داغ ترین ها :
گوشی خمیده اوپو به زودی عرضه می‌شود

گوشی خمیده اوپو به زودی عرضه می‌شود

آیا بالاخره سال 2021 می‌تواند سال تلفن‌های با صفحه نمایش خمیده اوپو باشد؟ به نظر که اینطور باشد، به لطف گزارش اخیر مبنی بر اینکه حداکثر سه شرکت که قبلا گوشی خمیده نداشتند، می‌خواهند اولین گوشی خمیده خود را عرضه کنند، اکنون شایعه شده است که یکی از این دستگاه‌های انعطاف‌پذیر ممکن است قبل از جولای عرضه شود و در اختیار کاربران قرار گیرد. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری از گوشی خمیده اوپو دست یابید، در این خبرنامه از تکنولایف با ما همراه باشید.

گوشی خمیده اوپو

تقریبا دو سال پیش شرکت اوپو در شبکه‌های اجتماعی، فناوری دوربین زیر صفحه نمایش خود را برای تلفن‌های هوشمند به نمایش گذاشت و پس از چند هفته این فناوری شگفت‌انگیز را به طور رسمی معرفی کرد. در پی این عمل این شرکت چینی مجددا نمونه اولیه گوشی جدید با صفحه نمایش خمیده یا بدون حاشیه معروف به “Waterfall Screen” با خمیدگی 88 درجه و حاشیه بسیار کم را به نمایش گذاشت. حال انتظار می‌رود که با توجه به پیش‌بینی تحلیلگران، شرکت اوپو نسخه جدید پرچمدار اوپو را با فناوری Waterfall Screen و دوربین سلفی زیر صفحه نمایش در سال 2021 روانه بازار کند.

اوپو
هم‌چنین به گفته Leaker Digital Chat Station انتظار می‌رود، اولین صفحه خمیده جدید Green Factory نیز در Q2 اولین نمایش خود را داشته باشد. Leaker از اوپو به عنوان “Green Factory” و “Q2” به آوریل، مه یا ژوئن اشاره می‌کند، بنابراین در آینده نزدیک می‌توانیم اولین گوشی خمیده جدید این شرکت را ببینیم که بدون شک بسیار جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. با استفاده از اولین تلفن هوشمند خمیده، ما از دستگاه مفهومی Oppo X Nendo استفاده نمی‌کنیم، بلکه این گوشی هوشمند خمیده از Oppo می‌باشد، اما هنوز به عنوان یک دستگاه مفهومی برای خرید در دسترس نیست.
گزارش فوق اشاره به این امر دارد که شیائومی و گوگل در سال 2021 اولین گوشی خمیده خود را ارائه می‌دهند. Mi mix fold اولین گوشی همیده شیائومی است همچنین در مورد وجود تلفن هوشمند خمیده Google Pixel شنیده‌اید، بنابراین به جرات می‌توان گفت که برای طرفداران گوشی های خمیده سال 2021 بسیار پرمشغله خواهد بود.

سهمیه کاری شلوغ

اگرچه اوپو لزوما سازنده‌ترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند نیست، اما ظاهرا سال 2021 شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت. در همان روز انتشار اخبار Digital Chat Station، اوپو سری جدید پرچمدار گوشی‌های هوشمند خود را به رهبری سوپر پریمیوم Oppo Find X3 Pro روانه بازار کرد. در حال حاضر گوشی‌ هوشمند شاید این گوشی پرچمدار و گران باشد، اما هنگامی که تلفن خمیده Oppo منتشر شود، می‌تواند هزینه بسیار بیشتری داشته باشد.

اوپو خمیده

به علاوه راه‌اندازی یک گوشی بزرگ دیگر در ماه‌های آینده با توجه به نزدیکی آن به انتشار Find X3 تعجب‌آور خواهد بود، اما ممکن است یک عرضه محدود باشد. شایان ذکر است که Oppo اغلب تلفن‌ها را فقط برای مناطق خاص عرضه می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله از تکنولایف اطلاعاتی در رابطه با گوشی خمیده اوپو در اختیارتان قرار دادیم. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم که برای این تلفن هوشمند خمیده Oppo چه اتفاقی می‌افتد، به ویژه به این دلیل که نمی‌دانیم این گوشی چگونه خواهد بود. در پایان پیشنهاد می‌کنیم در خبرنامه سایت تکنولایف به نشانی https://www.technolife.ir/ عضو شوید تا زودتر از سایرین از اخبار مربوط به گوشی خمیده اوپو مطلع شوید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%ae%d9%85%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b2%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d9%85%db%8c%e2%80%8c%d8%b4%d9%88%d8%af/
ads
ads