داغ ترین ها :
گوشی نوکیا G21 با تراشه Unisoc در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

گوشی نوکیا G21 با تراشه Unisoc در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

بنچمارکی منتشر شده که طی آن به برخی از مشخصات سخت‌افزاری گوشی نوکیا G21 و توان پردازشی آن اشاره می‌شود. به نظر می‌رسد HMD گلوبال روی گوشی هوشمند جدیدی کار می‌کند؛ محصولی که نوکیا G21 نام خواهد داشت و درواقع جانشینی برای نوکیا G20 خواهد بود. با وجود اینکه مشخص نیست محصول جدید HMD گلوبال در چه زمانی راهی بازار خواهد شد، اما گزارشی منتشر شده که برخی از مشخصات سخت‌افزاری گوشی جدید برند نوکیا را در اختیارمان قرار می‌دهد.

 

برای مشاهده گوشی های نوکیا موجود در فروشگاه تکنولایف روی لینک روبرو کلیک کنید: قیمت گوشی نوکیا

 

درواقع گوشی نوکیا G21 در بنچمارک گیک‌بنچ به چالش کشیده شده که باعث می‌شود علاوه بر آشنایی با برخی از مشخصات سخت‌افزاری این محصول نسبت به توان پردازشی آن نیز اطلاعاتی را به دست آوریم. نوکیا G21 مجهز شده به تراشه Unisoc که فرکانس پایه پردازنده مرکزی آن روی ۱.۶۱ گیگاهرتز تنظیم شده است.

در متن گزارش آمده که تراشه مدنظر از نام Unisoc T606 برخوردار خواهد بود و گوشی نوکیا G21 نیز به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ در بنچمارک به چالش کشیده شده است. محصول برند قدیمی توانسته در آزمون تک‌هسته‌ای به امتیاز ۳۱۲ و در آزمون چندهسته‌ای نیز به امتیاز ۱۱۵۷ برسد.

مشخصات سخت‌افزاری گوشی نوکیا G21

اطلاعات منتشر شده اشاره دارند که نوکیا G21 از پنل IPS LCD با ابعاد ۶.۵ اینچ استفاده می‌کنند و همچنین بریدگی در بالای صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد تا میزبان دوربین سلفی باشد. صفحه‌نمایش مدنظر از نسبت ابعاد ۲۰ به ۹ و همچنین وضوح تصویر +HD استفاده خواهد کرد که شاید برای برخی از کاربران خوشایند نباشد. اصولا اکثر محصولات موجود در بازار قادر به ارائه وضوح تصویر FHD یا حتی بالاتر هستند.

برای دوربین سلفی، حسگری انتخاب شده که از وضوح تصویر ۸ مگاپیکسل استفاده می‌کند. در پنل پشتی نیز به ماژول دوربینی برخورد می‌کنیم که متشکل می‌شود از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی. HMD گلوبال برای محصول خود باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته که امکان شارژ آن با فناوری شارژ سریع ۱۸ وات وجود دارد.

نوکیا G21 دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. نوکیا در نظر دارد برای محصول خود از نسخه خام اندروید استفاده کند که یعنی رابط کاربری روی آن سوار نخواهد شد. در نهایت گفته شده که گوشی هوشمند جدید برند نوکیا طی هفته‌های آینده در حداقل دو رنگ مشکی و خاکستری روانه بازار هند و سایر نقاط جهان خواهد شد.

 

آخرین اخبار از محصولات Nokia:
نوکیا C100 و C200 و G100 و G400 معرفی شدند

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-g21-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-unisoc-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%86%da%86%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%da%af%db%8c%da%a9%d8%a8/
ads
ads