داغ ترین ها :
گوشی های مناسب گیمرها

گوشی های مناسب گیمرها

سال ها پیش کمتر کسی با واژه ی گیمر آشنا بود، اما امروزه در کشور خودمان تعداد بیشماری گیمر حضور دارد که از این طریق درآمد کسب می کنند و تقریبا شغل اصلی آن ها است. شاید تصور کنید گیمر بودن کار آسانی است و گیمری شغل محسوب نمی شود، اما نمی توانیم این اشتباه را مرتکب شویم و به این دسته از مشاغل توهین کنیم، بسیاری از گیمرها از این مسئله که خیلی از مردم شغل آن ها را به رسمیت نمی شناسند آزرده خاطر هستند و حتی بسیاری از آن ها از این تصورات اشتباه مردم نسبت به کارشان سرد می شوند و شغل گیمری را کنار می گذارند. امروزه بسیاری از گیمرهای موفق از طریق استریم گیم در پلتفرم های مختلف درآمد نجومی کسب می کنند که شاید مشاغل سخت هم آنچنان درآمد نداشته باشند، اما باید این را هم در نظر گرفت که گیمرها هم سختی شغل بسیاری دارند. گیمرها برای این که درآمد کسب کنند، باید مخاطب جذب کنند؛ پس یک گیمر برای جذب مخاطب باید از یک پلتفرم گیمینگ بسیار خوب استفاده کند به همراه اینترنت بدون قطعی با پینگ بسیار پایین.
از دیگر نیاز گیمرها برای استریم و درآمد زایی دوربین وب کم و میکروفون برای ضبط ویدئو است. برای راحتی کار هم اکثرا از صندلی گیمینگ استفادده می کنند که به دلیل ساعت بالایی که صرف استریم می کنند، دچار خستگی و ضربه به مهره های کمر نشود.
در این مطلب می خواهیم اصلی ترین نیاز یک گیمر را بررسی کنیم، یعنی دستگاهی که باید با آن بازی کند؛ شاید بگویید هردستگاهی باشد مورد قبول است و یک بازی انقدر دردسر ندارد، اما باید در جریان باشید که بازی های موبایل بسیار پیشرفت کرده اند و همچنین باید بپذیرید که بازی های موبایلی جذابیت زیادی پیدا کرده اند و گیمرهای بسیاری به سمت بازی های موبایلی کشیده شده اند. همراه مجله تکنولایف باشید با معرفی گوشی های گیمینگ که هر گیمری باید آن را تهیه کند.

 

اگر در انتخاب هدفون و هدست گیمینگ مردد هستید، احتمالا مقاله زیر برایتان مفید باشد.

بهترین هدست های گیمینگ

 

 

معرفی گوشی های مناسب گیمرها

ایسوس راگ فون 5 | ASUS ROG Phone 5

گوشی گیمینگ ROG Phone 5

گوشی گیمینگ ROG Phone 5

جدیدترین مدل گوشی ایسوس، گوشی گیمینگ راگ فون 5 است که در 3 مدل رونمایی شده است. راگ فون 5، جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس، در سه مدل عادی، پرو و آلتیمیت معرفی شده است. قوی‌ترین مدل این گوشی به ۱۸ گیگابایت حافظه‌ رم مجهز است. این گوشی گیمینگ پرچمدار مخصوص بازی های سنگین و گرافیکی طراحی شده است تا قدرت پردازشی بیشتر به همراه آورد و ارگونومیک‌تر باشد.
این گوشی به همراه 6 عدد حسگر تریگر باعث می شود خیلی راحت تر اما حرفه ای تر بازی کنید و چند گام از دشمنان خود جلو باشید. این تریگرها حساس به لمس هستند و در صورت تاچ شدن، به سرعت پاسخ می دهند. تریگرهای جانبی در بازی هایی مانند پابجی و کال آف دیوتی خیلی مورد استفاده قرار می گیرند . بازی را حرفه ای تر می کنند، اما بازی آن ها را دسته جانبی تشخیص نمی دهد و هنگام بازی به هیچ مشکلی برنخواهید خورد. در تنظیمات گوشی می توانید ریز به ریز جزئیات تریگرها را اعم از حساسیت، وظایف و کاربردشان را تغییر دهید و نسبت به خواسته خودتان از آن ها استفاده کنید.

گوشی گیمینگ ASUS ROG Phone 5

گوشی گیمینگ ASUS ROG Phone 5

از طرفی تکنولوژی خنک کننده هارد و سی پی یو بسیار بهبود یافته و در مقابل آن راگ فون 3 حرفی برای گفتن ندارد. این گوشی دارای دو پورت Type-C برای شارژ است که یکی از آن ها به طور معمول در زیر گوشی و پورت دوم در فریم کنار قرار گرفته که وقتی شما بازی های Landscape انجام می دهید بتوانید به راحتی گوشی خود را شارژ کنید. بله گوشی خود را در بازی شارژ کنید! ایسوس راگ فون 5 مخصوص بازی طراحی شده است، پس هیچ عاملی نباید باعث جلوگیری از بازی کردن شود. وقتی هنگام بازی با این گوشی آن را به شارژ متصل می کنید، باعث می شود اتوماتیک باتری از دستور کار خارج شود و برق به طور مستقیم به گوشی برسد. پس به هیچ عنوان نگران بازی کردن با آر او جی فون 5 در شارژ نباشید.
باتری 6000 میلی آمپر ساعتی این گوشی بسیار بهینه سازی شده است و در صورت بازی مداوم کال آف دیوتی تا 6 ساعت شارژدهی می کند و با شارژ بسیار سریع 65 وات 100 درصد را در 50 دقیقه شارژ می کند.
نمایشگر فوق العاده ایسوس راگ فون 5 از یک پنل 6.78 اینچی AMOLED با یک میلیارد رنگ و نرخ نوسازی 144 هرتز ساخته شده که فناوری HDR10+ را هم پشتیبانی می کند و 800 نیت روشنایی در حالت اتوماتیک دارد. با این نمایشگر، بازی برای شما بیش از پیش لذت بخش می شود.

 

مطالب مرتبط: بهترین بازی های آفلاین اندروید را بشناسید

 

شیائومی بلک شارک 4 | Xiaomi Black Shark 4

گوشی گیمینگ black shark 4

گوشی گیمینگ black shark 4

پرچمدار کمپانی شیائومی یعنی بلک شارک 4، یکی از برترین گوشی های گیمینگ بازار است که می توانید تهیه کنید. رقیب اصلی راگ فون 4 دارای یک پردازنده 870 5G اسنپدراگون است که در مقدار رم های 6 گیگابایت، 8 گیگابایت و 12 گیگابایت عرضه می شود. البته سری پرو این گوشی رقیب اصلی ROG Phone 5 محسوب می شود که دارای قابلیت و حجم رم بیشتری است.
نمایشگر این گوشی گیمینگ 6.67 اینچی از یک پنل Super AMOLED با نرخ به روز رسانی 144 هرتز ساخته شده که 1300 نیت روشانی در حالت اتوماتیک ارائه می دهد. همینطور باتری پرقدرت این گوشی 4500 میلی آمپر ظرفیت دارد و می تواند به کمک فناوری شارژ سریع 120 واتی، در عرض فقط 17 دقیقه 100 درصد شارژ شود.

گوشی گیمینگ Xiaomi Black Shark 4

گوشی گیمینگ Xiaomi Black Shark 4

همچنین شیائومی بلک شارک 4 استاندارد دارای دو تریگر فیزیکی برای بازی است که نسبت به ROG Phone 5 کمتر است، اما این تریگرها برعکس راگ فون 5 فیزیکی هستند و به لمس حساس نیستند. البته همین کم بودن تریگرها، باعث شده قیمت این گوشی فوق العاده از 400 دلار شروع شود که قیمت بسیار خوبی برای گوشی گیمینگ می باشد. اگر یک گوشی گیمینگ خوش قیمت خوش ساخت، به همراه تریگر و یک باتری با فناوری شارژ 120 واتی می خواهید، خرید گوشی بلک شارک 4 را توصیه می کنیم.

 

بهترین بازی ترسناک اندروید کدام است؟ ما فهرستی از بازی های ترسناک اندرویدی را برایتان آماده کرده ایم.

 

شیائومی بلک شارک 4 پرو | Xiaomi Black Shark 4 Pro

گوشی گیمینگ black shark 4 pro

گوشی گیمینگ black shark 4 pro

این گوشی هم مانند بلک شارژ استاندارد از یک نوع نمایشگر استفاده می کند، اما تفاوت اصلی این دو نسخه در پردازنده آن ها است که نسخه پرو از اسنپ دراگون 888 5G استفاده می کند، این پردازنده بدون شک بسیار بهتر و قدرتمندتر از اسنپدراگون 870 است؛ همچنین برای پردازش هرچه بهتر داده‌های گرافیکی نیز پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 660 در آن استفاده شده است.
این گرافیک در مقایسه با نسل قبلی خود رندر تصاویر را تا ۳۵ درصد و بازده‌ انرژی را تا ۲۰ درصد افزایش می‌دهد. هدف از طراحی این پردازنده گرافیکی ایجاد فریم ریت بالا و کم‌ترین تأخیر در فرامین بازی‌های موبایل است. همچنین، از گیم‌ها با فریم ریت ۱۴۴ فریم‌برثانیه هم پشتیبانی می‌کند. نکته جالب در مورد این گرافیک اینست که از قابلیت VRSیا Variable Rate Shading که قبلا در پردازنده‌های انویدیا و AMD، مثل پردازنده‌ی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 به کار گرفته شده بود، استفاده می‌کند. این ویژگی باعث ارتقاء عملکرد و فریم‌ریت نهایی بازی‌ها می‌شود.

گوشی گیمینگ Xiaomi Black Shark 4 Pro

گوشی گیمینگ Xiaomi Black Shark 4 Pro

گوشی های گیمینگ به دلیل پردازش گرافیکی سنگین معمولا داغ می کنند و به منظور کنترل گرما، Black Shark 4 Pro به یک سیستم خنک کننده مایع دو لایه مجهز شده است. اولین لایه زیر نمایشگر قرار دارد و لایه دوم دمای پردازنده و رم را کنترل می کند. شیائومی ادعا می‌کند که این کار باعث کاهش 30 درصدی گرما و کاهش 18 درجه دمای پردازنده می‌شود. پس اگر قصد خرید گوشی گیمینگ پرچمدار دارید، بلک شارک 4 پرو بهترین گزینه برای شما است. با اینکه هر دو گوشی باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارند، اما بلک شارک 4 پرو با سرعت بیشتری نسبت به نسخه استاندارد شارژ می شود، البته خیلی این تفاوت پر رنگ نیست و در حد 2 دقیقه تاخیر دارد.
این گوشی هم متاسفانه مانند نسخه استانداردش، دارای دو عدد تریگر فیزیکی است و نسبت به راگ فون 5 که 6 عدد تریگر حساس به لمس دارد عقب مانده است، اما به نظر خیلی ها همان 2 تریگر کافیست و وجود 6 تریگر فقط باعث بالا رفتن قیمت راگ فون 5 می شود.

 

بهترین بازی ماشین اندروید کدام است؟ ما فهرستی از بازی های ریسینگ و ماشینی جذاب اندروید را برایتان آماده کرده‌ایم.

 

لنوو لیجن دوئل 2 | Lenovo Legion Duel 2

گوشی گیمینگ Lenovo Legion Duel 2

گوشی گیمینگ Lenovo Legion Duel 2

گوشی گیمینگ جدید لنوو تحت عنوان Legion Duel 2 رونمایی شد. این گوشی گیمینگ دارای دو پورت شارژ است که کمک می کند مانند راگ فون 5، بتوانید در شارژ با گوشی بازی کنید؛ همچنین هنگام متصل کردن هر دو پورت به شارژر باعث می شود این گوشی با قابلیت شارژ سریع 90 وات شارژ شود و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی آن با سرعت بیشتری شارژ شود. این گوشی در دو ظرفیت 256 گیگابایت و 512 گیگابایت به همراه 12 گیگابایت و 16 گیگابایت رم عرضه می شود. مهم‌ترین مشخصه‌ی لنوو لیجن فون دوئل 2 بهره‌مندی این گوشی از سیستم خنک‌کننده‌ی جدیدی است که محفظه‌ی بخار را در کنار دو فن قرار می‌دهد. همچنین به‌ لطف سیستم خنک‌کننده‌ی لنوو لیجن فون دوئل 2، پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 در داخل این گوشی حتی به ‌هنگام اجرای بازی‌های سنگین خنک می‌ماند و می‌تواند بدون افت قدرت ناشی از داغی بیش از حد، به عملکرد فوق العاده خود ادامه دهد.

گوشی گیمینگ Lenovo Legion Duel 2

گوشی گیمینگ Lenovo Legion Duel 2

گوشی Lenovo Legion Duel 2 دارای 6 حسگر تریگر است که 4 عدد آن در فریم کناری و 2 عدد آن در پشت گوشی تعبیه شده است. این 6 تریگر باعث می شود بازی کردن برای شما بسیار راحت و لذت بخش شود، از طرفی تمام صفحه بودن گوشی به لطف دوربین جهنده یا پاپ آپ آن را به بهترین گوشی گیمینگ جهان تبدیل کرده است.
اما همیشه این مسئله وجو دارد که آیا می توان به لنوو در زمینه ساخت گوشی هوشمند آن هم از نوع گیمینگ اعتماد کرد؟ ما به شما اطمینان می دهیم که این گوشی یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2021 است که می توانید تهیه کنید، اما در حد راگ فون 5 نمی تواند عمل کرد خیره کننده ای داشته باشد و بین این دو گزینه ایسوس گزینه مطمئن تری به نظر می رسد.

 

آیا می‌دانستید فروشگاه تکنولایف برای شما دسته های بازی مخصوص موبایل موجود کرده است: دسته بازی

 

زد تی ای نوبیا رد مجیک 6 پرو | ZTE Nubia Red Magic 6 Pro

گوشی گیمینگ ZTE Nubia Red Magic 6 Pro

گوشی گیمینگ ZTE Nubia Red Magic 6 Pro

شاید می توانیم بگوییم، این شما و این بهترین گوشی گیمینگ جهان، نوبیا رد مجیک 6 پرو؛ این گوشی هر چیزی که فکرش را کنید دارد، در حقیقت این گوشی همان چیزی است که یک گیمر می خواهد تا با آن ساعت ها به بازی بپردازد. نوبیت رد مجیک 6 دارای یک نمایشگر 6.8 اینچی امولد با قابلیت پخش 1 میلیارد رنگ و نرخ به روز رسانی 165 هرتز است که روشنایی 630 نیتی دارد. این نمایشگر از گوریلا گلس 5 استفاده می کند که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات و خط و خش دارد.
بدنه پشتی این گوشی از جنس شیشه است با فریم آلومینیومی که در یک خط باریک مشکی لامپ های RGB وجود دارند و زیبایی خاصی به بدنه پشتی گوشی نوبیا رد مجیک 6 پرو داده اند. این گوشی هم مانند راگ فون 5 لیجن دوئل 2 دارای نقاط حساس به لمس روی بدنه است که تریگر محسوب می شوند. این نقاط از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند که در بخش تنظیمات گوشی قابل تنظیم هستند. در حقیقت کار با این نوع گوشی ها بسیار لذت بخش است و به دلیل تنوع گسترده ای که در بخش تنظیمات دارد، شخصی سازی تلفنتان را به ارمغان می آورد.

گوشی گیمینگ ZTE Nubia Red Magic 6 Pro

گوشی گیمینگ ZTE Nubia Red Magic 6 Pro

نوبیا رد مجیک 6 پرو دارای فن داخلی اختصاصی است که به هیچ عنوان اجازه داغ شدن را به پردازنده و رم نمی دهد؛ از آنجایی که این گوشی از قوی ترین پردازنده اسنپدراگون یعنی اسنپ دراگون 888 5G استفاده می کند می تواند از پس اجرای هر نوع بازی سنگین و گرافیکی ای بربیاید. کال آف دیوتی و پابجی با بالاترین کیفیت ممکن پخش می شوند و طی بازی کردن در ساعات زیاد به هیچ عنوان با لگ یا داغی مواجه نمی شوید.
باتری نوبیا رد مجیک 6 پرو در نسخه بین المللی ظرفیت 5050 میلی آمپر ساعتی دارد که فناوری شارژ سریع 66 وات را دارد، در کنار آن نسخه چین این گوشی 4500 میلی آمپر ظرفیت دارد با شارژ سریع 120 وات که 50 درصد را در 5 دقیقه شارژ می کند. این گوشی برای شارژ سریع تر و بهتر باتری هایش، از تکنولوژی Power Delivery 3.0 و Quick Charge 5 استفاده می کند که باعث می شود در اثر انتقال سریع جریان برق به گوشی، آسیبی به باتری و طول عمر آن وارد نشود.
اصلی ترین تفاوت نوبیا رد مجیک 6 پرو با نسخه استانداردش، مقدار حافظه رم آن ها است؛ نسخه پرو دارای 12 گیگابایت، 16 گیگابایت و 18 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. اما نسخه استاندارد دارای 8 گیگابایت و 12 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

 

تبلت مخصوص بازی نیاز دارید؟ ما قبلا فهرستی از آنها را تهیه کرده ایم.

 

ریلمی Realme GT 5G | GT 5G

گوشی گیمینگ Realme GT 5G

گوشی گیمینگ Realme GT 5G

رقیب اصلی گوشی گیمینگ ارزان شیائومی یعنی ردمی K40 Game Edition همین گوشی است؛ ریلمی GT یکی از بهترین گوشی های گیمینگ بازار جهان است که با قیمت پایه بسیار مناسب 450 دلار، قابلیت های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهید. این گوشی از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 5G استفاده می کند به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 660 که مکمل این دو می تواند از پس اجرای هر محتوایی بربیاید.
صفحه نمایش این گوشی از یک پنل 6.43 اینچی سوپرامولد با نرخ به روز رسانی 120 هرتز تشکیل شده که حاشیه بسیار کمی به لطف پانچ هول کوچکش دارد. شاید بزرگترین نقص این گوشی نسبت به ردمی K40، نبود تریگرهای مخصوص بازی است که این گوشی را از گیمینگ بودن دور می کند، در این روزها که تمام گوشی های گیمینگ از تریگرهای مخصوص بازی استفاده می کنند، استفاده نکردن از آن ها نقص و کمبود محسوب می شود.

گوشی گیمینگ Realme GT 5G

گوشی گیمینگ Realme GT 5G

ریلمی GT 5G دارای یک باتری نسبتا قدرتمند 4500 میلی آمپری با فناوری شارژ سریع 65 وات است که می تواند تا یک روز شارژدهی داشته باشد و در عرض 35 دقیقه 100 درصد شارژ شود. این گوشی در دو نسخه 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم عرضه می شود.

 

اگر بدنبال بهترین گوشی برای بازی “پابجی موبایل” هستید حتما مطلب زیر را بخوانید.
بهترین گوشی ها برای بازی پابجی

 

پوکو  POCO F3 GT | F3 GT

گوشی گیمینگ POCO F3 GT

گوشی گیمینگ POCO F3 GT

در حال حاضر ارزان ترین گوشی گیمینگ جهان پوکو F3 GT نام دارد که نسخه جهانی همان ردمی K40 نسخه بازی است. این گوشی با یک نمایشگر امولد 6.67 اینچی و قابلیت نمایش 1 میلیارد رنگ، نرخ به روز رسانی 120 هرتز دارد و از فناوری HDR10+ هم استفاده می کند. کیفیت نمایشگر این گوشی بسیار فوق العاده است و می تواند اکثر کیفیت های 4K و فوا اچ دی را به خوبی و بدون لگ پخش کند.
این گوشی از پردازنده جدید دایمنسیتی 1200 5G استفاده می کند که در تست ها بسیار خوب عمل کرده و پایداری بسیار خوبی از خودش نشان داده است. پوکو F3 GT دارای 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 6 گیگابایت و 8 گیگابایت رم است. اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 روی این گوشی سوار شده و قابل به روز رسانی به نسخه های بالاتر ههم حداقل تا 2 نسخه می باشد.
پوکو F3 GT دارای دو تریگر جهنده در فریم کنار گوشی است که هنگام باز کردن بازی این دو تریگر از بدنه گوشی بیرون می آیند، شما می نتوانید در تنظیمات گوشی این دو تریگر را به هر نحو که می خواهید تنظیم کنید، مثلا حساسیت آن را تغییر دهید، کاربرد آن در هر بازی را تعیین کنید و دیگر تنظیماتی که گیمرها عاشق آن هستند.

گوشی گیمینگ POCO F3 GT

گوشی گیمینگ POCO F3 GT

باتری پوکو F3 GT دارای ظرفیت 5065 میلی آمپر است با فناوری شارژ بسیار سریع 67 وات که می تواند در کمتر از 45 دقیقه این گوشی را از صفر تا 100 درصد شارژ کند. شما می توانید یک روز کامل با این گوشی بازی کنید و نه با داغی زیاد و لگ رو به رو شوید و همینطور باتاری خود را به سرعت شارژ کنید تا از بازی کردن و استریم جا نمانید. با قیمت بسیار اقتصادی ای که این گوشی گیمینگ دارد، می توانیم آینده خوبی را برای گوشی های مخصوص بازی پیش بینی کنیم و امیدوار به پیشرفت بیشتر این نوع گوشی ها در مقابل قیمت ارزان باشیم.

خرید گوشی شیائومی پوکو F3 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از تکنولایف

خرید گوشی شیائومی پوکو F3 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از تکنولایف

 

بهترین بازی های ایفون را نمی‌شناسید؟ ما قبلا لیست کاملی از بهترین بازی های ios را تهیه کرده ایم.

 

ایسوس راگ فون 3 | ASUS ROG Phone 3

گوشی گیمینگ ASUS ROG Phone 3

گوشی گیمینگ ASUS ROG Phone 3

از بهترین گوشی های گیمینگ می‌توان به گوشی گمینگ ایسوس راگ‌ فون 3 اشاره کرد که یکی از بهترین گوشی های گیمینگ 2020 می‌باشد. راگ فون 3 دارای نمایشگر 6.59 اینچی AMOLED لمسی خازنی است که رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل دارد. نرخ نوسازی تصویر گوشی گیمینگ ایسوس راگ‌ فون 3 ، 144 هرتز و روشنایی آن 650 نیت است.
این گوشی گیمینگ پرچمدار دارای تراشه اسنپدراگون 865 و باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است. این باتری بسیار قدرتمند با قابلیت شارژ سریع 30وات شارژ می شود و با ظرفیتی که دارد می توانید یک روز کامل بدون نیاز به شارژ، بازی های سنگین گرافیکی انجام دهید.

گوشی گیمینگ ASUS ROG Phone 3

گوشی گیمینگ ASUS ROG Phone 3

نمایشگر فوق العاده این گوشی باعث شده تمام بازی ها با بالاترین کیفیت پخش شوند، اما این تنها کیفیت تصویر نیست که گیمرها را جذب خود می کند، بلکه سیستم تریگرهای مجازی یا همان دکمه های مخصوص بازی این گوشی است که توانسته برای بسیاری از افراد جذاب و خیره کننده باشد. این تریگرهای مجازی جذابیت خاصی به فریم کنار گوشی بخشیده اند و شما می توانید با رفتن به نظیمات گوشی، حساسیت تریگرها، وظایف تریگر ها و رنگ ال ای دی آن را نیز تعیین کنید.
از طرفی تکنولوژی پیشرفته خنک کننده رم و CPU باعث می شود به هیچ عنوان گرمی در گوشی احساس نکنید و همین عامل باعث می شود هیچ لگ و کندی ای در اجرای بازی 5 تا 6 ساعت مداوم مشاهده نکنید. اگر گیمر هستید و از این طریق درآمد کسب می کنید، توصیه می کنیم حتما خرید گوشی ROG Phone 3 را مدنظر قرار دهید.

ایسوس راگ فون 5 پرو | ROG Phone 5 Pro

گوشی گیمینگ ROG Phone 5 Pro

گوشی گیمینگ ROG Phone 5 Pro

کمپانی ایسوس یکی از برترین تولیدکننده های پلتفرم های مختلف گیمینگ است که در چند سال اخیر آن را ثابت کرده؛ خط تولید گوشی های راگ فون ایسوس آن قدر جذاب و موفق بوده که ایسوس بیشتر روی این پلتفرم ها وقت گذاشته و گوشی های فوق العاد ای تولید کرده. بهترین گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 5 پرو نام دارد که بسیاری از قابلیت هایش شبیه نسخه معمولی آن است.
این گوشی از یک نمایشگر بسیار با کیفیت AMOLED 6.78 اینچی تشکیل شده که نرخ به روز رسانی 144 هرتزی آن به همراه فناوری HDR10+ باعث شده اوج روان بودن و وضوح را در نمایشگر راگ فون 5 پرو مشاهده کنید. البته نمایش طیف رنگی 1 میلیاردی آن هم کمک بسیاری به نمایش تصاویر رنگارنگ به صورت دقیق و تفکیک شده می کند.
پردازنده بسیار قدرتمند این گوشی از پس اجرای چند بازی همزمان با بالاترین حد گرافیک برمی آید، اسنپدراگون 888 روی گوشی استفاده شده که ترکیب آن با پردازنده گرافیکی Adreno 660 می تواند شما را شگفت زده کند. سنگین ترین بازی ها با بالاترین سطح گرافیک بدون هیچ لگ و کندی اجرا می شوند حتی در طی ساعات طولانی بازی کردن هم با این مشکلات مواجه نخواهید شد. این گوشی فقط دارای نسخه رم 16 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت است که شاید بدترین اتفاقی است که می توانست در عرضه این گوشی رخ دهد، در این صورت انتخاب محدود است قیمت را برای خریدار بالا می برد.
از طرفی این گوشی دارای نقاط حساس به لمس یا همان تریگرهای لمسی است که وقتی به تنظیمات مربوط به بازی و تریگرها می روید، با دنیایی از تنظیمات مختلف گیمینگ مواجه می شوید که تمام آن ها باعث حرفه ای بازی کردن و حتی راحت کردن بازی می شوند.

گوشی گیمینگ ROG Phone 5 Pro

گوشی گیمینگ ROG Phone 5 Pro

قاب پشتی شیشه ای این گوشی بسیار زیبا است، یک نمایشگر از نوع PMOLED در قاب پشتی قرار دارد که جذابیت قاب عجیب راگ فون 5 پرو را بیشتر کرده. این نمایشگر حساس به لمس است و با پخش المان های گیمینگ ظاهری زیبا و حرفه ای مانند کیس های گیمینگ به گوشی شما می بخشد. این بدنه شیشه ای به همراه نمایشگری که دارد با فناوری محافظ گوریلا گلس 3 محافظت می شود، اما نمایشگر اصلی از گوریلا گلس وکتوس استفاده می کند که مقاومت بسیار بالایی دارد.
باتری راگ فون 5 پرو مانند نسخه معمولی آن دارای ظرفیت 6000 میلی آمپری است اما یک تفاوت اساسی بین آن ها وجود دارد، آن هم قابلیت شارژ فوق سریع 65 وات است که 100 درصد این باتری قدرتمند را در تنها 52 دقیقه شارژ می کند! همچنین فناوری Power Delivery 3.0 و تکنولوژی Quick Charge 5 باعث می شوند پروسه شارژ این گوشی کاملا اصولی و ایمن تر از دیگر گوشی ها باشد.
این گوشی به لطف داشتن دو درگاه شارژ Type-C می تواند سریع تر شارژ شود یا زمانی که بازی می کنید گوشی را با درگاهی که در فریم کناری قرار دارد شارژ کنید تا به باتری صدمه نرسد و همچنین مزاحمتی در بازی کردن یا استریم کردن شما به وجود نیاید. در کنار همین درگاه تایپ سی، یک درگاه متصل شدن لوازم جانبی مخصوص این گوشی وجود دارد، از این طریق می توانید فن مخصوص همین گوشی را به آن متصل کنید تا به هیچ عنوان با داغ شدن گوشی مواجه نشوید.
از دیگر جذابیت های گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 Pro، اسپیکرهای آن است؛ اسپیکرهای این گوشی استریو هستند، اما نه هر استریویی که روی تمام گوشی ها استفاده می شود. این اسپیکرها برای هرچه بهتر شدن تجربه بازی بدون هدفون تنظیم شده اند و هر کدام از اسپیکرها یک آمپیلی فایر جداگانه دارند که قدرت اسپیکرها را چند برابر می کند، همانطور هم که می دانید صدا در بازی ها نقش مهمی دارد و سمت و سوی دقیق صداهایی که می آید باید مشخص باشند تا بازیکن غافل گیر نشود و یا به اصطلاح صدای پای دشمن را بگیرد.

شیائومی بلک شارک 3 پرو | Xiaomi Black Shark 3 Pro

گوشی گیمینگ Xiaomi Black Shark 3 Pro

گوشی گیمینگ Xiaomi Black Shark 3 Pro

یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2020 شیائومی بلک شارک 3 پرو است که رقیب اصلی راگ فون 3 است. این گوشی دارای یک نمایشگر بسیار بزرگ 7.1 اینچی است با نرخ به روز رسانی 90 هرتز و فناوری HDR10+ که متاسفانه مقداری حاشیه های اطراف آن زیاد است.
این گوشی دارای 4 تریگر است که 2 عدد آن ها جهنده هستند و از بدنه گوشی به بیرون پرتاب می شوند، این تریگرها بهترین اتفاقی است که برای یک گیمر می توانست در گوشی ها رخ دهد و بلک شارک 3 پرو از اولین های این صنعت بود که از این سیستم استفاده کرد.
این گوشی از یک پردازنده بسیار قدرتمند اسنپدراگون 865 استفاده می کند که همانطور که می دانید این نسخه از اسنپدراگون، پایدارترین نسخه پردازنده های موجود در گوشی های هوشمند است. با اینکه اسنپ دراگون 888 قوی تر و جدیدتر است، اما باز هم مقداری داغ می کند و پایداری را زیر سوال می برد، اما در اسنپ دراگون 865 هیچ گونه داغی بیش از حد مشاهده نمی کنید و تمام بازی ها طی ساعات طولانی بدون لگ و کندی اجرا می شوند.

گوشی گیمینگ Xiaomi Black Shark 3 Pro

گوشی گیمینگ Xiaomi Black Shark 3 Pro

این گوشی در سه نسخه متفاوت عرضه می شود، رم 8 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایت، رم 12 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت و حافظه 512 گیگابایت حافظه داخلی. این گوشی هم متاسفانه مانند دیگر گوشی های گیمینگ از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند، اما خوشبختانه از مقدار حافظه های متفاوت استفاده می کند که می توانید انتخاب کنید که کدام یک از این سه نسخه را داشته باشید.
باتری گوشی گیمینگ Black Shark 3 Pro دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر با فناوری شارژ سریع 65 وات است که 100 درصد را در تنها 38 دقیقه شارژ می کند. این سرعت شارژ بالا باعث می شود شما در حد یک استراحت کوچک دست از بازی با گوشی بردارید و با 100 درصد شارژ آن یک روز کامل کال آف دیوتی، پابجی، فورتنایت و آسفالت بازی کنید بدون نیاز به شارژ دوباره. همینطور این گوشی از شارژ مغناطیسی 18 وات هم پشتیبانی می کند که در نوع خود جالب است و تکنولوژی خوبی برای گوشی های گیمینگ به شما می رود.

 

بهترین قیمت صندلی های مخصوص بازی از سایت تکنولایف بگیرید: صندلی گیمینگ

 

سخن آخر

این هم لیست بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 که می توانید درباره آن ها مطالعه کنید و بهترین گزینه را برای خودتان خریداری کنید. اگر نیاز به گوشی برای استریم کردن بازی می خواهید و مشکلی با پول آن ندارید، راگ فون 5 هر دو نسخه و لنوو لیجم دوئل 2 بهترین گزینه های خرید هستند. اما اگر یک گوشی گیمینگ ارزان می خواهید که بازی کنید و در نهایت فیلم بازی های خود را در اینستاگرام و یوتیوب به اشتراک بگذارید، پوکو F3 GT و ROG Phone 3بهترین گزینه ها برای خرید هستند که هم قیمت مناسب تری دارند و هم کارایی بسیار خوبی در قبال بازی کردن به شما می دهند.
به نظر شما بهترین گوشی گیمینگ کدام است؟ آیا شما تجربه استفاده از گوشی های گیمینگ را دارید؟ تجربیات و نظرات خود را از کار کردن با این دسته از گوشی ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

8 نظر

  1. Parisa

    11T pro چطوره؟
    اگه نه که یه گوشی گیمینگ در همین قیمت

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Parisa

      سلام وقت بخیر این گوشی تراشه پرچمدار داره و قدرت اون بسیار خوبه صفحه نمایش این گوشی هم مشخصات عالی برای بازی داره موفق باشید
      1. 😂🥲

        پاسخ به احسان نیک پی

        من یک گوشی خفن واسه گیم میخام تا ۱۸ ملیون گوشی گادی هست واسه این
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به 😂🥲

          سلام پوکو ایکس 6 پرو
  2. ماهان

    سلام و وقت بخیر
    آیا درسته که ردمجیک7سریعترین گوشی جهان است

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ماهان

      سلام وقت بخیر این گوشی اسنپدراگون 8 نسل 1 داره که بسیار قویه ولی در مورد سریع ترین بودن نمیشه با اطمینان صحبت کرد پاینده باشید
  3. کیان

    پوکو x3 چی ؟

    1. میلاد شیری

      پاسخ به کیان

      سلام وقت بخیر پوکو ایکس ۳ هم گزینه مناسبیه برای خرید اما تو این رنج قیمت گوشی های بهتری هستن که ارزش خرید بالاتری دارن
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%da%af%db%8c%d9%85%d8%b1%d9%87%d8%a7/
ads
ads