داغ ترین ها :
گوشی شیائومی 11 لایت 5G NE معرفی شد

گوشی شیائومی 11 لایت 5G NE معرفی شد

شیائومی امروز در کنار معرفی گوشی‌های شیائومی 11T و شیائومی 11T پرو، گوشی دیگری به نام شیائومی 11 لایت 5G NE هم معرفی کرد. این گوشی با تراشه اسنپ‌داگون 778G راهی بازار می‌شود. جدیدترین گوشی های شیائومی را می توانید از سایت تکنولایف با قیمت بسیار عالی تهیه کنید.

مشخصات سخت افزاری Xiaomi 11 lite 5G NE

گوشی شیائومی 11 لایت 5G NE از صفحه‌نمایش AMOLED در اندازه ۶.۵۵ اینچ بهره می‌برد و وضوح تصویر Full HD+ را پیش روی مخاطب قرار خواهد داشت. شیائومی اعلام کرده که نرخ نوسازی صفحه‌نمایش این گوشی به ۹۰ هرتز می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش این گوشی می‌توانیم به پشتیبانی از استاندارد HDR10+ اشاره کنیم. روی صفحه‌نمایش این گوشی یک دوربین سلفی با حسگر ۲۰ مگاپیکسل هم دیده می‌شود. در پشت گوشی هم دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنید. در کنار دوربین اصلی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو هم قرار گرفته‌اند.

یکی از ویژگی‌های بسیار جالب توجه این گوشی ضخامت آن خواهد بود. شیائومی 11 لایت 5G NE تنها ۶.۸۱ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن هم به ۱۵۹ گرم می‌رسد.

شیائومی 11 لایت 5G NE

این گوشی هوشمند در مدل‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود که البته می‌توانید میزان حافظه داخلی را با کارت حافظه ارتقا دهید.

روی Xiaomi 11 Lite 5G NE از رابط کاربری MIUI 12 و اندروید ۱۱ استفاده شده و باتری آن هم به ۴۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد. شارژ این گوشی هم ۳۳ وات خواهد بود. حسگر تشخیص اثر انگشت هم روی لبه قرار گرفته و باید بگوییم که این گوشی از گواهی IP53 هم بهره می‌برد که باعث شده گوشی در برابر گرد و خاک و قطره‌های آب مقاوم باشد.

قیمت شیائومی 11 لایت 5G NE

به گفته شیائومی مدلی که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۳۶۹ دلار راهی بازار می‌شود. مدل بعدی هم که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی تیره و بی روشن و صورتی و سفید راهی بازار خواهد شد.

 

بروزترین اخبار از محصولات شیائومی:

شیائومی 11T و 11T pro با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شدند

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. عرفان آقاحسینی

    مطلب خوبی بود با تشکر

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-11-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa-5g-ne-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads