داغ ترین ها :
گوشی نوکیا XR21 معرفی شد؛ گوشی مقاومی که برای هر شرایطی مناسب است

گوشی نوکیا XR21 معرفی شد؛ گوشی مقاومی که برای هر شرایطی مناسب است

شرکت نوکیا از یک گوشی سرسخت و مقاوم به نام نوکیا XR21 رونمایی کرد. این گوشی از گواهی نظامی MIL-STD-810H استفاده می‌کند و از گواهی ضد آب IP69K هم بهره می‌برد. این گواهی IP بالاترین درجه گواهی IP در برابر آب و گرد و خاک است. در واقع 9K در انتهای این گواهی به این معناست که گوشی نوکیا XR21 بسیار مقاوم است و در برابر فشار بالا و دمای زیاد هم آسیب نمی‌بیند.

 

گوشی نوکیا را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت گوشی نوکیا

لبه های نوکیا XR21

مشخصات گوشی نوکیا XR21

صفحه نمایش گوشی نوکیا XR21 یکی از مقاوم‌ترین صفحه‌های نمایشی است که روی یک گوشی قرار گرفته است. این گوشی از محافظ گوریلا گلس ویکتوس بهره می‌برد. با این حال باید بگوییم که گوشی نوکیا XR21 از صفحه نمایش ۶٫۴۹ اینچی IPS LCD استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن به Full HD+ می‌رسد. صفحه نمایشی که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. ویژگی این صفحه نمایش این است که با دست‌کش و دست‌های خیس هم به خوبی کار می‌کند.

مقاومت گوشی نوکیا XR21 در برابر گرد و خاک

برای گوشی نوکیا XR21 از تراشه اسنپ دارگون ۶۹۵ استفاده شده و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. در پشت این گوشی هم دو دوربین پشت قرار گرفته است. دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی را روی این گوشی مشاهده می‌کنیم. برای دوربین سلفی هم از دوربینی با حسگر ۱۶ مگاپیکسل برای این گوشی استفاده شده است.

مقاومت گوشی نوکیا XR21 در برابر نفوذ آب

گوشی مقاوم و سرسخت نوکیا به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع ۳۳ وات هم پشتیبانی می‌کند. البته باید بگوییم که این گوشی با اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شود. خبر خوب اینجاست که نوکیا اعلام کرده این گوشی تا ۴ سال به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کند و تا سه نسخه اصلی اندروید را هم دریافت می‌کند.

گوشی نوکیا XR21 در رنگ‌های مشکی و سبز راهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی از ۴۹۹ پوند شروع می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-xr21-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads