داغ ترین ها :
گوشی آنر X9 5G معرفی شد

گوشی آنر X9 5G معرفی شد

شرکت آنر یک گوشی ایکس جدید معرفی کرد. این گوشی آنر X9 5G نام دارد که با صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی که وضوح تصویر ۲۳۸۸ در ۱۹۸۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد، راهی بازار خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توانیم به پنل LCD و نرخ نوسازی ۱۲ هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز اشاره کرد.

 

خرید گوشی های Honor در سایت تکنولایف با قیمت عالی: گوشی آنر

 

این گوشی جدید آنر از تراشه ۶ نانومتری اسنپ دراگون ۶۹۵ استفاده می‌کند. این تراشه باعث شده که گوشی X9 از شبکه 5G پشتیبانی کند. شرکت آنر اعلام کرده که گوشی آنر X9 5G در مدل‌هایی مختلف با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

گوشی آنر با شارژر 66 وات

در پشت گوشی سه دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 استفاده می‌کند. دو دوربین دیگر هم حسگر ۲ مگاپیکسلی دارند که برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق به کار می‌برد. دوربین سلفی این گوشی هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

برای این گوشی هوشمند از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده که از شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. حسگر تشخیص اثرانگشت آنر X9 5G هم روی لبه گوشی قرار گرفته است.

عکس گوشی آنر X9 5G

از نظر نرم افزاری هم باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی با اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 4.2 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی آنر X9 5G در سه رنگ نقره‌ای، آبی و مشکی به فروش خواهد رسید. قیمت آن هم ۲۳۸ دلار خواهد بود.

 

آخرین اخبار از محصولات Honor:
گوشی آنر Magic4 Ultimate مخصوص عکاسی معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%d9%86%d8%b1-x9-5g/
ads
ads