داغ ترین ها :
گوشی لنوو لژیون Y90 با صفحه‌نمایش 144 هرتزی به‌زودی معرفی می‌شود

گوشی لنوو لژیون Y90 با صفحه‌نمایش 144 هرتزی به‌زودی معرفی می‌شود

تیزری در فضای مجازی قرار گرفته که طبق آن، گوشی لنوو لژیون Y90 همراه با صفحه‌نمایشی برخوردار از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی می‌شود.

 

لیست قیمت امروز گوشی های موبایل را در سایت تخصصی موبایل تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

به نظر می‌رسد تمامی شرکت‌های سازنده گجت‌های هوشمند برای شروع سال ۲۰۲۲ لحظه‌شماری می‌کنند تا آخرین دستاوردهای خود را رونمایی کرده و طرفداران و علاقه‌مندان به حوزه‌ی فناوری را به وجد آورند. یکی از این شرکت‌ها نیز لنوو است که می‌خواهد گوشی هوشمندی با امکانات درخور توجهی را معرفی کند.

انتظار می‌رود شرکت‌هایی مانند ریلمی، ویوو و شیائومی در روزهای ابتدایی ماه ژانویه ۲۰۲۲ از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کنند. در این بین لنوو نیز می‌خواهد گوشی گیمینگی معرفی کند که گفته شده لنوو لژیون Y90 نام خواهد داشت. گوشی گیمینگ لنوو از مشخصاتی مانند صفحه‌نمایش ۶.۹۲ اینچی استفاده می‌کند که پنل E4 AMOLED دارد و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۷۲۰ هرتزی استفاده می‌کند.

مشخصات لنوو لژیون Y90

لنوو لژیون Y90 قادر است از محتوای HDR پشتیبانی کند و همچنین دارای سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته‌ای است که اجازه می‌دهد میزان حرارت تولید شده، کنترل و به کمک دو فن به بیرون از دستگاه فرستاده شود. البته لنوو به توضیح بیشتر در مورد سیستم خنک‌کننده نپرداخته و تنها گفته است که محصول جدید این شرکت از چه مشخصاتی استفاده می‌کند.

لنوو در حساب رسمی ویبوی خود گفته که گوشی گیمینگ جدید این شرکت به گیمرها اجازه می‌دهد بازی‌های اندرویدی را در ۱۲۰ فریم بر ثانیه بازی کرده و حتی پس از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه تجربه‌ی بازی با گرم شدن گوشی هوشمند مواجه نشوند. انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان معرفی لنوو لژیون Y90 اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر شده و در فضای مجازی قرار بگیرد.

مشخصات لنوو لژیون Y90

در حال حاضر محصولات مختلفی در بازار وجود دارند که برای گیمرها ساخته شده‌اند؛ برای مثال می‌توان به سری بلک شارک شیائومی یا راگ فون ایسوس اشاره کرد. با در نظر گرفتن این موضوع آیا شما کاربران تکنولایف فکر می‌کنید که لنوو می‌تواند سهمی از این بازار پرسود را به دست آورد؟ آیا لنوو لژیون Y90 محصول موفقی خواهد بود؟

 

بهترین اپلیکیشن های ویرایش تصاویر:
برنامه ادیت عکس

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%84%d9%86%d9%88%d9%88-%d9%84%da%98%db%8c%d9%88%d9%86-y90-%d8%a8%d8%a7-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-144-%d9%87%d8%b1%d8%aa/
ads
ads