داغ ترین ها :
گلکسی کروم بوک 2 360 با پشتیبانی از شبکه LTE معرفی شد

گلکسی کروم بوک 2 360 با پشتیبانی از شبکه LTE معرفی شد

سامسونگ از مدل جدید کروم بوک‌‌های خود که برای فعالیت‌های آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند، رونمایی کرد. این محصول گلکسی کروم بوک 2 360 نام دارد. سامسونگ گلکسی کروم بوک 2 360 را در مراسم British Educational Training and Technology یا (BETT) معرفی کرد و مشخص شد که در تاریخ ۲۶ فروردین ماه هم راهی بازار می‌شود.

 

فروش انواع نوت بوک و کروم بوک های بازار با قیمت عالی در سایت تکنولایف: لپ تاپ

 

گلکسی کروم بوک 2 360 از صفحه نمایشی ۱۲.۴ اینچ با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل استفاده می‌کند. این صفحه نمایش لمسی خواهد بود که پنل TFT دارد. همچنین باید بگوییم که صفحه نمایش را می‌توان به صورت ۳۶۰ درجه خم کرد و کاملا پشت محصول قرار داد. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید از این کروم بوک به عنوان تبلت هم استفاده کنید. روی گلکسی کروم بوک 2 360 از وب کمی با وضوح 720p استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول پشتیبانی از شبکه LTE است.

سامسونگ برای گلکسی کروم بوک 2 360 از پردازنده اینتل Celeron N4500 و پردازنده گرافیکی Intel HUD استفاده کرده است. ۴ گیگابایت رم از مدل LPDDR4x روی این محصول استفاده شده است. سامسونگ اعلام کرد که این محصول جدید را می‌توان در مدل‌هایی با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC خریداری کرد.

بد نیست به پورت‌های گلکسی کروم بوک 2 360 هم اشاره کنیم. این محصول از دو پورت USB-C و دو پورت USB 3.2 استفاده می‌کند. جک ترکیبی میکروفن و هدفون دارد و کارت خوان هم روی آن دیده می‌شود. سامسونگ برای این محصول از باتری ۴۵.۵ وات ساعتی استفاده کرده که به ادعای این شرکت تا ۱۰ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

گلکسی کروم بوک 2 360 تنها در رنگ نقره‌ای راهی بازار می‌شود. قیمت مدل پایه این محصول که وای-فای دارد و از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است، ۴۱۹ یورو خواهد بود. مدل دیگر که از LTE پشتیبانی می‌کند و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۴۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%85-%d8%a8%d9%88%da%a9-2-360/
ads
ads