داغ ترین ها :
گوشی تاشو اوپو فایند N با صفحه‌نمایش 7.1 اینچی معرفی شد

گوشی تاشو اوپو فایند N با صفحه‌نمایش 7.1 اینچی معرفی شد

اوپو گوشی تاشویی به نام فایند N معرفی کرده که از دوربینی توانمند، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و صفحه‌نمایشی ۷.۱ اینچی استفاده می‌کند.

درنهایت زمان آن فرا رسیده تا اوپو نیز به جمع شرکت‌هایی بپیوندد که گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش تاشو معرفی می‌کند. محصول شرکت چینی نیز اوپو فایند N نام دارد که از طراحی ظاهری و مشخصات درخور توجهی برخوردار شده است.

 

قیمت گوشی های اوپو را از فروشگاه موبایل تکنولایف بگیرید: گوشی اوپو

 

گوشی Oppo Find N

ظاهر گوشی اوپو فایند N

در نگاه اول باید گفت که صفحه‌نمایش خارجی محصول جدید شرکت چینی از نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ استفاده می‌کند و صفحه‌نمایش داخلی نیز که در حالت گسترده در اختیار کاربر قرار می‌گیرد مجهز به نسبت ابعاد ۸.۴ به ۹ شده است. برای مقایسه می‌توان گفت که صفحه‌نمایش خارجی گلکسی زد فولد ۳ از نسبت ابعاد ۲۵ به ۹ و می میکس فولد نیز از نسبت ابعاد ۲۷ به ۹ برخوردار شده یعنی صفحه‌نمایشی کشیده‌تر نسبت به اوپو فایند N دارند.

اوپو فایند N

سایز صفحه‌نمایش خارجی اوپو فایند N به ۵.۴۹ اینچ و صفحه‌نمایش داخلی نیز به ۷.۱ اینچ می‌رسد. چنین ترکیبی باعث می‌شود که در حالت عادی از صفحه‌نمایش کوچک استفاده کنید و زمانی که نیاز به صفحه‌نمایش بزرگ‌تری داشته باشید، گوشی هوشمند را به حالت گسترده درآورید.

گوشی اوپو فایند N

برند چینی در طراحی گوشی، ایده‌های جالبی را پیاده کرده که باعث می‌شود بخش تاشده‌ی صفحه‌نمایش داخلی کمتر به چشم بیاید و فواصل میان لولاها نیز کمتر باشد؛ ویژگی‌هایی که در حال حاضر گوشی‌های تاشوی موجود در بازار از آن برخوردار نیستند. لولاها علاوه بر اینکه دوام بسیار بالایی دارند، بلکه می‌توان آن‌ها را در زاویه‌های ۵۰ و ۱۲۰ درجه تنظیم کرده و از صفحه‌نمایش در این حالت‌ها استفاده کرد.

مشخصات سخت‌افزاری اوپو فایند N

اوپو برای صفحه‌نمایش گوشی تاشوی خود به سراغ Serene Display رفته که از ۱۲ لایه تشکیل می‌شود. همین امر سبب می‌شود که ضخامت صفحه‌نمایش نسبت به مدل‌های موجود در بازار بسیار کمتر باشد و درنتیجه از انعطاف‌پذیری به مراتب بالاتری برخوردار شود.

درواقع اوپو فایند N قادر است حتی پس از ۲۰۰ هزار بار تا شدن صفحه‌نمایش باز هم به عملکرد خود ادامه دهد. لایه‌ی اصلی صفحه‌نمایش از نوع LTPO AMOLED خواهد بود که از نرخ نوسازی متغیر برخوردار است و می‌تواند نرخ نوسازی بین ۱ الی ۱۲۰ هرتز را به کاربر ارائه دهد. این صفحه‌نمایش می‌تواند نرخ روشنایی تا ۱۰۰۰ نیت را به کاربر ارائه دهد.

مشخصات سخت‌افزاری اوپو فایند N

برای صفحه‌نمایش خارجی از پنل AMOLED استفاده شده که محافظ گوریلا گلس ویکتوس روی آن قرار می‌گیرد. وضوح تصویر این صفحه‌نمایش به ۱۹۷۲ در ۹۸۸ پیکسل می‌رسد که یعنی از تراکم پیکسلی ۴۰۲ پیکسل در هر اینچ خواهد بود. نرخ نوسازی آن نیز به ۶۰ هرتز می‌رسد. برای صفحه‌نمایش داخلی نیز وضوح تصویر ۱۷۹۲ در ۱۹۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده که یعنی تراکم پیکسلی ۳۷۰ پیکسل در هر اینچ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در دل دستگاه، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ قرار گرفته که ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 آن را همراهی می‌کنند. محصول جدید اوپو در مجموع از ۵ دوربین برخوردار است که سه دوربین در پنل پشتی و یک دوربین سلفی نیز برای هر صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده است. البته باید اشاره داشت که شما می‌توانید دوربین اصلی را برای ثبت تصاویر سلفی نیز استفاده کنید.

مشخصات سخت‌افزاری اوپو فایند N

ماژول دوربین سه‌گانه متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX766 سونی (۱/۱.۵۶ اینچ سایز سنسور و ۱ میکرومتر سایز پیکسل)، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید (حسگر IMX481 و فاصله‌ی کانونی ۱۴ میلی‌متری) و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو (حسگر S5K3M5 و فاصله‌ی کانونی ۵۲ میلی‌متری).

دوربین Oppo Find N

دوربین گوشی اوپو فایند N

 

 

اوپو فایند N دارای باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است که از امکان شارژ باسیم (۳۳ وات SuperVOOC) و بی‌سیم (۱۵ وات AirVOOC) برخوردار است. البته فایند N قادر خواهد بود با استفاده از فناوری شارژ معکوس، دستگاه‌های دیگر را با سرعت ۱۰ وات شارژ کند.

انتظار می‌رود محصول جدید شرکت چینی در ۲۳ دسامبر (۲ دی) در بازار چین عرضه شود. گویا مدلی که دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است با قیمت ۱۲۰۰ دلار و مدلی که دارای ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد بود هم با قیمت ۱۴۱۰ دلار راهی بازار می‌شود.

عکس گوشی اوپو find N

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d9%88%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af-n/
ads
ads