داغ ترین ها :
گوشی پیکسل 6A احتمالا در ماه می معرفی می شود

گوشی پیکسل 6A احتمالا در ماه می معرفی می شود

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که گوشی پیکسل 6A با تراشه تنسور و برخورداری از ماژول دوگانه دوربین در پنل پشتی احتمالا در ماه می ۲۰۲۲ معرفی می‌شود. در اواخر سال ۲۰۲۱ بود که گوگل جدیدترین محصولات خود تحت سری پیکسل 6 را معرفی کرد؛ گوشی‌های هوشمندی با مشخصات سخت‌افزاری بالارده که پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو نام داشتند. گوگل برای محصولات خود به سراغ ساخت تراشه‌ای خانگی رفت. این تراشه نیز تنسور نامیده شد که طراحی آن با مهندسان گوگل بود، اما شرکت TSMC وظیفه تولید انبوه آن را به عهده گرفت.

 

لیست امروز گوشی های موبایل را در کنار پیشنهادهای تخفیف ما ببنید: قیمت گوشی

 

پس از اینکه دو مدل از سری پیکسل ۶ روانه بازار شدند، گزارش‌هایی منتشر شد که کار گوگل با این سری تمام نشده و ممکن است محصول یا محصولات دیگری نیز تحت سری پیکسل 6 روانه بازار شوند. به نظر می‌رسد محصول مدنظر گوشی پیکسل 6a باشد که درواقع جانشینی برای پیکسل 5a است و پیشرفت‌های جالبی نیز به همراه خواهد داشت.

پیکسل 6A قرار نیست محصولی میان‌رده باشد، درواقع این گوشی هوشمند نیز از تراشه بالارده تنسور قدرت خواهد گرفت؛ اما تفاوت‌های ویژه‌ای با دو مدل دیگر سری یعنی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو خواهد داشت. البته مشخص نیست که این تفاوت‌ها به چه صورت خواهد بود.

در هر صورت گفته شده که پیکسل جدید در ماه می ۲۰۲۲ معرفی و سپس روانه بازار می‌شود. چنین موضوعی کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ زیرا نسبت به پیکسل 5A کمی زودتر معرفی خواهد شد. در هر صورت، برنامه‌های گوگل طی سال‌ّهای گذشته تغییرات بسیاری به خود دیده و شاهد بازنگری در سیاست‌های این شرکت بوده‌ایم.

درواقع گوگل پس از سال‌ها تصمیم گرفت که به جای محصولی میان‌رده، گوشی‌های هوشمندی با سخت‌افزار بالارده به بازار عرضه کند و طبیعتا تغییر در زمان معرفی محصولات جدید نیز می‌تواند بخشی از همین سیاست باشد.

مشخصات سخت‌افزاری گوشی پیکسل 6A

اطلاعات بسیار کمی از سخت‌افزار محصول جدید گوگل وجود دارد. با این حال انتظار می‌رود تغییرات مثبتی نسبت به پیکسل 5A صورت گیرد. یکی از این تغییرات در پنل پشتی رخ می‌دهد، جایی که ماژول دوربین اصلی قرار گرفته است. گوگل می‌خواهد در پنل پشتی از دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی استفاده کند که مجهز شده به حسگر IMX363 سونی. در کنار این حسگر، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی نیز قرار می‌گیرد که مجهز شده به حسگر IMX386 سونی. برای دوربین سلفی نیز از دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که از حسگر IMX355 سونی استفاده می‌کند.

گزارش‌ها اشاره دارند که گوگل برای پیکسل 6A نیز از تراشه تنسور استفاده خواهد کرد که در مدل‌ّهای دیگر سری نیز به کار گرفته شده است. البته اشاره‌ای به مشخصات دیگر پیکسل 6A مانند ظرفیت باتری، حافظه‌ها یا صفحه‌نمایش نشده و دقیقا نمی‌دانیم تفاوت بین این محصول با مدل‌های دیگر سری پیکسل ۶ در چیست.

در هر صورت اگر تصاویر رندر شده را در نظر بگیریم، انتظار می‌رود محصول شرکت گوگل از صفحه‌نمایشی با پنل OLED استفاده کند که حسگر اسکنر اثر انگشت با آن ادغام شده است. دوربین سلفی نیز در درون حفره‌ای قرار می‌گیرد تا بخش قابل توجهی از پنل جلو به صفحه‌نمایش اختصاص یابد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-6a-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d9%85%db%8c/
ads
ads