داغ ترین ها :
گوشی ردمی نوت 11 و نوت 11S شیائومی 20 بهمن به بازار عرضه می‌شوند

گوشی ردمی نوت 11 و نوت 11S شیائومی 20 بهمن به بازار عرضه می‌شوند

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که شیائومی در ۲۰ بهمن دو گوشی هوشمند جدید میان‌رده را معرفی و سپس وارد بازار خواهد کرد.

چندی پیش شیائومی گوشی‌های هوشمند جدیدی را معرفی کرد که ردمی نوت 11 و نوت 11S نام داشتند. البته در آن زمان گفته نشد که محصولات جدید شرکت چینی در چه زمانی راهی بازار می‌شود. حال،‌ گزارش‌های منتشر شده به زمان دقیق عرضه سری ردمی نوت 11 اشاره دارند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

حساب رسمی شعبه هند در توییتر، پستی را منتشر کرده که طبق آن، هر دو گوشی هوشمند ردمی نوت 11 و نوت 11S به‌صورت همزمان برای بازار هند معرفی و سپس راهی بازار خواهند شد. در این گزارش ذکر شده که سران شیائومی برای معرفی و سپس عرضه محصولات جدید خود در ۹ فوریه (۲۰ بهمن) آماده می‌شوند.

 

آفرهای روزانه تکنولایف ویژه خرید گوشی های شیائومی را از دست ندهید: گوشی شیائومی

 

البته به نظر می‌رسد دو گوشی هوشمند از سری ردمی نوت ۱۰ تنها محصولاتی نیستند که شیائومی برای معرفی در بازار هند آماده می‌سازد. درواقع قرار است محصول دیگری مانند ردمی اسمارت بند پرو و تلویزیون ردمی اسمارت TV X43 نیز برای بازار هند معرفی شود. رونمایی از ردمی نوت ۱۱ و ۱۱ اس برای بازار هند در شرایطی رخ خواهد داد که چندی پیش شیائومی نسخه‌های 4G و 5G گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو را معرفی و راهی بازار جهانی کرده بود.

مشخصات سخت افزاری ردمی نوت 11 و نوت 11S

گوشی ردمی نوت 11 دارای صفحه‌نمایشی۶.۴۳ اینچی است که از صفحه‌نمایش AMOLED با وضوح تصویر +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. چنین صفحه‌نمایش در ردمی نوت 11S نیز مورد استفاده قرار گرفته است. مشخصات مشترک بسیاری میان دو گوشی هوشمند وجود دارد؛ برای مثال می‌توان به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

مدل نوت 11S در پنل پشتی از ماژول دوربین چهارگانه استفاده می‌کند که متشکل شده از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی با ویژگی سنجش عمق و دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر ماکرو. در مدل نوت ۱۱ تقریبا از مشخصات مشابهی استفاده می‌شود، اما به جای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربینی با وضوح تصویر ۵۰ مگاپیکسلی به کار گرفته خواهد شد.

ردمی نوت ۱۱ از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و ردمی نوت ۱۱ اس نیز از تراشه هلیو G96 استفاده خواهد کرد. هر دو مدل از رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 برخوردار خواهند بود و دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت هستند. سرعت شارژ نیز به ۳۳ وات می‌رسد که چندان هم برای محصولات میان‌رده جدید شیائومی بد نیست. هر دو گوشی هوشمند همراه با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه می‌شوند که رابط کاربری MIUI 13 روی آن سوار شده است. به محض موجود شدن این دو گوشی جدید شیائومی میتوانید از طریق لینک های زیر خرید آنها را دنبال کنید:

 

قیمت گوشی ردمی نوت 11S

 

قیمت گوشی Redmi Note 11

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11-%d9%88-%d9%86%d9%88%d8%aa-11s-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-20-%d8%a8%d9%87%d9%85%d9%86-%d8%a8%d9%87/
ads
ads