داغ ترین ها :
وان پلاس 10R با تراشه دایمنسیتی 9000 در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود

وان پلاس 10R با تراشه دایمنسیتی 9000 در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود

امروز اطلاعات جدیدی از گوشی وان پلاس 10R فاش شده است. در ابتدا بد نیست به این موضوع اشاره کنیم حرف R نشان از مدل ریبرنده شده پرچم‌های شرکت وان پلاس دارد و در بازار برخی کشورهای به فروش می‌رسد. گوشی‌های سری نورد و نورد CE محصولات میان‌رده به حساب می‌آیند و گوشی‌های سری نورد N هم گوشی‌های رده پایین خواهند بود.

 

لیست گوشی های وان پلاس موجود در فروشگاه تکنولایف را بررسی کنید: قیمت گوشی وان پلاس

 

حالا امروز اطلاعات جدیدی از گوشی وان پلاس 10R لو رفته است. چند ماه پیش گوشی وان پلاس 9RT به عنوان جانشین گوشی وان پلاس 9R در کشور هند عرضه شد. حالا به نظر می‌رسد که قرار است شاهد گوشی وان پلاس 10R هم باشیم. در کنار عرضه گوشی OnePlus 10R به نظر می‌رسد که مدل معمولی وان پلاس 10 و گوشی وان پلاس 10 پرو راهی بازار جهانی می‌شوند.

در حالی که دو گوشی وان پلاس ۱۰ و وان پلاس ۱۰ پرو با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل معرفی شدند، گوشی OnePlus 10R با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ راهی بازار خواهد شد.

شرکت کوالکام سال‌های زیادی تراشه گوشی‌های وان پلاس را تامین می‌کرد، اما گوشی وان پلاس نورد 2 اولین گوشی این شرکت با تراشه مدیاتک بود. حالا وان پلاس قصد دارد یک گوشی پرچم‌دار با تراشه مدیاتک راهی بازار کند.

گوشی OnePlus 10R با صفحه نمایش AMOLED که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد راهی بازار می‌شود. این گوشی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی OnePlus 10R در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود. پس احتمالا این گوشی در فصل بهار عرضه می‌شود. در ابتدا قرار بود که این گوشی در مهر ماه گذشته در کشور هند عرضه شود، اما مشکلات پیش آمده در رابط کاربری OxygenOS 12 باعث شد که عرضه این گوشی با تاخیر چند ماهه مواجه شود.

 

آخرین اخبار از محصولات وان پلاس:
مشخصات نسخه گلوبال شیائومی ۱۲ در گیک‌بنچ فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-10r/
ads
ads