داغ ترین ها :
سامسونگ به انتشار آپدیت برای برخی از مدل‌های سری گلکسی A خاتمه می‌دهد

سامسونگ به انتشار آپدیت برای برخی از مدل‌های سری گلکسی A خاتمه می‌دهد

گزارش‌های منتشر شده، اشاره دارند که سامسونگ به دنبال خاتمه دادن به انتشار آپدیت برای برخی از مدل‌های سری گلکسی A است.

 

برای مشاهده لیست قیمت گوشی های سامسونگ و مدل‌‌های جدیدتر سری A به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

اگر اخبار فناوری را دنبال می‌کنید یا از طرفداران محصولات سامسونگ هستید، حتما اطلاع دارید که شرکت کره‌ای پشتیبانی نرم‌افزاری از محصولات خود را افزایش داده است. درواقع برخی از محصولات سامسونگ برای مدت زمان بیشتری می‌توانند آپدیت نرم‌افزاری دریافت کنند.

با این حال به نظر می‌رسد که زمان ارائه‌ی خدمات پشتیبانی نرم‌افزاری برای برخی از محصولات سامسونگ مانند گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A به‌زودی خاتمه می‌یابد. درواقع شرکت کره‌ای نیز مانند هر سازنده‌ی گوشی هوشمند دیگر محصولات خود را طی بازه‌ی زمانی مشخصی پشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی شامل ارائه‌ی آپدیت‌های نرم‌افزاری است که همراه هر آپدیت، امکانات جدیدی به دستگاه افزوده می‌شود یا برخی از باگ‌ها برطرف می‌شوند.

باید توجه داشت که آپدیت‌های نرم‌افزاری ویژگی دیگری نیز دارند و آن نیز ارائه‌ی پچ‌های امنیتی است. این پچ‌ها سبب می‌شوند که گوشی هوشمند از خطرات مختلف ازجمله هک شدن در امان باشند. با این حساب اگر گوشی هوشمندتان دیگر پچ‌های امنیتی جدید را دریافت نکند در معرض خطرات مختلفی قرار خواهد گرفت و ممکن است اطلاعات حساستان به دست هکرها بیفتد. در این بین، سامسونگ فهرستی از محصولات سری گلکسی A را منتشر کرده که انتظار می‌رود دیگر آپدیت جدیدی دریافت نکنند. این محصولات شامل گلکسی A20s، گلکسی A30s، گلکسی A50s و گلکسی A70s می‌شوند.

آنچه در گزارش آمده، محصولات ذکر شده دیگر آپدیت بزرگی دریافت نخواهند کرد؛ آپدیتی که شامل نسخه‌ی جدید اندروید شود. با این حال، پچ‌های امنیتی را در بازه‌های زمانی شش ماهه دریافت خواهند کرد. البته انتشار پچ‌های امنیتی نیز پس از یک سال به اتمام می‌رسد تا کار سامسونگ با گوشی‌های هوشمند ذکر شده برای همیشه به اتمام برسد. در هر صورت اگر از دارندگان یکی از گوشی‌های هوشمندی هستید که نامشان ذکر شد، پس از اتمام پشتیبانی نرم‌افزاری بهتر است به فکر تعویض تلفن هوشمندتان باشید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b1%db%8c-a-%da%a9%d9%87-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d9%86%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af/
ads
ads