داغ ترین ها :
گلکسی واید 5 با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد

گلکسی واید 5 با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت سامسونگ امروز گوشی جدیدی با نام گلکسی واید 5 معرفی کرد که فعلا در کشور کره جنوبی عرضه می‌شود. از ویژگی‌های جالب توجه این گوشی هوشمند سامسونگ می‌توانیم به تراشه دیمنسیتی 700 اشاره کنیم که بر اساس معماری ۷ نانومتری ساخته شده است. این تراشه قبلا روی گوشی گلکسی A22 5G هم قرار گرفته بود. این تراشه دیمنسیتی از دو هسته Cortex-A76 بهره می‌برد و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 هم روی آن قرار گرفته است. این تراشه از مودم 5G هم بهره می‌برد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی گلکسی واید 5 از وای-فای ۵ و بلوتوث ۵.۱  برخوردار است.

 

برای خرید موبایل های سامسونگ، حتما لیست قیمت گوشی سامسونگ در سایت تکنولایف بررسی کنید.

 

مشخصات گلکسی واید 5

میزان رم و حافظه داخلی گلکسی Wide 5

گلکسی واید 5 و مشخصات آن

این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی ۶٫۶ اینچی LCD با وضوح تصویر 1080p+ بهره می‌برد. دوربین سلفی هم در یک ناچ V شکل روی صفحه نمایش دیده می شود. درباره نرخ نوسازی صفحه نمایش چیزی گفته شده، اما تراشه دیمنسیتی 700 از صفحه‌های نمایشی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی Wide 5 از یک دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همچنین یک دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی دارد که می‌تواند با زاویه ۱۱۵ درجه عکاسی کند. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق هم روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی هم حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد.

مشخصات دوربین گلکسی Wide 5

دوربین گلکسی Wide 5

از دیگر مشخصات گوشی گلکسی واید 5 می‌توانیم به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. البته که این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و می‌توانید تا ۱ ترابایت کارت حافظه روی آن قرار دهید.

در آخر می‌رسیم به ظرفیت باتری این گوشی. گوشی جدید سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین مشخص شده که این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی راهی بازار می‌شود.

باتری گلکسی واید 5

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی واید 5

گوشی گلکسی واید 5 با شماره مدل SM-E426S شناخته می‌شود و با قیمت نزدیک به ۳۸۵ دلار راهی بازار خواهد شد.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:

گلکسی A سال 2022 به لرزشگیر اپتیکال تصاویر مجهز می شود

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-5/
ads
ads