داغ ترین ها :
گوشی ریلمی 9 نسخه 4G با دوربین 108 مگاپیکسلی راهی بازار می‌شود

گوشی ریلمی 9 نسخه 4G با دوربین 108 مگاپیکسلی راهی بازار می‌شود

سری گوشی‌های ریلمی 9 با گوشی ریملی 9i و سپس دو گوشی ریلمی 9 پرو و ریلمی ۹ پرو پلاس راهی بازار شدند که البته همه آن‌ها 4G بودند. البته که دو گوشی 9 5G و ریلمی 9 5G Speed با پشتیبانی از شبکه 5G در اختیار علاقه مندان قرار گرفتند. امروز شایعات به گوشی ریلمی 9 نسخه 4G اشاره می‌کنند. این گوشی به صورت تصادفی در سایت ریلمی دیده شد و به نظر می‌رسد که تا مدتی دیگر شاهد معرفی آن خواهیم بود.

 

خرید گوشی های ریلمی و زمان موجود شدن آن‌ها را در سایت تکنولایف دنبال کنید: گوشی Realme

 

در کنار اینکه مشخص شد گوشی ریلمی 9 نسخه 4G به زودی معرفی می‌شود، با اطلاعات دیگری از این گوشی آشنا شدیم. دوربین اصلی این گوشی حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی خواه داشت. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی ریلمی 9 پرو پلاس با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی که از OIS استفاده می‌کرد راهی بازار شده بود.

گوشی ریملی ۹ نسخه 4G با شماره مدل RMX3521 راهی بازار می‌شود و به نظر می‌رسد که دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی داشته باشد. شایعات قبلی گفته بودند که این گوشی در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و یک مدل هم ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد شد. حتی شایعات به رنگ‌های این گوشی هم اشاره کرده بودند. این گوشی احتمالا در رنگ‌های طلایی و مشکی و سفید عرضه می‌شود.

هنوز نمی‌دانیم از چه تراشه‌ای روی گوشی ریلمی 9 نسخه 4G استفاده می‌شود، اما گوشی ریلمی 9i با تراشه اسنپ دراگون ۶۹۰ راهی بازار شد. شایعات تایید نشده می‌گویند که گوشی ریلمی ۹ نسخه 4G باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات دارد. قیمت این گوشی هم احتمالا نزدیک به ۱۹۷ دلار خواهد بود.

 

آخرین اخبار از محصولات ریلمی:گوشی ریلمی نارزو 50A پرایم معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-9-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-4g/
ads
ads