داغ ترین ها :
گوشی اوپو A16s با باتری فوق‌العاده و صفحه نمایش 6٫52 اینچی معرفی شد

گوشی اوپو A16s با باتری فوق‌العاده و صفحه نمایش 6٫52 اینچی معرفی شد

شرکت اوپو ماه گذشته گوشی A16 را معرفی کرد و حال مدل دیگری از این گوشی با نام A16s به‌نمایش گذاشت.

گوشی A16s ویژگی‌های چندان شگفت‌انگیز و یا برتری خاصی نسبت به گوشی A16 ندارد. در واقع گوشی اوپو A16s از NFC بهره می‌برد. این گوشی هوشمند شرکت اوپو صفحه نمایشی در اندازه ۶٫۵۲ اینچ با وضوح تصویر HD+ دارد. همچنین مشخص شده که تراشه Helio G35 شرکت مدیاتک هم روی آن قرار گرفته است. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی با اندروید ۱۱ و رابط کاربری ColorOS 11.1 راهی بازار می‌شود. البته مهم‌ترین ویژگی این گوشی اوپو داشتن باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

رنگبندی گوشی اوپو A16s

گوشی اوپو A16s در رنگ‌های مختلف

گوشی Oppo A16s از چهار دوربین استفاده می‌کند. سه دوربین در پشت قرار گرفته و یک دوربین هم در جلو دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد که داخل یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. دوربین صلی این گوشی که در پشت دیده می‌شود از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در کنار آن هم یک دوربین با حسگر ۲ مگاپیکسل برای عکاسی ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی سیاه و سفید دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: مقایسه گلکسی A51 سامسونگ با A93 اوپو

حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی که با دکمه پاور ترکیب شده روی لبه گوشی قرار گرفته است. همچنین روی این گوشی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دیده می‌شود. قیمت این محصول هم ۱۴۶ یورو اعلام شده است. برای خرید گوشی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-a16s-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads