داغ ترین ها :
گوشی تاشو هواوی P50 پاکت معرفی شد

گوشی تاشو هواوی P50 پاکت معرفی شد

گوشی تاشو هواوی P50 پاکت درنهایت با برخورداری از امکاناتی مانند صفحه‌نمایش ۶.۹ اینچی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مدل 4G در ظرفیت‌های حافظه‌ی رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی معرفی شد.

 

برای خرید گوشی های هواوی به سایت تکنولایف مراجعه کنید: قیمت گوشی هواوی

 

هواوی تاکنون تجربیات مختلفی در زمینه‌ی تولید گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشدنی داشته است. درواقع برند چینی سه نسل از گوشی‌های تاشوی میت X را معرفی کرد که از نظر طراحی می‌توان آن‌ها را شبیه به سری گلکسی زد فولد سامسونگ دانست. با این حال، هواوی اولین گوشی تاشوی خود با طراحی صدفی را معرفی کرده که درواقع شباهت بسیاری نیز به طراحی گلکسی زد فلیپ ۳ دارد.

محصول جدید برند چینی که گوشی تاشو هواوی P50 پاکت نام دارد از لولایی برخوردار شده که در زمان بسته شدن گوشی هوشمند نمی‌توان فضای بازی را میان دو پنل مشاهده کرد. چنین طراحی درواقع مدتی پیش توسط هواوی پتنت شده بود و حال می‌توان گفت که از میان صدها یا شاید هزاران پتنتی که هواوی به ثبت رسانده است درنهایت محصولی به بازار عرضه می‌شود که برگرفته از این پتنت‌ها خواهد بود.

عکس گوشی p50 پاکت

هواوی P50 پاکت دارای دو صفحه‌نمایش است. صفحه‌نمایش داخلی از ابعاد ۶.۹ اینچ استفاده می‌کند و پنل OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. نسبت ابعاد این صفحه‌نمایش به ۲۱:۹ می‌رسد که درنتیجه ما را با صفحه‌نمایشی کشیده مواجه می‌سازد و وضوح تصویر نیز ۲۷۹۰ در ۱۱۸۸ پیکسل در نظر گرفته شده تا پی ۵۰ پاکت قادر به نمایش محتوا با جزئیات فراوان باشد.

مشخصات گوشی هواوی p50 pocket

در بالای این صفحه‌نمایش، حفره‌ای وجود دارد که دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد. در پنل خارجی نیز صفحه‌نمایش ثانویه با ابعاد ۱ اینچ قرار گرفته که باعث می‌شود کاربر بدون نیاز به دسترسی به صفحه‌نمایش داخلی از اطلاعاتی مانند تماس ورودی، پیامک، ساعت، تقویم، اعلانات و موارد دیگر مطلع شود.

البته امکانات قابل نمایش از صفحه‌نمایش ثانویه به موارد ذکر شده ختم نمی‌شود؛ برای مثال می‌توانید از صفحه‌نمایش داخلی، آدرسی را روی نقشه مشخص کنید و پس از بستن گوشی، اطلاعات نقشه را از طریق صفحه‌نمایش ۱ اینچی دنبال کنید.

huawei p50 pocket

هواوی برای محصول خود ماژول سه‌گانه‌ای در نظر گرفته که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با فاصله‌ی کانونی ۲۶ میلی‌متری که دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و دوربین فوق طیف رنگی (Ultra Spectrum) با گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 آن را همراهی می‌کنند. دوربین فوق طیف رنگی کمک خواهد که رنگ‌ها در تصاویر ثبت شده به واقعیت نزدیک‌تر باشند.

در دل دستگاه، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ قرار خواهد گرفت که از مودم 4G استفاده می‌کند. برای حافظه‌ی رم نیز دو ظرفیت ۸ و ۱۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده که کاربران می‌توانند آن‌ها را با توجه به ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵‍۱۲ گیگابایتی خریداری کنند.

دوربین p50 پاکت هواوی

از مشخصات دیگر گوشی تاشو هواوی P50 پاکت می‌توان به باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که امکان شارژ آن با سرعت شارژ ۴۰ واتی وجود دارد. جالب است بدانید که وزن گوشی جدید هواوی به ۱۹۰ گرم می‌رسد و زمانی که گوشی در حالت گسترده قرار داشته باشد از ضخامت ۷.۲ میلی‌متری برخوردار خواهد بود، اما در حالت تاشده، ضخامت آن به ۱۵.۲ میلی‌متر می‌رسد.

هواوی p50 pocket

محصول جدید هواوی که مبتنی بر سیستم‌عامل هارمونی ۲ است در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود. البته مدلی ویژه نیز وجود دارد که P50 پاکت از رنگ‌بندی طلایی استفاده می‌کند. گفته شده که مدل برخوردار از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با برچسب قیمتی معادل ۱۴۱۰ دلار و مدل ویژه که از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند با برچسب قیمتی معادل ۱۷۲۵ دلار روانه‌ی بازار چین خواهد شد. البته مشخص نیست که آیا هواوی P50 پاکت برای عرضه به بازار کشورهای دیگر نیز در نظر گرفته شده یا خیر.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b4%d9%88-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-p50-%d9%be%d8%a7%da%a9%d8%aa-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads