰۲۱ سعی کرد در بخش هوش مصنوعی هم پیشرفت کند و این قسمت را گسترش دهد. این اقدامات باعث شد که درآمد شیائومی از بخش هوش مصنوعی ۲۶ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کند و به ۸۵ میلیارد رنمینبی برسد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که شیائومی در بخش‌های دیگر از جمله ساخت خنک کننده‌ها، یخچال‌ها و ماشین لباسشویی هم با افزایش درآمد ۶۰ درصدی رو به رو شد.

شیائومی به این موضوع اشاره کرد که میزان کاربرانی که در ماه از رابط کاربری MIUI استفاده می‌کنند به ۵۰۹ میلیون در سال ۲۰۲۱ رسید. این میزان کاربر افزایش ۲۸.۴ درصدی را نسبت به سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهد. شیائومی از بخش تبلیغات  در رابط کاربری MIUI هم با افزایش ۴۲.۳ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۲۰ مواجه شد و درآمد ۱۸.۱ میلیارد رنمینبی کسب کرد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%db%b2%db%b0%db%b2%db%b1-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af/
ads
ads