داغ ترین ها :
گوشی آنر 80 GT معرفی شد

گوشی آنر 80 GT معرفی شد

شرکت آنر مدل جدیدی از سری گوشی‌های آنر ۸۰ را معرفی کرد. این گوشی آنر 80 GT نام دارد. گوشی آنر ۸۰ جی تی بین دو گوشی آنر ۸۰ و آنر ۸۰ پرو قرار می‌گیرد، اما به گوشی آنر ۸۰ پرو شباهت بیشتری دارد.

گوشی Honor 80 GT به صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینجی OLED مجهز شده که وضوح تصویر آن به ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل می‌رسد. صفحه نمایشی که از رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و از ۱۰۰ درصد پوشش رنگی DCI-P3 بهره‌مند شده است. این صفحه نمایش می‌تواند ۱۴۰۰ نیست روشنایی تولید کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که نرخ نوسازی این صفحه نمایش به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

صفحه نمایش آنر ۸۰ جی تی

از دیگر ویژگی‌های گوشی آنر ۸۰ جی تی می‌توانیم به استفاده از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ اشاره کنیم. همچنین باید بگوییم که این گوشی آنر در مدل‌هایی راهی بازار می‌شود که ۱۲ گیگابایت رم  یا ۱۶ گیگابایت رم دارند. حافظه داخلی این گوشی‌ها هم ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.

از دوربین‌های باکیفیتی هم برای این گوشی هوشمند استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی از حسگر سونی IMX800 استفاده می‌کند که ۵۴ مگاپیکسلی است. دوربین اولتراواید این گوشی حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن هم حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی هم ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

دوربین آنر 80 GT

گوشی آنر ۸۰ جی تی از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری Magic UI 7 راهی بازار می‌شود.

رنگ‌های آنر 80 جی تی

این گوشی با ۱۲  گیگابایت رم با قیمت ۴۷۵ دلار راهی بازار می‌شود. مدل دیگری که ۱۶ گیگابایت رم دارد هم با قیمت ۵۲۰ دلار عرضه می‌شود. گوشی آنر ۸۰ جی تی را می‌توانید در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید خریداری کنید.

خرید گوشی پرچمدار
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%d9%86%d8%b1-80-gt-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads