داغ ترین ها :
گوشی موتورولا G52 معرفی شد

گوشی موتورولا G52 معرفی شد

شرکت موتورولا یک گوشی ارزان قیمت معرفی کرد. این گوشی که موتورولا G52 نام دارد فعلا در کشورهای اروپایی عرضه می‌شود و سپس راهی دیگر کشورها خواهد شد. گوشی موتورولا G52 به تراشه اسنپ دراگون ۶۸۰ مجهز شده و صفحه نمایش ۶.۶ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند.

موتورولا برای گوشی موتو G52 از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسل استفاده کرده است. یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو هم روی این گوشی موتورولا دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی ارزان قیمت هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

گوشی موتورولا G52 با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. البته میزان حافظه داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. حسگر اثر انگشت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که روی لبه گوشی قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های موتو G52 می‌توانیم به پشتیبانی از گواهی IP52 اشاره کنیم که باعث شده این محصول در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی هوشمند موتورولا با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MyUX راهی بازار می‌شود.

گوشی موتو G52 در رنگ‌های خاکستری و سفید با قیمت ۲۵۰ یورو راهی بازار می‌شود.

 

آخرین اخبار از محصولات Motorola:
تصاویر موتورولا E32 ظاهر این گوشی را فاش کردند

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-g52/
ads
ads