داغ ترین ها :
گوشی هواوی Nova Y70 Plus در تاریخ 11 اردیبهشت ماه معرفی می‌شود

گوشی هواوی Nova Y70 Plus در تاریخ 11 اردیبهشت ماه معرفی می‌شود

شرکت هواوی یک گوشی جدید در راه دارد. این گوشی یک محصول میان رده از خانواده گوشی های سری نوا (Nova) می‌شود. این گوشی جدید هواوی گوشی هواوی Nova Y70 Plus نام دارد. شرکت هواوی امروز اعلام کرد که این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه یا ۱ می سال ۲۰۲۲ معرفی و راهی بازار می‌شود. شرکت هواوی اعلام کرده که این گوشی برای بازار کشور آفریقای جنوبی در نظر گرفته شده، اما قطعا راهی دیگر کشورهای هم می‌شود.

 

لیست قیمت گوشی های هواوی + آفر و هدایای ویژه تکنولایف: گوشی هواوی

 

علاقه مندان می‌توانند این گوشی را امروز (۱ اردیبهشت ماه) پیش خرید کنند. مدت زمان پیش خرید گوشی هواوی Nova Y70 Plus تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. گفته شده برای پیش خرید این گوشی تنها باید مبلغ ۶ دلار پرداخت شود و در زمان تحویل گوشی هم ۳۳ دلار تخفیف به کاربران داده می‌شود.

گوشی هواوی Nova Y70 Plus

البته هواوی اعلام کرده که با پیش خرید این محصول کاربران می‌توانند اسپیکر بلوتوثی هواوی و یک کوله پشتی با ارزش ۸۶ دلار هم در اختیار داشته باشند. با پیش خرید گوشی هواوی Nova Y70 Plus کاربران ۲۴ ماه وارانتی دریافت می‌کنند و تا ۵۰ روز هم ضمانت تعویض صفحه نمایش در اختیار خواهند داشت.

Nova Y70 Plus

گوشی هواوی Nova Y70 Plus به صفحه نمایش 6.75 اینچی مجهز شده که روی آن ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. داخل ناچ هم دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. سه دوربین پشت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن هم دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید با زاویه دید ۱۲۰ درجه قرار گرفته و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق هم دارد. این گوشی در دو مدل با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود و باتری آن هم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

 

 

مشخصات گوشی هواوی Nova Y70 Plus

محصول جدید هواوی با رابط کاربری EMUI 12 راهی بازار می‌شود و رنگ آن هم آبی و سفید و مشکی خواهد بود. هنوز قیمت دقیق این محصول مشخص نیست و در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه خبرهای بیشتری درباره این گوشی می‌شنویم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-nova-y70-plus/
ads
ads