داغ ترین ها :
سبک ترین گوشی های 2022 کدامند؟

سبک ترین گوشی های 2022 کدامند؟

گوشی سبک چی بخریم؟ امروزه گوشی های هوشمند به این نتیجه رسیده اند که دیگر تمام کاربران به دنبال گوشی های بزرگ و سنگین نیستند، بلکه بسیاری از کاربران گوشی های خوش دست و سبک و نازک را می پسندند، البته که بازار گوشی های بزرگ و سنگین مانند پرچمدار هایی همراه چند دوربین با لنز بزرگ و باتری قدرتمند گرم است.

اما کمپانی های بزرگ و کوچک گوشی سازی این را متوجه شده اند که بسیاری سایز بزرگ و سنگین گوشی ها را نمی پسندند، پس تصمیم گرفته اند گوشی های پرچمدارشان را هم با سایز ها و وزن های مختلف عرضه کنند تا کاربران هر مدل که دلشان می خواهد را انتخاب کنند. در این مطلب می خواهیم سبک ترین گوشی های بازار را به شما معرفی کنیم تا اگر شما هم به وزن گوشی حساس هستید بتوانید سبک ترین گوشی را انتخاب کنید و بخرید.

 

لیست قیمت امروز گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

بهترین گوشی های سبک

اپل آیفون 13 – iPhone 13

بهترین گوشی سبک بازار

از بهترین گوشی های سال 2021 گوشی آیفون 13 است که طراحی فوق العاده ای دارد؛ این گوشی پرچمدار شرکت اپل در سال 2021 است که از پردازنده شاهکار اپل یعنی A15 Bionic استفاده می کند و نمایشگر بسیار خوب و با کیفیت 6.1 اینچی از نوع Super Retina XDR OLED به همراه تراکم پیکسلی 457 پیکسل در هر اینچ پنل جلویی را پوشش می دهد. این گوشی لبه های تخت استیل دارد که ضد خش و ضد زنگ است، همچنین قاب پشتی هم از جنس شیشه است که جذابیت و راحتی خاصی دارد. این گوشی تنها 174 گرم وزن دارد که با توجه به لنز های بزرگی که دارد، وزن بالایی ندارد و بسیار خوش دست است.

 

قیمت ایفون ۱۳ Not Active با حافظه 128 و رم 4

 

سامسونگ گلکسی Galaxy M52 – M52

بهترین گوشی سبک بازار

از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ که به تازگی وارد بازار شده سامسونگ M52 نام دارد که نسخه متعادل شده گلکسی M51 می باشد. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر است که با اینکه نسبت به M51 ضعیفتر شده، اما پردازنده عملکرد بهتری پیدا کرده است. این گوشی دارای نمایشگر با کیفیت 6.7 اینچی سوپرامولد است و بدنه گوشی از جنس پلاستیک با کیفیت تشکیل شده است. گوشی سامسونگ گلکسی M52 تنها 173 گرم وزن دارد که عدد بسیار خوبی برای یک گوشی میان رده با باتری قدرتمند است.

 

خرید گوشی M52 5G با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

شیائومی می 11 لایت Mi 11 Lite 4G – 4G

بهترین گوشی سبک بازار

گوشی شیائومی می 11 لایت از میان رده های اقتصادی این شرکت است که عملکرد بسیار خوبی در برابر قیمتش ارائه می دهد و این باعث شده تا فروش این گوشی بسیار بالا برود. شیائومی می 11 لایت دارای نمایشگر بسیار باکیفیت 6.5 اینچی امولد است که تراکم پیکسلی 402 پیکسل در هر اینچ را پشتیبانی می کند. این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت 4250 میلی آمپر ساعت است به همراه طراحی بسیار زیبا و دلنشین که تنها 157 گرم وزن دارد و بسیار خوش دست است.

 

خرید گوشی mi 11 lite شیائومی با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

سونی اکسپریا 5 مارک 3 – Sony Xperia 5 III

بهترین گوشی سبک بازار

گوشی های سونی چند سالی است که در سکوت و پشت پرده معرفی می شوند و خیلی سر و صدا به پا نمی کنند؛ اما در حقیقت بیشتر باید به گوشی های جذاب سونی اهمیت بدهیم، گوشی های بسیار خوش دست و جذاب که علاوه بر طراحی زیبا، سخت افزار بسیار خوبی هم دارند. البته همیشه قیمت گوشی های سونی بالا هستند و برای بسیاری از افراد خرید این نوع گوشی ریسک است.
گوشی اکسپریا 5 مارک 3 با اسنپدراگون 888 راهی بازار شده است که قدرتمندترین پردازنده حال حاضر بازار گوشی های هوشمند است، همچنین این گوشی با دوربین های بسیار خوب و نمایشگر OLED عرضه می شود که به همراه 169 گرم وزن پکیج بسیار مناسبی برای کسانی که قصد خرید گوشی سبک دارند است.

خرید گوشی 5G

وان پلاس نورد One Plus Nord CE – CE

عکس گوشی وان پلاس نورد One Plus Nord CE - CE

وان پلاس نورد CE از گوشی های اقتصادی بسیار جذاب بازار است که رقیب بسیار سرسختی برای برندهای معروف محسوب می شود. این گوشی با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 750 جی وارد بازار می شود به همراه صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED که تراکم پیکسلی 407 پیکسل در هر ینچ است. این گوشی عملکرد بسیار خوبی نسبت به قیمتش دارد و همچنین طراحی این گوشی مناسب است و قاب پشتی از جنس پلاستیک ساخته شده و فقط 170 گرم وزن دارد.

 

خرید گوشی وان پلاس نورد CE با حافظه 256 و رم 12 گیگابایت

 

گوگل پیکسل 5 – Pixel 5

بهترین گوشی سبک بازار

شاید تا به حال اسم گوشی های پیکسل به گوشتان خورده باشد، امروزه با معرفی گوگل 6 این کمپانی سر و صدای زیادی به پا کرده؛ اما الان می خواهیم در مورد پیکسل 5 صحبت کنیم که تنها 151 گرم وزن دارد و بسیار سبک است، این گوشی فوق العاده خوش دست است و در کنار این استایل خوب خودش سخت افزار بسیار قدرتمندی هم دارد که باعث می شود به انتخابی گران اما ارزشمند تبدیل شود. گوشی های پیکسل مخصوص شرکت گوگل هستند و اندروید را زودتر از تمام گوشی ها با رابط کاربری اختصاصی خود گوگل دریافت می کنند که بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

خرید پاوربانک

سامسونگ گلکسی Galaxy S20 – S20

بهترین گوشی سبک بازار

یک سال از عرضه گلکسی S20 یعنی پرچمدار کمپانی سامسونگ در سال 2020 میگذرد و هنوز این گوشی در لیست خوش دست ترین و سبک ترین گوش های سال 2020 و 2021 قرار می گیرد. این گوشی جذاب دارای یکی از باکیفیت ترین نمایشگرهای سال 2021 و 2020 است، نمایشگری 6.2 اینچی از نوع داینامیک امولد 2X با تراکم پیکسلی 566 پیکسل در هر اینچ که لبه های خمیده و کم حاشیه آن این گوشی را منحصر به فرد کرده است. این گوشی طراحی بسیار خوش دستی دارد و تنها 163 گرم وزن دارد.

 

خرید گوشی S20 سامسونگ با حافظه 128 و رم 12 گیگابایت

 

اپل آیفون 12 – iPhone 12

بهترین گوشی سبک بازار

از قوی ترین گوشی های سال 2020 و همچنین 2021 که می توانید تهیه کنید، این گوشی یعنی آیفون 12 است که دارای یک نمایشگر 6.1 اینچی است، طراحی این گوشی فوق العاده است و در دست گرفتن آن لذت بخش است. از طرفی گوشی هوشمند آیفون 12 تنها 162 گرم وزن دارد، پس اگر قصد خرید گوشی سبک قوی دارید، آیفون 12 بهترین گزینه برای خرید می باشد.

 

خرید آیفون 12 با حافظه 128 گیگابایت

 

 

شیائومی ردمی نوت 10 اس – Redmi Note 10s

بهترین گوشی سبک بازار

شیائومی ردمی نوت 10 اس از پرفروش ترین گوشی های بازار ایران و جهان است که در سال 2021 توانست بخش عمده ای از فروش کمپامی شیائومی را در بر بگیرد. این گوشی در رده اقتصادی و خوش قیمت گوشی های هوشمند بازار قرار می گیرد و دارای 6.4 اینچی امولد، 4 حسگر دوربین قدرتمند، پردازنده قوی و باتری با ظرفیت بالا است. این گوشی از نظر خوش دستی چیزی کم ندارد و بدنه از جنس پلاستیک است، اما بسیار کیفیت بالایی دارد و تنها 179 گرم وزن دارد که برای این حجم باتری و 4 دوربین بسیار مناسب است.

 

خرید گوشی ردمی نوت 10S شیائومی

 

هواوی Huawei P40 – P40

بهترین گوشی سبک بازار

از بهترین گوشی های سال 2020 این گوشی یعنی هواوی پی 40 است که دارای یک نمایشگر فوق العاده از نوع OLED با سایز 6.1 اینچی و پردازنده اختصاصی هواوی یعنی Kirin 990 است؛ این گوشی در بخش نمایشگر و پردازنده عالی عمل می کند، اما دوربین این گوشی فوق العاده است، 3 حسگر بسیار قدرتمند که در تست ها عالی عمل می کند. هواوی P40 فقط از نظر سخت افزاری خوب نیست، بلکه طراحی این گوشی بسیار دلنشین است و با نمایشگر های لبه خمیده فقط 175 گرم وزن دارد که باعث می شود گوشی خوش دست و راحتی محسوب شود.

 

خرید هواوی P40 با حافظه 128 گیگابایت

 

اپل آیفون اس ای 2020 – iPhone SE 2020

بهترین گوشی سبک بازار

از پرطرفدار ترین و همینطور پر حاشیه ترین گوشی های سال 2020 آیفون اس ای 2020 است که حدس و گمان درباره ظاهر این گوشی همیشه در جریان است؛ این گوشی تنها نسخه آیفون است که با طراحی قدیمی و سنتی آیفون ها تولید می شود و کوچکترین عضو این خانواده محسوب می شود. این گوشی دارای سخت افزار بسیار قدرتمند مانند سخت افزار آیفون 11 است اما طراحی قدیمی مانند آیفون 8 را دارد و همین باعث شده تا این گوشی بسیار خوش دست و دوست داشتنی باشد. آیفون se 2020 فقط 148 گرم وزن دارد که سبک ترین گوشی آیفون محسوب می شود.

 

خرید ایفون SE 2020 با حافظه 128 گیگابایت

 

شیائومی می 11 لایت Mi 11 Lite 5G – 5G

بهترین گوشی سبک بازار

اگر گوشی جذاب و همه کاره سبک و خوش دست اما ارزان و اقتصادی می خواهید، خرید شیائومی Mi 11 Lite 5G را به شما پیشنهاد می دهیم، سبک ترین و بهترین گوشی در رنج قیمتی 10 میلیون تومان که ارزش خرید بسیار زیادی دارد؛ این گوشی دارای اسنپدراگون 780 است، از اینترنت نسل پنجم یا همان 5G استفاده می کند،دوربین فوق العاده قدرتمندی دارد و همچنین نمایشگر 6.5 اینچی Amoled این گوشی از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می کند که فوق العاده است. این گوشی طراحی بسیار نازک و سبکی دارد که تنها 157 گرم وزن دارد و گزینه بسیار مناسبی برای خانم ها محسوب می شود. این گوشی را می توان با عنوان سبک ترین گوشی شیائومی هم نام برد که رقیب گوشی های بزرگ و سنگین از نظر سخت افزار محسوب می شود.

 

خرید گوشی mi 11 lite 5g شیائومی با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

اپل آیفون 12 مینی – iPhone 12 Mini

بهترین گوشی سبک بازار

نسل گوشی های مینی آیفون از اینجا شروع شد، یک گوشی فوق العاده خوش دست و زیبا با قدرتی مانند پرچمدارهای گران قیمت به نام آیفون 12 مینی که انتظار می رفت استقبال بیشتری از این گوشی توسط کاربران و رسانه ها صورت بگیرد، اما متاسفانه اکثر خریداران گوشی بزرگ را به گوشی کوچک ترجیح دادند و فروش خیلی خوبی نداشت. این گوشی با سخت افزار بسیار قدرتمند مانند آیفون 12 ساخته شده اما قد و قواره بسیار کوچکی دارد که ما را یاد آیفون 5s می اندازد. این گوشی فقط 135 گرم وزن دارد که به نوعی سبک ترین گوشی هوشمند 2020 و 2021 محسوب می شود.

 

خرید آیفون 12 مینی با حافظه 128 گیگابایت

 

ال جی ولوت – LG Velvet

بهترین گوشی سبک بازار

یکی از گوشی های خاص سال 2020 ال جی Velvet است که طراحی بسیار جذاب و دوست داشتنی ای دارد، اما متاسفانه به دلیل کنار کشیدن ال جی از بازار گوشی های هوشمند، این گوشی با فروش خوبی رو به رو نشد و تقریبا پروژه های ال جی با شکست مواجه شدند. این گوشی دارای اسنپدراگون 845 است و نمایشگر 6.8 اینچی بزرگ از نوع pOLED کیفیت فوق العاده ای دارد که تنها 180 گرم وزن دارد و بسیار بازیک و خوش دست است.

خرید گوشی ال جی Velvet با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

سامسونگ گلکسی اس 21 – Galaxy S21 5G

بهترین گوشی سبک بازار

پرچمدار فعلی سری S سامسونگ در سال 2021 گوشی S21 است که در 3 مدل به بازار عرضه شد، مدل معمولی و کوچکتر این خانواده یعنی S21 5G دارای طراحی بسیار ساده و مینیمالی است که در دست گرفتن آن حس خوبی به کاربر منتقل می کند و در برابر سخت افزاری که ارائه می دهد، قیمت مناسبی هم دارد. این گوشی دارای یک نمایشگر بسیار عالی از نوع داینامیک امولد است که 6.2 اینچ سایز آن است و وزن آن 169گرم است، نمایشگر استاندارد و وزن مناسب نشان دهنده یک طراحی خوب و خوش دست است که می توان آن را به عنوان سبک ترین گوشی سامسونگ هم نام برد.

 

خرید گوشی S21 5G سامسونگ با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

هواوی نوا 8 – Huawei Nova 8

بهترین گوشی سبک بازار

از بهترین گوشی های هواوی در سال 2021 گوشی نوا 8 را می توان نام برد که دارای نمایشگری فوق العاده از نوع OLED با نمایش بیش از یک میلیارد رنگ است، این نمایشگر 6.5 اینچ سایزش است که به همراه باتری خوب، پردازنده قدرتمند و دوربین مناسب این گوشی را به یک انتخاب بسیار مهیج و خوب تبدیل می کند. گوشی هواوی Nova 8 دارای یکی از بهترین و خوش دست ترین طراحی های امسال است که فقط 169 گرم وزن دارد و با توجه به ابعاد بسیار خوب و طراحی نازکی که دارد می تواند انتخاب معقولانه ای در رنج قیمتی اقتصادی باشد.

 

خرید گوشی هواوی nova 8 با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

شاید نیاز داشته باشید:

تبدیل فایل تصویری به صوتی

 

آنر 50 – Honor 50

بهترین گوشی سبک بازار

گوشی جذاب آنر در سال 2021، گوشی Honor 50 است که دارای نمایشگر 6.5 اینچی اولد با نمایش بیشتر از 1 میلیارد رنگ، پردازنده 778 اسنپدراگون و 4 حسگر دوربین بسیار قدرتمند و با کیفیت است که آن را به گوشی ای بسیار ارزشمند در مقابل قیمتی که دارد تبدیل می کند. این گوشی در کنار سخت افزار بسیار قدرتمندی که دارد از طراحی بسیار زیبایی هم برخوردار است که تقریبا مشابه پرچمدارهای هواوی طراحی شده است. این گوشی دارای نمایشگر خمیده در گوشه ها است و فقط 175 گرم وزن دارد که همین باعث می شود تا این گوشی هم در بین لیست سبک ترین گوشی ها قرار بگیرد.

 

خرید گوشی آنر 50 با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

ریلمی جی تی مستر ادیشن – Relame GT Master Edition

بهترین گوشی سبک بازار

کمپانی چینی ریلمی در ساخت گوشی های هوشمند مخصوص بازی تا به حال بد عمل نکرده و حالا با تولید گوشی ریلمیGT Master Edition توانسته یکی از بهترین و ارزنده ترین گوشی های گیمینگ بازار را تولید کند که متاسفانه دکمه های مخصوص بازی ندارد، اما سخت افزار آن مخصوص بازی های سنگین طراحی شده. برای مثال در این گوشی از سیستم مایع خنک کننده گوشی و لرزاننده 4D برای انتقال حس بهتر در بازی ها استفاده شده است. اما شاید تصور کنید که طبیعتا این گوشی سنگین و کلفت است، اما تنها 174 گرم وزن دارد و بسیار نازک و خوش دست است.

 

خرید گوشی ریلمی GT Master Edition

 

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 – Galaxy Z Flip 3 5G

عکس گوشی z Flip 3

گلکسی زد فلیپ 3 جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ است که در سال 2021 وارد بازار شده، این گوشی توانسته مخاطبین زیادی کسب کند و طرفداران بسیاری پیدا کرده است؛ این گوشی فوق العاده خوش دست است و زمانی که تا می شود از کف دست هم کوچکتر می شود. حتی در زمانی که گوشی را باز می کنید بسیار باریک و خوش دست است که باعث می شود این گوشی در بین لیست خوش دست ترین ها قرار بگیرد. گلکسی Z فلیپ 3 فقط 183 گرم وزن دارد که برای یک گوشی با لولا و فناوری های به روز بسیار مناسب است.

 

خرید گوشی Z flip 3 با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

 

اپل آیفون 13 مینی – iPhone 13 Mini

بهترین گوشی سبک بازار آیفون 13 مینی

و اما آیفون 13 مینی، جدیدترین و بهترین گوشی کوچک جهان که در سال 2021 معرفی شده است و سخت افزاری برابر با آیفون 13 دارد. این گوشی از پردازنده قدرتمند A15 اپل استفاده می کند که توان اجرای تمام برنامه های سنگین و گرافیکی را دارد؛ البته این گوشی با اینکه نمایشگر فوق العاده ای دارد، اما هنوز نرخ به روز رسانی 120 هرتز یا حداقل 90 هرتز ندارد و متاسفانه این گوشی آخرین سری آیفون مینی است. به نظر  می رسد آیفون 13 مینی باتری بسیار قدرتمند و دوربین فوق العاده ای در کنار طراحی بسیار کوچک و خوش دستش دارد. این گوشی فقط و فقط 141 گرم وزن دارد و نمایشگر آن 5.4 اینچ است که حاشیه های بسیار کمی دارد. خرید آیفون 13 مینی را به کسانی پیشنهاد می دهیم که یک گوشی قدرتمند و سبک و کوچک می خواهند و هزینه آن برایشان مهم نیست.

 

قیمت آیفون ۱۳ مینی با حافظه 128 گیگابایت

 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم سبک ترین گوشی های سال 2021 و سال 2020 را به صورت یک لیست به شما معرفی کنیم، این گوشی ها به هیچ ترتیب خاصی چیده نشده اند و فقط سعی شده هم از گوشی های گران و هم گوشی ارزان قیمت نمونه ذکر شود تا بتوانید به راحتی خرید گوشی خود را میسر کنید.
به نظر شما سبک ترین گوشی 2019 کدام گوشی بوده است؟ آیا به نظر شما سبک ترین گوشی بازار آیفون 12 مینی است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خرید تبلت
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. معو

    سبک ترین نوکیاس 🗿💪😂

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%a8%da%a9/
ads
ads