داغ ترین ها :
گوشی‌های مورد انتظار سال 2021

گوشی‌های مورد انتظار سال 2021

در اواخر سال 2020 شاهد گوشی‌های جذاب و ابرقدرت مانند شیائومی می 11 و آیفون 12 بودیم که رقابت را برای گوشی‌های 2021 به حداکثر سختی رساندند. در اوایل سال 2021 خانواده پرچمدار مورد انتظار سامسونگ به نام گلکسی اس 21 برای رقابت با آیفون و شیائومی وارد بازار شدند.
دیگر کمپانی‌های مطرح دنیای موبایل مانند وان پلاس با ارائه وان پلاس 9 و اوپو با عرضه فایند ایکس 3 وارد رقابت داغ بازار گوشی‌های سال 2021 شدند؛ اما این آخر راه رقابت سال نیست. همراه مجله تکنولایف باشید تا با هم 7 گوشی مورد انتظار سال 2021 را بررسی کنیم.

آیفون 13 – iPhone 13

آیفون 13

یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های هرسال، خانواده بزرگ و هیجان‌انگیز آیفون است که انتظار می‌رود مانند سال قبل شامل مدل‌های پرو، مکس و مینی باشد. انتظار داریم در بد بینانه‌ترین حالت آیفون 13 دارای صفحه‌نمایش 120 هرتزی و ناچ کوچک‌تر باشد. دیگر مشخصات مانند فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایت، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش و دوربین پریسکوپی برای افزایش میزان بزرگ‌نمایی از دیگر انتظاراتی است که احتمال دارد عملی شود.

گلکسی  Galaxy Z Fold 3 – Z Fold 3

گلکسی Z Fold 3

به‌احتمال زیاد مانند اکثر تلفن‌های موجود در این لیست عرضه آن حتمی نخواهد بود، اما می‌تواند از بیشتر آن‌ها هیجان‌انگیز باشد، زیرا تلفن‌های تاشو احتمالاً آینده تکنولوژی و موبایل‌ها هستند.
فراتر از داشتن یک صفحه‌نمایش بزرگ و تاشو، شایعات اصلی Samsung Galaxy Z Fold 3 تاکنون حاکی از آن است که ممکن است از قلم S Pen سامسونگ پشتیبانی کند، دارای یک دوربین در صفحه باشد و حتی ممکن است یک نوار نور RGB در لولای خود داشته باشد.

هواوی Huawei P50 – P50

هواوی P50

درگذشته هواوی با معرفی گوشی‌های جذاب کاربران را شگفت‌زده کرده است؛ این گوشی‌ها معمولاً با دوربین‌های فوق‌العاده و نمایشگرهای با کیفیت در کنار قیمت مناسب، توانسته بسیاری از کاربران را جذب خود کند. اما با تحریم هواوی از طرف گوگل، مقداری از سرعت پیشرفت این کمپانی کاسته شد.
به‌تازگی خبرهایی درز کرده که گوشی جدید هواوی یعنی P50 از سیستم‌عامل اختصاصی خود استفاده می‌کند که Harmony OS نام دارد. همین‌طور عکس‌هایی از پشت این گوشی در فضای اینترنت منتشر شده که نشان از سنسورهای بزرگ دوربین این گوشی است. پس امسال هم با یک گوشی دوربین محور از سمت کمپانی خلاق هواوی طرف هستیم.

آیفون iPhone SE 3 – SE3

سامسونگ گلکسی نوت 21

درحالی‌که عرضه خانواده آیفون 13 به‌وضوح مورد انتظارترین گوشی‌های آینده اپل است، این شرکت همچنین ممکن است جانشین آیفون SE (2020) را در سال 2021 معرفی و عرضه کند.
ما تاکنون در مورد آیفون SE 3 بسیار کم شنیده‌ایم و احتمال این‌که تا سال دیگر شاهد آن نباشیم وجود دارد، اما اگر امسال راه‌اندازی شود احتمالاً یک چیپست A14 Bionic (همان پردازنده آیفون 12) خواهد داشت.
همچنین در مورد iPhone SE Plus صحبت شده است که ممکن است در نهایت iPhone SE 3 باشد. تصور می‌شود که این گوشی صفحه‌نمایش 5.5 یا 6.1 اینچی دارد، اما برای حفظ قیمت پایین و اقتصادی نوع آن نسبت به SE2020 تغییری نخواهد کرد. آنچه مشخص نیست این است که آیا آیفون SE 3 دکمه فیزیکی صفحه اصلی و حاشیه‌های بزرگ را حفظ خواهد کرد یا مانند آیفون XR حاشیه‌ها و دکمه فیزیکی را حذف می‌کند.

نوکیا 10 – Nokia 10

نوکیا 10

مدت‌زمان زیادی است که منتظر پرچمدار جدید نوکیا هستیم؛ این گوشی اول با نام‌های 9.1 و 9.3 در فضای مجازی میان کاربران ردوبدل شد، اما حالا به نوکیا 10 تبدیل شده و انتظار داریم امسال نوکیا هم وارد بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند شود. استفاده از اسنپدراگون 888 و سلفی زیر نمایشگر به همراه یک صفحه‌نمایش از جنس یاقوت کبود با دوربین‌های 108 مگاپیکسلی از جذاب‌ترین ویژگی‌های فاش شده از NOKIA 10 هستند.

سامسونگ گلکسی نوت 21 – Samsung Galaxy Note 21

Samsung Galaxy Note 21

سؤال اصلی درمورد گلکسی نوت 21 این است که آیا سامسونگ واقعاً قصد متوقف کردن خط تولید سری نوت را دارد یا خیر؟
با وجود پشتیبانی گلکسی اس 21 اولترا از قلم S Pen احتمال این‌که این خبر صحت داشته باشد زیاد است؛ نه‌تنها این، بلکه یکی از مدیران سامسونگ به طور واضح اعلام کرده که ممکن است Galaxy Note 21 به دلیل کمبود چیپست امسال راه‌اندازی نشود. اما با موفقیت بسیار چشمگیر این سری از گلکسی‌ها می‌توان امیدوار بود که نوت 21 وارد بازار شود.
در حال حاضر هنوز خبری در رابطه با آنچه که می‌خواهند ارائه بدهند وجود ندارد، اما طبق معمول برای نوت 21، می‌توانید قلم S Pen، صفحه‌نمایش بزرگ برای استفاده بهینه از آن و قدرت بسیار زیاد انتظار داشته باشید. اگر سامسونگ گلکسی نوت 21 در سال 2021 راه‌اندازی شود، احتمالاً آن را در ماه اکتبر یا حدود آن خواهیم دید.

سونی اکسپریا 1 مارک 3 کامپکت – Sony Xperia 1 III Compact

سونی اکسپریا 1 مارک 3 کامپکت

سونی سالیان سال است که با تولید گوشی‌های خاص و کارآمد توانسته اسم خود را بیش‌ازپیش بر سرزبان‌ها بیندازد. این دفعه با تولید گوشی جمع‌وجور اکسپریا 1 مارک 3 کامپکت می‌خواهد طرفداران گوشی‌های کوچک را به سمت خود جذب کند.
شایعه‌ها حاکی از آن است که این گوشی دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با پردازنده میان‌رده خوب خواهد داشت؛ اما ما امیدواریم اختلاف سخت‌افزاری بین Xperia 1 mark 3 و Xperia 1 mark 3 Compact خیلی نباشد و شاهد یک گوشی قدرتمند کوچک در حد آیفون 12 مینی باشد و رقابت را برای این کمپانی سخت کند.

در نهایت

در این مطلب به بررسی اجمالی گوشی‌هایی که حدس می‌زنیم در سال 2021 قرار است به بازار عرضه شود پرداختیم و دیدیم که احتمال بعضی از آن‌ها زیاد و احتمال عرضه برخی دیگر کمتر است. در این مطلب هرآنچه در مورد این گوشی‌ها می‌دانستیم گفتیم و امیدواریم بیشتر آن‌ها به حقیقت بپیوندند.
به نظر شما آیا این گوشی‌ها امسال به بازار عرضه می‌شوند؟ شما بیشتر منتظر انتشار کدام‌یک از این گوشی‌ها هستید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b8%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2021/
ads
ads