داغ ترین ها :
گوشی ریلمی نارزو 50A پرایم معرفی شد

گوشی ریلمی نارزو 50A پرایم معرفی شد

شرکت ریلمی در شهریور ماه سال گذشته دو گوشی ریلمی نارزو 50A و ریلمی نارزو 50i را معرفی و راهی بازار کرده بود. حالا این شرکت امروز مدل دیگری از خانواده نارزو 50 را با نام ریلمی نارزو 50A پرایم معرفی کرد.

 

آفرهای ویژه خرید گوشی های ریلمی را از دست ندهید: موبایل ریلمی

 

گوشی ریلمی نارزو 50A پرایم از یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن به Full HD+ می‌رسد. روی صفحه نمایش این گوشی یک ناچ قطره‌ای دیده می‌شود که دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی را داخل خود قرار داده است. شرکت ریلمی از متریال جالبی برای ساخت قاب پشتی این گوشی استفاده کرده است. قاب پشتی ریلمی نارزو 50A پرایم بافتی شبیه به کولار دارد. روی این قسمت ماژول دوربین قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیسکلی استفاده می‌کند و در کنار آن هم دوربین‌هایی برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو قرار گرفته است. ریلمی اطلاعات بیشتری درباره دو دوربین پشت دیگر این گوشی منتشر نکرده است.

گوشی ریلمی نارزو 50A پرایم به تراشه Unisoc T612 مجهز شده و ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. این گوشی جدید با اندروید ۱۱ و رابط کاربری Realme UI راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شده که این گوشی را می‌توان در دو ظرفیت مختلف خریداری کرد. این ظرفیت‌ها ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت خواهند بود. البته که این گوشی از کارت حافظه تا یک ترابایت حافظه داخلی هم پشتیبانی می‌کند.

گوشی ریلمی نارزو 50A پرایم ۸.۱ میلی‌متر ضخامت دارد و حسگر تشخص اثر انگشت آن هم روی لبه قرار گرفته است. استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، داشتن پورت USB-C که از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند.

گوشی ریلمی نارزو 50A پرایم شباهت زیای به گوشی Realme C35 دارد، اما تفاوتی روی پنل پشت آن مشاهده می‌شود و تراشه آن هم متفاوت خواهد بود.

شرکت ریلمی اعلام کرد که ریلمی نارزو 50A پرایم در رنگ‌های آبی و مشکی راهی بازار می‌شود. مدل پایه این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۱۴۰ دلار قیمت خواهد داشت. مدل دیگر که ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۱۵۵ دلار راهی بازار می‌شد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که فروش این گوشی‌ها از فردا به صورت رسمی شروع خواهد شد. به دلیل قیمت مناسب امکانات خوب بعید این نیست که ین گوشی مدتی دیگر راهی بزار ایران شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-%d9%86%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d9%88-50a-%d9%be%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%85/
ads
ads