داغ ترین ها :
گوشی ریلمی GT Neo3 معرفی شد

گوشی ریلمی GT Neo3 معرفی شد

شرکت ریلمی گوشی ریلمی GT Neo3 را در کشور چین معرفی کرد. البته باید بگوییم که این گوشی در دو مدل معرفی شده که یک مدل استاندارد با شارژر ۸۰ وات و مدل دیگر با شارژر ۱۵۰ وات اولترا دارت راهی بازار می‌شود. هر دو گوشی با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و دوربین اصلی هر دو گوشی هم از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

 

بهترین قیمت گوشی های برند Realme را فقط در سایت تکنولایف ببنید: گوشی ریلمی

 

روی گوشی ریلمی GT Neo3 از صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD+ استفاده شده که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این صفحه نمایش از استاندارد HDR10+  هم برخوردار است. شرکت ریلمی برای صفحه نمایش این گوشی از تراشه‌ای مخصوص استفاده کرده که نرخ فریم بازی‌ها را نسبت به توان گوشی تنظیم می‌کند. این اتفاق در بسیاری مواقع باعث می‌شود که مصرف انرژی گوشی کمتر شود.

صفحه نمایش گوشی ریلمی GT Neo3

همان طور که گفتیم این گوشی‌ها با تراشه ۵ نانومتری مدیاتک دایمنسیتی ۸۱۰۰ راهی بازار می‌شوند. این گوشی‌ها را می‌توان در مدل‌هایی خریداری کرد که از ۸ و ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 استفاده می‌کنند. میزان حافظه داخلی این گوشی‌ها هم می‌توان ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت از نوع UFS 3.1 باشد. دوربین اصلی ریلمی GT Neo3 از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 بهره می‌برد که البته OIS هم دارند. در کنار دوربین اصلی یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. هر دو مدل از GT Neo3 با رابط کاربری Realme UI 3 و اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شوند.

دوربین گوشی ریلمی GT Neo3

گوشی ریلمی GT Neo3 با شارژ سریع ۸۰ وات راهی بازار می‌شود و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. این شارژر در مدت زمان ۳۲ دقیقه می‌تواند ظرفیت باتری را از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کند. این شارژر ۸۰ وات از SVOOC پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن روی گوشی‌های قدیمی ریلمی هم استفاده کرد.

باتری و شارژر گوشی ریلمی GT Neo3

موضوع هیجان انگیز اینجاست که ریلمی GT Neo3 مدل دیگری خواهد داشت که از شارژر ۱۵۰ وات اولترا دارت استفاده می‌کند. البته این مدل باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این شارژر تنها در مدت زمان ۵ دقیقه از صفر تا ۵۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ خواهد کرد.

شارژر 150 وات گوشی ریلمی GT Neo3

شرکت ریلمی به این موضوع اشاره کرد که برای باتری این گوشی از ۳۸ استاندارد امنیتی استفاده کرد که از بین آن‌ها می‌توان به کنترل دمای باتری اشاره کرد. با این تکنولوژی دمای باتری همیشه پایین‌تر از ۴۳ درجه سانتی گراد قرار دارد. به گفته شرکت ریلمی جنس باتری Lithium خواهد بود و پس از گذشت ۱۰۰۰ دور شارژ ظرفیت باتری به ۸۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

 

راه های تشخیص گوشی دزدی:
کد استعلام گوشی سرقتی

 

مشخصات گوشی ریلمی GT Neo3

این گوشی هوشمند شرکت ریلمی در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و آبی راهی بازار می‌شود. البته مدل آبی رنگ به شکل خاص Le Mans Blue نام دارد.

گوشی ریلمی GT Neo3 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۱۴ دلار راهی بازار می‌شود. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم ۳۶۰ دلار قیمت دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم ۴۰۸ دلار قیمت دارد.

گوشی ریلمی جی تی نئو 3

از طرف دیگر مشخص شده که Realme GT Neo3 با شارژر ۱۵۰ وات و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۴۰۸ دلار قیمت دارد و این گوشی با شارژر ۱۵۰ وات و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم با قیمت ۴۴۰ دلار راهی بازار می‌شود.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات ریلمی:
گوشی ریلمی C31 معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. سعید

    موحودش میکنید یا نه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به سعید

      سلام وقت بخیر موجودی محصولات رو میتونید از سایت تکنولایف پیگیری کنید موفق باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-gt-neo3-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads