داغ ترین ها :
گوشی خوش‌دست سونی در راه بازار

گوشی خوش‌دست سونی در راه بازار

سونی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید به نام Xperia Compact است که طبق اطلاعات فاش شده از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی برخوردار است. این گوشی به یک دوربین دوگانه در قاب پشتی به همراه یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز شده است. در حالی که چند سال پیش خط تولید تلفن‌های Xperia Compact متوقف شده بود، در گزارش‌های جدید ادعا شده که سونی سری جدید Xperia Compact را در سال 2021 به بازار عرضه خواهد کرد.
اندازه تلفن حدود 140 در 68.9 در 8.9 میلی‌متر است. گفته می‌شود که یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو قرار دارد که در یک بریدگی به شکل قطره آب قرار دارد. صفحه تخت Sony Xperia Compact جدید همانند رندرها با حاشیه‌های ضخیم احاطه شده است و به نظر می‌رسد تلفن هوشمند اندرویدی از تلفن سونی اندکی جعبه مانند است.

گفته می‌شود که در بالای گوشی یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری وجود دارد که احتمالاً برای کاربران هدفون‌های سیمی راحت خواهد بود. در سمت چپ، به نظر می‌رسد تلفن دارای یک دکمه تنظیم صدا، یک دکمه دوربین و یک دکمه پاور است که به‌عنوان سنسور اثر انگشت عمل می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد سونی Xperia Compact دارای یک پورت USB Type-C در پایین است.
این تلفن احتمالاً قرار است با آیفون 12 مینی، آخرین گوشی جمع‌وجور اپل که از صفحه‌نمایش 5.4 اینچی برخوردار است، رقابت کند. اما انتظار می‌رود قیمت گوشی هوشمند جدید Sony Xperia Compact بسیار کمتر از آیفون 12 مینی باشد.
به گزارشی از وبلاگ ژاپنی AndroidNext از دو ماه پیش اشاره شده است که می‌گوید سونی در نیمه اول سال 2021 گوشی هوشمند 5.5 اینچی کامپکت Xperia را روانه بازار می‌کند و اضافه می‌کند که با Qualcomm Snapdragon 775 SoC عرضه می‌شود. در این گزارش درمورد نام این گوشی به اسم‌های Sony Xperia 1 III Compact یا Sony Xperia 5 II Compact گمانه‌زنی شده است. سایر مشخصات و تاریخ عرضه مدل جدید Sony Xperia Compact هنوز مشخص نیست اما به‌محض درز اطلاعات بیشتر آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

Sony Xperia Compact
Sony Xperia Compact
Sony Xperia Compact
Sony Xperia Compact

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%b4%e2%80%8c%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1/
ads
ads