داغ ترین ها :
احتمالا گلکسی واچ 5 و 5 پرو مجهز به سنسور دما خواهند بود

احتمالا گلکسی واچ 5 و 5 پرو مجهز به سنسور دما خواهند بود

آپدیت نسخه بتای اپلیکیشن سلامت سامسونگ تایید کرده است که گلکسی واچ 5 در دو مدل معمولی و پرو در دسترس قرار خواهد گرفت. بد نیست بدانید که بروزرسانی نسخه بتا به این نکته اشاره می‌کند که ساعت جدید سری 5 سامسونگ امکان دارد با سنسور دما که مدت‌های زیادی شاهد انتشار شایعات مختلف پیرامون آن بوده‌ایم، تولید و عرضه شود.

 

انواع گلکسی واچ با قیمت عالی و گارانتی ضمانت کالا موجود است: ساعت هوشمند سامسونگ

 

با توجه به تصویری که توسط Redditor اشتراک‌گذاری شده است، برنامه سلامت سامسونگ (Samsung Health) پس از بروزرسانی بتا، شروع به نمایش گزینه دمای پوست هنگام خواب (Skin Temperature during Sleep) خواهد کرد؛ همانطور که از نام گزینه موردنظر پیداست، می‌توان از ویژگی موردنظر برای ردیابی دمای پوست در طول چرخه خواب استفاده کرد. وجود قابلیت سنسور دما غافلگیرکننده است؛ در حقیقت گزارش‌هایی منتشرشده بود که سامسونگ هنوز از الگوریتم ذکرشده عقب بوده و بعید است در ساعت جدید خود از آن رونمایی کند.

گلکسی واچ 5 و 5 پرو مجهز به سنسور دما

به صورت کاملا جداگانه شاهد تایید نام گلکسی واچ 5 و 5 پرو از سوی نسخه بتای برنامه سلامت سامسونگ بودیم و اینطور که پیداست در سال جاری مدل کلاسیک عرضه نخواهد شد. بر اساس گزارش‌های منتشرشده در خبرگزاری‌های معتبر و انتشار یک اسکرین شات مهم، می‌توان گفت به غیر از مدل 5 و 5 پرو نشانه‌ای از مدل کلاسیک وجود ندارد. این نخستین بار نیست که غول فناوری کره جنوبی از اپلیکیشن سلامت خود برای معرفی یک محصول آینده و جدید استفاده می‌کند.

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی گلکسی واچ 5 پرو

 

در سال گذشته تقریبا یک ماه قبل از معرفی رسمی گلکسی واچ 4 و 4 کلاسیک، نام آن‌ها در برنامه سلامت کمپانی ظاهر شد و این یک خبر خوب و مهر تاییدی بر روی اطلاعات منتشرشده به حساب می‌آید.

 

قیمت گلکسی واچ 5 مدل 40 میلی متری

 

خرید گلکسی واچ 5 مدل 45 میل متری

 

قیمت گلکسی واچ 5 پرو

 

گلکسی واچ 5 و 5 پرو مجهز به سنسور دما

احتمالا گلکسی واچ 4 در دو سایز 40 و 42 میلی‌متر عرضه خواهد شد و این در حالی است که انتظار می‌رود مدل پرو فقط در یک سایز عرضه شود. بد نیست بدانید که ممکن است مدل گلکسی واچ 5 پرو مجهز به بدنه‌ای تیتانیومی و شیشه یاقوت کبود باشد. انتظار می‌رود این ساعت هوشمند انرژی خود را از یک باتری بزرگ 572 میلی آمپر ساعت دریافت کند. توجه داشته باشید که هنوز هیچ اعلامیه رسمی از سوی شرکت سامسونگ در زمینه ساعت‌های هوشمند جدید خود منتشر نشده است، اما انتظار داریم گلکسی واچ جدید کمپانی به زودی و در ماه آگوست معرفی شود.

 

شاید نیاز داشته باشید:
آموزش کار با ساعت هوشمند سامسونگ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-5-%d9%88-5-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%d8%ac%d9%87%d8%b2-%d8%a8%d9%87-%d8%b3%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b1-%d8%af%d9%85%d8%a7/
ads
ads