داغ ترین ها :
گوشی جدید سونی در تاریخ 4 آبان معرفی می‌شود

گوشی جدید سونی در تاریخ 4 آبان معرفی می‌شود

بخش موبایل سونی پس از عرضه گوشی اکسپریا 1 مارک 3 در مرداد ماه و عرضه بی‌سروصدای گوشی اکسپریا 10 مارک 3 لایت در ژاپن، قصد دارد گوشی جدیدی معرفی کند. بخش موبایل سونی قصد دارد در تاریخ ۴ آبان ماه رویدادی برگزار کند که در آن محصولات جدیدی از خانواده اکسپریا معرفی می‌شود. اینکه چه محصولی معرفی می‌شود، هنوز مشخص نیست و درباره آن اطلاعای نداریم. تنها می‌دانیم که با برند اکسپریا بسیار در ارتباط است.

برای خرید گوشی از فروشگاه آنلاین تخصصی موبایل تکنولایف دیدن کنید.

 

هنوز برای معرفی گوشی اکسپریا مارک ۴ بسیار زود است و شرکت کوالکام هم هنوز از تراشه جدید اسنپ‌دراگون رونمایی نکرده است. همچنین گوشی اکسپریا مارک ۳ هم به‌تازگی راهی بازار شده است. با حساب این موضوع آیا باید منتظر معرفی یک گوشی میان‌رده سونی باشیم؟ معرفی یک گوشی میان‌رده نمی‌تواند برای برگزاری یک رویداد بزرگ مناسب باشد.

گوشی جدید سونی

گوشی جدید سونی در تاریخ ۴ آبان معرفی می‌شود.

بخش موبایل سونی سر و صدای خاصی ندارد و تمام تمرکز سونی هم در طول چند سال گذشته روی پلی استیشن، هدفون و دوربین‌های بدون آینه بوده و گوشی برای این شرکت در اولویت نیست. حالا باید چند هفته‌ای منتظر بمانیم و ببینیم که سونی در رویداد اکسپریا چه محصولات جدیدی معرفی می‌کند. ایا شاهد گوشی میان‌رده جدید خواهیم بود یا این شرکت محصولات کاملا جدیدی با برند اکسپریا راهی بازار می‌کند که هنوز درباره آن‌ها چیزی نمی‌دانیم.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که رویداد سونی برای معرفی محصولات اکسپریای جدید در تاریخ ۴ آبان ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران برگزار می‌شود. سونی اعلام کرده این مراسم در کشور ژاپن برگزار خواهد شد. شما انتظار دارید که در رویداد سونی برای محصولات اکسپریا چه محصولاتی معرفی شود؟

 

آخرین اخبار از محصولات سونی:

گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ لایت در ژاپن معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-4-%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d9%86/
ads
ads