داغ ترین ها :
گوشی آنر مجیک 3 پرو پلاس رسما معرفی شد

گوشی آنر مجیک 3 پرو پلاس رسما معرفی شد

شرکت آنر امروز گوشی جدیدی از خانواده Magic3 را معرفی کرد. این گوشی جدید Magic3 Pro+ (آنر مجیک 3 پرو پلاس)  نام دارد که رده‌بالاترین عضو این خانواده محسوب می‌شود. این گوشی از دوربینی با حسگری بسیار بزرگ بهره می‌برد و ظاهر زیبا و برافی هم دارد.

گوشی آنر مجیک 3 پرو پلاس از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Flex OLED بهره می‌برد که زاویه دید ان ۸۹ درجه است.  از ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توانیم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از HDR+ اشاره کنیم. همچنین مشخص شده که صفحه نمایش Magic3 Pro+ از تکنولوژی Nano Crystal Sheild بهره می‌برد که باعث شده صفحه نمایش مقاومت بالاتری نسبت به ضربه و خط و خش پیدا کند.

ماژول دوربین این گوشی به صورت یه شش ضلفی طراحی شده است. دوربین اصلی از حسگر IMX700 سونی استفاده می‌کند که اندازه پیکسل‌های آن به ۱.۲۲ میکرو میلی‌متر می‌رسد. این حسگر پشت یک لنز ۲۳ میلی‌متری با دیافراگم f/1.9 قرار گرفته است.

آنر مجیک 3 پرو پلاس

دوربین اولتراواید این گوشی هم از یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دو دوربین یگر هم پشت این گوشی دیده می‌شوند. یک دوربین با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی منوکروم و یک دوربین تله‌فوتو با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی که امکان زوم ۳.۵ برابری هم دارد. دوربین پنجم ین گوشی یک دوربین TOF به حساب می‌آید که برای گرفتن عکس‌های پرتره کاربرد دارد.

دوربین جلوی گوشی Magic3 Pro+ هم می‌تواند با زاویه ۱۰۰ درجه عکاسی کنید.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی از گواهی IP68 بهره می‌برد و به همین دلیل در برابر اب و گرد و خاک مقاوم است. تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ پلاس هم روی این گوشی دیده می شود. پشتیبانی از شارژر ۶۶ وات و داشتن باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌رود.  همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی به ابزاری خاص برای ویرایش ویدیوها و تصاویر مجهز شده از سمت IMAX Enhanced توسعه پیدا کرده‌اند.

گوشی مجیک 3 پرو پلاس با رابط کاربری Magic UI 5 و اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شد که نسخه بین‌المللی این گوشی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کند. برای آگاهی از موجود شدن این گوشی و موارد مشابه صفحه قیمت روز گوشی را در سایت تکنولایف دنبال کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%d9%86%d8%b1-%d9%85%d8%ac%db%8c%da%a9-3-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads