داغ ترین ها :
گوشی ثور و لوکی در راه است؛ ابرقهرمان‌های شیائومی در راه‌اند

گوشی ثور و لوکی در راه است؛ ابرقهرمان‌های شیائومی در راه‌اند

چندی پیش خبری منتشر شد که مدل دیگری از سری شیائومی 12 ساخته خواهد شد که صفحه‌نمایشی ۶.۲۸ اینچی دارد. با این حال به نظر می‌رسد شیائومی در حال کار روی دو گوشی هوشمند دیگر نیز هست که از سری میکس محسوب می‌شوند. دو گوشی ثور و لوکی که فعلا با این نام در شرکت شیائومی شناخته می‌شوند همراه با شماره مدل‌های 2203121C و 2203121AC به بازار عرضه خواهند شد و گویا هم‌اکنون در وب‌سایت سازمان رگولاتوری کشور چین، ثبت شده‌اند.

در فهرست منتشر شده، اشاره می‌شود که این دو گوشی شیائومی درواقع از محصولات سری شیائومی میکس هستند؛ سری که به لطف برخورداری از طراحی ظاهری خاص و ویژگی‌های سخت‌افزاری توانست به محبوبیت خاصی نیز برسد.

در حالی که می‌دانیم دو گوشی هوشمند جدید سری میکس در بازار چین عرضه خواهند شد، اما مشخص نیست که آیا برند محبوب چینی برای عرضه‌ی محصولات به بازار جهانی، برنامه‌ای در سر دارد یا خیر.

متاسفانه در گزارش به مشخصات سخت‌افزاری مدل‌های نسل پنجم سری شیائومی میکس اشاره‌ای نشده است، اما انتظار می‌رود با نزدیک شدن زمان معرفی آن‌ها، اطلاعات بیشتری در اختیارمان قرار گیرد. ایا گوشی ثور و لوکی محصول جذابی خواهند بود؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%ab%d9%88%d8%b1-%d9%88-%d9%84%d9%88%da%a9%db%8c/
ads
ads