داغ ترین ها :
گوشی هواوی نوا Y91 معرفی شد

گوشی هواوی نوا Y91 معرفی شد

شرکت هواوی از گوشی نوا Y91 رونمایی کرد. از ویژگی‌های بارز این گوشی هوشمند می‌توانیم به ناچی شبیه به آیفون اشاره کنیم. در پشت این گوشی هم دوربین‌های بزرگی دیده می‌شوند.

مشخصات گوشی نوا Y91

گوشی نوا Y91 به صفحه نمایش ۶٫۹۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۷۶ پیکسل مجهز شده است. نرخ نوسازی از صفحه نمایش به ۹۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی آن هم به ۲۷۰ هرتز می رسد. گوشی نوا Y91 به تراشه اسنپ دراگون ۶۸۰ مجهز شده و در مدل هایی با ۸ گیگابایت و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های جذاب نوا Y91 می‌توانیم به باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۲۲٫۵ وات اشاره کنیم.

در پشت این گوشی هوشمند دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی را مشاده میکنید. یک دوربین تشخیص عمق با حسگر ۲ مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود. گوشی Nova Y91 از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به رابط کاربری EMUI 13 مجهز شده، اما از شبکه 5G و وای-فای ۶ استفاده نمی‌کند. این گوشی بلوتوث ۵ دارد، پورت USB-C دارد اما از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا استفاده نمی‌کند.

حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی هوشمند با دکمه پاور ترکیب شده است. گوشی Nova Y91 در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای راهی بازار می‌شود. این گوشی هوشمند در ابعاد ۱۷۱٫۶ در ۷۹٫۹ در ۸٫۹ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۲۱۴ گرم می‌رسد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. علیرضا

    سلام
    اگه قصد خریدشو داشته باشیم میتونم منتظر بمونم بیا ایران ؟ منظورم اینه اصلا این مدل یه ایران میاد ؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علیرضا

      سلام وقت بخیر در مورد وارد شدن گوشی‌ها نمیشه خیلی نظر داد بستگی به واردکننده‌ها و قوانین کشور داره
  2. حسین

    قطعا بیاد میخرمش باتری تو خیلی چیزا الویت داره

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%a7-y91-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads