داغ ترین ها :
گلکسی S23 با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار خواهد شد

گلکسی S23 با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار خواهد شد

امروز اولین اطلاعات از مشخصات گوشی گلکسی S23 منتشر شد. این اطلاعات در بنچمارک GeekBench قرار گرفت که نشان می‌دهد گلکسی S23 با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار می‌شود.

در این اطلاعات مشخص شد که گلکسی اس ۲۳ با شماره مدل SM-S911U راهی بازار می‌شود و با اسم رمز Kalama در دست ساخت قرار دارد.

 

برای خرید و مشاهده مشخصات موبایل های سامسونگ روی لینک بزنید: لیست قیمت روز گوشی سامسونگ

 

گلکسی S23 با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ چه عملکردی دارد؟

اطلاعاتی که از تراشه گلکسی S23 منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کنند که این تراشه یک هسته قدرتمند با فرکانس ۳٫۳۶ گیگاهرتز دارد و از چهار هسته میان‌رده با فرکانس ۲٫۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند و سه هسته ضعیف‌تر با فرکانس ۲٫۰۲ گیگاهرتز دارد.

امتیاز گیگبنچ گلکسی S23 با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲

شایعات می‌گویند که یک هسته Makalu-Epl، دو هسته Makalu، دو هسته Matterhorn و سه هسته Klein R1 روی این گوشی قرار می‌گیرد. البته باید بگوییم که این اطلاعات شاید ۱۰۰ درصد دقیق نباشند.

گلکسی S23 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار می‌شود. در حال حاضر ۳ تا ۴ ماه تا معرفی این گوشی هوشمند فاصله داریم و شاید یکسری از این اطلاعات تغییر کنند.

در حال حاضر براساس اطلاعاتی که GeekBench منتشر شده تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ توانسته در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۵۲۴ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۴۵۹۷ را کسب کند.

در این اطلاعات مشخص شد که گلکسی S23 همچنان با ۸ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود و از اندروید ۱۳ استفاده می‌کند. پردازنده قرار گرفته روی S23 هم Adreno 740 خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مدل اروپایی این گوشی هوشمند منتشر نشده است. سامسونگ مدل‌های اروپایی را با تراشه اگزینوس راهی بازار می‌کرد، اما شایعه شده که سامسونگ قصد ندارد دیگر از تراشه اگزینوس روی گوشی های پرچم‌دار خودش استفاده کند.

 

اگر موبایل سامسونگ دارید، حتما بخوانید:
ویژگی های One Ui 5.0

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s23-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be-%d8%af%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%88%d9%86-%db%b8-%d9%86%d8%b3%d9%84-%db%b2-%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c/
ads
ads