داغ ترین ها :
همکاری سامسونگ و Maison Kitsuné برای عرضه‌ی نسخه ویژه از گلکسی واچ 4 و بادز 2

همکاری سامسونگ و Maison Kitsuné برای عرضه‌ی نسخه ویژه از گلکسی واچ 4 و بادز 2

سامسونگ تایید کرده که با همکاری شرکتی به نام Maison Kitsuné نسخه‌ای ویژه از گلکسی واچ 4 و گلکس بادز 2 را به بازار عرضه می‌کند.

بخش دوم سامسونگ با محوریت معرفی نسخه‌ی Bespoke برای افزایش تنوع رنگ‌بندی گلکسی زد فلیپ 3 و سری گلکسی واچ 4 برگزار شد؛ برنامه‌ای که طبق آن، علاقه‌مندان می‌توانند محصول شرکت کره‌ای را در رنگ‌بندی دلخواهشان سفارش دهند.

در خلال کنفرانس خبری، شرکت کره‌ای اعلام کرد که نسخه‌ای ویژه از گلکسی واچ 4 و بادز 2 با همکاری شرکتی ژاپنی‌فرانسوی به نام Maison Kitsuné به بازار عرضه می‌شود. نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی واچ 4 تنها از حالت بلوتوث برخوردار است و صفحه‌نمایشی ۴۰ میلی‌متری دارد.

طرح مشترک گلکسی واچ 4

علاوه بر آن، لوگوی شرکت Maison Kitsuné نیز روی بند قرار خواهد گرفت؛ لوگویی که شبیه به روباه است و جذابیت خاصی به بند می‌دهد. البته نسخه‌ی ویژه به رنگ‌بندی محصولات یا اضافه شدن لوگوی Maison Kitsuné ختم نمی‌شود و شامل طراحی خاصی برای رابط کاربری نیز خواهد بود.

همکاری سامسونگ و Maison Kitsuné برای عرضه‌ی نسخه ویژه از گلکسی واچ 4

نسخه‌ی ویژه از بندی در رنگ‌بندی بژ برخوردار است که البته کاربر می‌تواند نسخه‌ی خاکستری رنگ آن را نیز سفارش دهد. رابط کاربری نیز با واچ فیس اختصاصی Maison Kitsuné در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در این بین، شرکت سامسونگ اعلام کرده که ویژگی‌های جدیدی نیز برای ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 4 در راه هستند که شامل تشخیص سقوط دستگاه، شخصی‌سازی بیشتر برای واچ فیس، انیمیشن‌های جدید و بهبود کنترل دستگاه با ژست‌های حرکتی می شوند.

نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی بادز 2 نیز در رنگ‌بندی بژ عرضه خواهد شد و لوگوی Maison Kitsuné را نیز یدک خواهد کشید. تفاوت خاصی به غیر از رنگ‌بندی در نسخه‌ی ویژه وجود نخواهد داشت و بیشتر تغییرات در طراحی ظاهری و رنگ‌بندی خلاصه می شوند.

در انتها باید اشاره داشت که نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی بادز 2 با برچسب قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار و نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی واچ 4 نیز با قیمت ۳۹۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار شده‌اند و کاربران هم‌اکنون می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

 

آخرین اخبار از رویداد جدید و محصولات سامسونگ:

سومین نسخه‌ی بتای رابط کاربری One UI 4.0 و خداحافظی با تبلیغات سامسونگ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%b2-4-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-maison-kitsune/
ads
ads