داغ ترین ها :
گوشی گلکسی A21 Simple در ژاپن معرفی شد

گوشی گلکسی A21 Simple در ژاپن معرفی شد

سامسونگ خیلی بی سر و صدا گوشی گلکسی A21 Simple را در ژاپن به بازار عرضه کرد. همان طور که از نام این کهکشانی مشخص است بسیار ساده طراحی شده و افراد مسن‌تر را هدف قرار داده است تا این کاربران راحت‌تر بتوانند از امکانات و قابلیت‌های گوشی‌های امروزی استفاده کنند. در سمپ چپ این گوشی یک بند به A21 Simple متصل شده است، چیزی که چندین سال است دیگر در گوشی‌های هوشمند ندیده بودیم و باعث می‌شود احتمال افتادن گوشی تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

مطالب مرتبط: بهترین گوشی های مناسب سالمندان

این کهکشانی همچنین به گواهی IP68/IPX5 مجهز شده است تا در برابر آب و خاک و گرد و غبار از خود مقاومت نشان دهد. این قابلیت برای این گوشی در نظر گرفته شده تا اگر افراد مسن‌تر به اشتباه حین استفاده گوشی را در آب انداختند هیچ مشکلی برای گوشی ایجاد نشود.

رابط کاربری این گوشی کمی متفاوت با دیگر گوشی‌ های سامسونگ طراحی شده و آیکون‌ها بزرگ‌تر هستند و دسترسی به آن‌ها در صفحه اول فراهیم شده است. این رابط کاربری نرم افزارهای پرکاربردتر و همچنین مخاطبین پرکاربرد را در صفحه اول قرار می‌دهد تا افراد مسن بسیار راحت‌تر بتوانند کارهای مورد نیاز خود را انجام دهند.

سخت افزار گلکسی A21 سیمپل

این گوشی به صورت پیش فرض از اندروید ۱۱ بهره می‌برد و این رابط کاربری به روی این نسخه از اندروید توسعه داده شده است. در بخش سخت افزاری برای این کهکشانی تراشه‌ی ۱۴ نانومتری اگزینوس 7884B در نظر گرفته شده است، تراشه‌ی قدیمی که از هشت هسته پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 و مودم 4G میزبانی می‌کند.

این محصول تنها یک نسخه با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت حافظه رم دارد اما شما به کمک کارت حافظه جانبی می‌توانید ظرفیت حافظه آن را افزایش دهید. از آنجایی که این کهکشانی برای افراد مسن‌تر ساخته شده از رادیو نیز برخوردار است و با اضافه کردن یک جک ۳.۵ میلی متری هدفون می‌توانید از این سرگرمی قدیمی استفاده کنید.

در بخش نمایشگر برای گلکسی A21 Simple یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD+ در نظر گرفته شده است. اندازه‌ی کوچک‌تر این نمایشگر نسبت به گوشی‌های دیگر به این دلیل است که کنترل آن آسان‌تر باشد و افراد مسن‌تر بهتر بتوانند آن را کنترل کنند.

در این گوشی سامسونگ خبری از حسگر اثر انگشت نیست و می‌توانید از روش تشخیص چهره دو بعدی به کمک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته درون ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر استفاده کنید. دوربین اصلی این محصول نیز سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند تا نهایت کیفیت 1080P فیلم برداری کند.

باتری گوشی A21 Simple

برای این کهکشانی یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده تا بتواند ۲۴ ساعت مکالمه مداوم را پاسخگو باشد. سرعت شارژ البته زیاد نیست و حدود ۲ ساعت (البته بسته به آداپتور چون درون جعبه شارژر وجود ندارد) باید منتظر بمانید تا این ظرفیت باتری پر شود.

این گوشی در تاریخ ۱۸ شهریور به صورت رسمی در ژاپن در دسترس قرار خواهد گرفت و انتخاب به دو رنگ سفید و مشکی محدود می‌شود. نسخه آنلاک این گوشی مبلغی در حدود ۲۰۰ دلار قیمت دارد.

در نظر داشته باشید که این گوشی کاملا با A21 یا A21s متفاوت است و نباید این گوشی‌ها را با هم یکسان در نظر بگیرید. در واقع این نسخه مخصوص ژاپن تولید شده و تنها افراد مسن‌تر را هدف قرار داده است در حالی که A21 و A21s به صورت جهانی بوده و همه کاربران را پوشش می‌دهد.

آخرین اخبار مرتبط با گوشی های سامسونگ:

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a21-simple-%d8%af%d8%b1-%da%98%d8%a7%d9%be%d9%86-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads