داغ ترین ها :
گلکسی M33 5G سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ به چالش کشیده شد

گلکسی M33 5G سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ به چالش کشیده شد

گوشی هوشمند گلکسی M33 5G سامسونگ در حالی خبرساز شده که فهرست بنچمارک گیک‌بنچ برخورداری آن از تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ را تایید می‌کند.

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

بازار هند یکی از مهم‌ترین منابع درآمد سامسونگ محسوب می‌شود. درواقع این بازار به قدری برای شرکت کره‌ای اهمیت دارد که طی سال‌های اخیر حتی محصولاتی را متناسب با کاربران و مشتریان هندی خود به بازار عرضه کرد و در ادامه نیز شاهد معرفی سری جدیدی نیز به نام گلکسی M بودیم.

سری گلکسی M درواقع مدل‌های ری‌برند شده از سری گلکسی A هستند که تفاوت‌های بسیار کم و در برخی موارد بدون هیچ‌گونه تغییری و تنها با تغییر نام راهی بازار هند می‌شدند. یکی از این محصولات نیز گلکسی M32 بود که حال انتظار می‌رود جایگزین این تلفن هوشمند به زودی معرفی و سپس روانه‌ی بازار هند شود.

آنچه در مورد گوشی M33 5G جلب توجه می‌کند، شایعاتی است که پیرامون آن شکل گرفته و گفته می‌شود همراه با تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ روانه‌ی بازار خواهد شد. چنین موضوعی در بنچمارک گیک‌بنچ نیز به چشم می‌خورد. به این صورت که محصول شرکت کره‌ای توانسته امتیاز درخور توجهی را گیک‌بنچ به دست آورد.

در این بین گوشی A53 5G نیز مدتی پیش در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد و توانست امتیازی شبیه به گوشی M33 5G کسب کند. همین امر نیز شایعاتی را مطرح کرده که گوشی M33 5G درواقع همان گلکسی A53 5G است که با نامی متفاوت روانه‌ی بازار هند خواهد شد.

البته تفاوت مهمی نیز به چشم می‌خورد. گویا مدل M33 5G از باتری با ظرفیت بیشتری نسبت به A53 5G برخوردار خواهد بود. درواقع اگر شایعات صحت داشته باشند مدل M33 5G همراه با باتری به ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت روانه‌ی بازار می‌شود؛ ظرفیتی که در گوشی گلکسی M32 سامسونگ نیز مشاهده می‌شد.

مدلی از گوشی هوشمند جدید سامسونگ که در بنچمارک به چالش کشیده شد از حافظه‌ی رمی با ظرفیت ۶ گیگابایت برخوردار شده و از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ استفاده می‌کند. چنین اتفاقی برای علاقه‌مندان به خرید گوشی جدید شرکت کره‌ای خبر خوشی خواهد بود؛ زیرا اندرویدی ۱۲ آخرین سیستم‌عاملی محسوب می‌شود که گوگل منتشر کرده و اگر پشتیبانی نرم‌افزاری محصولات میان‌رده‌ی سامسونگ را در نظر بگیریم، امکان دارد گوشی M33 5G امکان دریافت حداقل ۲ نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل اندروید را داشته باشد و حتی این میزان افزایش نیز یابد.

برخورداری از تراشه‌ای توانمند، پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت و همچنین طراحی ظاهری قابل قبول از ویژگی‌هایی است که باعث شده سری گلکسی A و طبیعتا سری گلکسی M که نسخه‌ی هند آن‌ها محسوب می‌شوند از موفقیت قابل توجهی در بازار برخوردار شوند. به صورتی که گفته می‌شود بخش قابل توجهی از درآمد شرکت کره‌ای را فروش سری گلکسی M تشکیل می‌دهند.

با این حال باید صبر کرد و دید که گوشی M33 5G چه عملکردی در بازار خواهد داشت و آیا می‌تواند موفقیت اعضای دیگر سری گلکسی M را تکرار کند یا خیر. نظر شما کاربران تکنولایف در مورد این گوشی هوشمند چیست و آیا علاقه‌مند به خرید آن هستید؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-m33-5g-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%86%da%86%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9/
ads
ads