داغ ترین ها :
گوشی تاشوی جدید هواوی به زودی روانه بازار می‌شود

گوشی تاشوی جدید هواوی به زودی روانه بازار می‌شود

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که گوشی تاشدنی هواوی به مرحله‌ی تولید انبوه رسیده و انتظار می‌رود به زودی معرفی شود. محصول جدید برند چینی درواقع رقیبی برای گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ خواهد بود که البته با قیمت به مراتب کمتری روانه‌ی بازار می‌شود.

گویا شرکت چینی به نام Zhaoli Technology طی کنفرانسی که با سهام‌داران خود داشته، تایید کرده که در حال ساخت لولایی با مشخصات ویژه برای گوشی تاشوی معرفی نشده از شرکتی ناشناس است. با وجود اینکه شرکت چینی مشخص نکرده که لولاها را برای کدام شرکت می‌سازد، اما گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که محصول مدنظر درواقع گوشی تاشوی جدید هواوی خواهد بود.

 

برای خرید گوشی هواوی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

گوشی تاشدنی هواوی از گلکسی زد فلیپ 3 ارزان‌تر خواهد بود

در حال حاضر شرکت‌های بزرگ که در زمینه‌ی تولید گوشی هوشمند فعالیت دارند به دنبال تولید تلفن هوشمندی با صفحه‌نمایش تاشدنی هستند تا به رقابت با شرکت‌هایی مانند سامسونگ بپردازند. هواوی نیز نمی‌خواهد از عرصه‌ی رقابت عقب بماند. بسیاری از تحلیلگران معتقد هستند که گوشی‌های تاشدنی اتفاق بزرگ بعدی دنیای تلفن‌های هوشمند هستند و تعداد طرفداران چنین محصولاتی نیز هر روز بیشتر می‌شود. موفقیت گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 سامسونگ نیز گویای چنین امری بوده و باعث شده تا شرکت‌های مطرح برای تولید محصولاتی با ویژگی‌های مشابه، برنامه‌ریزی کنند.

با این حال، رشد بازار گوشی‌های تاشدنی نسبت به مدل‌های معمولی تلفن‌های هوشمند با سرعت کمتری رخ می‌دهد و دلیل آن نیز قیمت به مراتب بیشتری است که چنین محصولاتی دارند. درواقع در بازار می‌توان به گوشی‌های هوشمندی با صفحه‌نمایش تاشدنی اشاره کرد که قیمتشان دو برابر مدل‌ها استاندارد است.

در میان شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های تاشو می‌توان به سامسونگ اشاره کرد که موفقیت چشم‌گیری دارد. برند محبوب کر‌ه‌ای توانست تنها طی ۴۰ روز پس از عرضه‌، بیش از ۱ میلیون زد فلیپ 3 بفروشد. همین امر نیز سبب شده تا برند کره‌ای برای سال آینده‌ی میلادی، برنامه‌های خود برای تولید گوشی‌های تاشدنی را افزایش دهد.

سامسونگ در نظر داشت که در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۷ میلیون گوشی تاشدنی بسازد که البته این رقم در سال ۲۰۲۲ به ۱۳ میلیون افزایش خواهد یافت. گویا از این رقم، ۴ میلیون به مدل‌ جدید گلکسی زد فولد و ۹ میلیون نیز به مدل جدید گلکسی زد فلیپ اختصاص می‌یابد.

در این بین، هواوی شرایط بسیار بدی را پشت سر می‌گذارد. در حال حاضر برند چینی نمی‌تواند به بازار ایالات متحده دسترسی داشته باشد که ضربه‌ی بدی به اقتصاد این برند می‌زند. در هر صورت باید دید که گوشی تاشوی جدید هواوی چه حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت و آیا می‌تواند از  فروش خوبی برخوردار شود یا خیر.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d8%af%d9%86%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c/
ads
ads