داغ ترین ها :
گوشی لنوو لژیون Y90 با 18 گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه می‌شود

گوشی لنوو لژیون Y90 با 18 گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه می‌شود

مشخصات سخت‌افزاری منتشر شده از لنوو لژیون Y90 نشان می‌دهد گوشی گیمینگ جدید لنوو از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و ۱۸ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود.

در میان شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند، لنوو تلاش کرده تا محصولاتی را برای سلیقه‌های مختلف به بازار عرضه کند. یکی از رده‌هایی نیز که شرکت چینی اهمیت فراوانی به آن می‌دهد، رده گوشی‌های گیمینگ است. در این بین لنوو سری را نیز معرفی کرده که لژیون نام دارد و محصولات تحت این سری از مشخصات سخت‌‌افزاری درخور توجهی برخوردار هستند.

 

تکنولایف روزانه آفرهای تخفیف روی قیمت موبایل های هوشمند به شما پیشنهاد می‌کند: قیمت گوشی

 

لنوو در نظر دارد به‌زودی مدل جدیدتری نیز از این سری به بازار معرفی کند که لژیون Y90 نام دارد. در این بین گزارش‌های منتشر شده نیز اشاره می‌کنند که گوشی لژیون Y90 از مشخصات سخت‌افزاری درخور توجهی برخوردار است. از نظر سخت‌افزاری با گوشی هوشمندی مواجه می‌شویم که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را به همراه دارد و همچنین دارای ۱۸ گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

نکته جالب‌تر این است که امکان افزایش این میزان از حافظه رم وجود دارد و با استفاده از ۴ گیگابایت حافظه رم مجازی می‌توان این میزان ظرفیت را تا ۲۲ گیگابایت افزایش داد. در پنل جلو نیز به صفحه‌نمایشی ۶.۹۲ اینچی برخورد خواهیم کرد که از پنل E4 AMOLED سامسونگ استفاده می‌کند.

در مورد مشخصات صفحه‌نمایش لژیون Y90 گفته شده که نرخ نوسازی آن به ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی نیز به ۷۲۰ هرتز می‌رسد. در این بین شباهت‌های فراوانی بین این محصول با لژیون ۲ پرو دیده می‌شود که سال گذشته میلادی معرفی شد. درواقع لژیون Y90 نسخه‌ای بهینه شده از لژیون ۲ پرو است که همراه با سخت‌افزاری به مراتب توانمندتر روانه بازار خواهد شد.

در پنل پشتی محصول جدید شرکت لنوو می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید دسترسی داشت و در پنل جلو نیز دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. در این بین، لنوو گویا خواسته سیستم خنک‌کننده لنوو لژیون Y90 را ارتقا داده و از سیستمی جدید به همراه دکمه‌های فیزیکی استفاده کند. البته مشخص نیست که سیستم خنک‌کننده جدید چه تفاوت‌هایی با نسخه‌های پیشین دارد و چه عملکردی را ارائه می‌دهد. در مورد تعداد دکمه‌های فیزیکی نیز گفته شده که از چهار عدد به شش عدد افزایش می‌یابند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%84%d9%86%d9%88%d9%88-%d9%84%da%98%db%8c%d9%88%d9%86-y90-%d8%a8%d8%a7-18-%da%af%db%8c%da%af%d8%a7%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d9%85/
ads
ads