داغ ترین ها :
گوشی وان پلاس ایس در گیک‌بنچ دیده شد

گوشی وان پلاس ایس در گیک‌بنچ دیده شد

چند روز پیش با اولین شایعات درباره گوشی وان پلاس ایس مواجه شدیم. شایعات می‌گفتند که این گوشی جدید وان پلاس با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ راهی بازار می‌شود و از شارژ سریع ۱۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. البته به نظر می‌رسد که این گوشی مدل ریبرند شده گوشی ریلمی GT Neo3 باشد. امروز گوشی وان پلاس ایس در گیک‌بنچ دیده شد و یکسری از شایعات را تایید کرد.

 

بهترین قیمت گوشی های وان پلاس با گارانتی معتبر در سایت تکنولایف: وان پلاس

 

گیکبنچ گوشی وان پلاس ایس

این گوشی با عنوان وان پلاس PGKM10 در کیگ‌بنچ دیده شد. با توجه به اطلاعات منتشر شده این گوشی در حالت تک هسته‌ای امتیاز 962 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 3819 را کسب کرده است. همچنین مشخص شد که این گوشی جدید با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ راهی بازار می‌شود و ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت. با توجه به گیک‌بنچ این گوشی جدید وان پلاس با اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شود. شایعات می‌گویند که گوشی وان پلاس ایس صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح تصویر Full HD+ دارد که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایش این گوشی AMOLED خواهد بود که روی آن یک ناچ حفره‌ای قرار گرفته است. با توجه به شایعات دوربین اصلی این گوشی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS دارد. در کنار دوربین اصلی یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی با حسگر ۲ مگاپیکسل قرار گرفته‌اند.

 

آخرین اخبار از محصولات برند OnePlus در مطلب زیر:
تاریخ معرفی وان پلاس 10R و وان پلاس نورد CE 2 لایت مشخص شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%da%af%db%8c%da%a9%d8%a8%d9%86%da%86-%d8%af%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%b4%d8%af/
ads
ads