داغ ترین ها :
گوشی شیائومی Civi 1S معرفی شد

گوشی شیائومی Civi 1S معرفی شد

شرکت شیائومی که در شهریور ماه سال گذشته گوشی زیبای شیائومی Civi را معرفی کرده بود، امروز مدل جدیدی از این گوشی را با نام شیائومی Civi 1S معرفی کرد.

از جمله تغییراتی که شیائومی Civi 1S در مقایسه با مدل قبلی خود داشته می‌توانیم به استفاده از تراشه اسنپ دراگون 778G+ اشاره کنیم. از نظر نرم افزاری هم این گوشی از اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 استفاده می‌کند. به جز این دو قسمت سایر مشخصات شیائومی Civi 1S دقیقا مانند گوشی شیائومی Civi است. حتی این دو گوشی یک قیمت هم دارند.

 

خرید انواع اسمارت فون های شیائومی از فروشگاه اینترنتی تکنولایف: گوشی شیائومی

 

گوشی شیائومی Civi 1S

شیائومی از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز روی این گوشی استفاده کرده که وضوح تصویر آن به Full HD می‌رسد. روی صفحه نمایش یک ناچ حفره‌ای قرار گرفته که داخل آن دوربین سلفی با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پشت این گوشی هم سه دوربین پشت را مشاهده می‌کنید. دوربین اصلی حسگر ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 دارد و در کنار آن هم دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم دیده می‌شوند.

اولین گوشی Civi با تراشه اسنپ دراگون 778G راهی بازار شده بود و حالا گوشی شیائومی Civi 1S با تراشه اسنپ دراگون 778G+ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این تراشه کمی سرعت بیشتری دارد. فرکانس پردازنده‌های اسنپ دراگون 778G+ به ۲.۵ گیگاهرتز ارتقا پیدا کرده‌اند. فرکانس پردازنده‌های اسنپ دراگون 778G روی ۲.۴ گیگاهرتز قرار داشت. البته همچنان پردازنده گرافیکی و راه‌های ارتباطی هر دو تراشه یکسان است.

 

شاید نیاز داشته باشید:
تنظیمات دوربین گوشی شیائومی

 

گوشی شیائومی Civi 1S تنها ۱۶۶ گرم وزن دارد و ضخامت آن هم به ۸ میلی‌متر می‌رسد. این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا و درگاه کارت حافظه هم ندارد.

شیائومی گوشی جدید خودش را با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار می‌کند. این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که از شارژ سریع ۵۵ وات پشتیبانی می‌کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که داخل جعبه این گوشی خبری از شارژر نیست. البته شیائومی گفته در صورت درخواست کاربران به آن‌ها شارژ رایگان خواهد داد.

شیائومی Civi 1S با همان قیمت زمان عرضه گوشی شیائومی Civi راهی بازار می‌شود. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۳۵۵ دلار قیمت خواهد داشت. مدل دیگری از این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم با قیمت ۴۰۵ دلار راهی بازار می‌شود و مدل آخر این گوشی که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۴۵۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

پیش فروش این گوشی هم اکنون در کشور چین شروع شده و هنوز مشخص نیست که آیا راهی دیگر کشورها هم می‌شود یا خیر. گوشی شیائومی Civi که هیچ وقت خارج از کشور چین عرضه نشد و شاید این اتفاق برای گوشی شیائومی Civi 1S هم رخ دهد.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:
تلویزیون هوشمند شیائومی ردمی A75 2022 با سایز 75 اینچ معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. فرشید

    کی وارد ایران میشه؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به فرشید

      سلام وقت بخیر بستگی به وارد کننده ها داره موفق باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-civi-1s-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads