داغ ترین ها :
Armor X10 Pro معرفی شد؛ با گوشی مقاوم ارزان قیمت بازار آشنا شوید

Armor X10 Pro معرفی شد؛ با گوشی مقاوم ارزان قیمت بازار آشنا شوید

شرکت Ulefone یک گوشی مقاوم (Rugged) معرفی کرد که بر خلاف سایر گوشی‌های این دسته، قیمت ارزانی دارد. این گوشی که Armor X10 Pro نام دارد در مقایسه با مدل قبلی خودش بهبودهای زیادی پیدا کرده و عملکرد بهتری خواهد داشت. این گوشی هوشمند به تراشه Helio P22 مجهز شده است. تراشه‌ای که از پردازنده هشت هسته‌ای تشکیل شده است. گوشی Armor X10 Pro در مقایسه با مدل قبلی که Armor X10 نام دارد، ۲۱ درصد عملکرد بهتری دارد. این عملکرد بهتر به دلیل استفاده از ۴ گیگابایت رم است. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که میزان حافظه داخلی Armor X10 Pro در مقایسه با مدل قبلی هم دوبرابر شده. مدل قبلی از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کرد و مدل جدید از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

 

اگر از طرفداران گوشی های با مقاومت بالا، ضد ضربه و ضد آب هستید، گوشی های دوجی پیشنهاد ما به شماست.

 

گوشی Armor X10 Pro از گواهی IP68/69 و گواهی نظامی MIL-STD – 810G برخوردار است. این گواهی‌ها به این معنا خواهند بود که گوشی در برابر گرد و خاک، شوک الکتریکی مقاوم است. همچنین گوشی مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب حتی در بدترین شرایط آب و هوایی دارد. از آنجایی که با یک گوشی مقاوم سر و کار داریم باید بگوییم که این گوشی برای استفاده از شرایط سخت ساخته شده، اما ظاهر قابل قبولی دارد و وزن آن هم خیلی زیاد نیست. این گوشی را به راحتی می‌توانید حمل کنید و یا در جیب یا کیف خود قرار دهید. اکثر گوشی‌های مقاوم بازار بسیار سنگین هستند و ظاهر زیبایی هم ندارند.

گوشی آرمر x10 پرو

گوشی Armor X10 Pro به صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی مجهز شده است. این اندازه باعث شده که یا یک دست خیلی راحت بتوان گوشی را کنترل کرد. دو دوربین پشت برای این گوشی در نظر گرفته شده که هر دوری آن‌ها از حسگرهای سونی استفاده می‌کنند. هر دو دوربین پشت از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. دوربین جلو هم از دوربینی با حسگر ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی مقاوم می‌توانیم به باتری آن اشاره کنیم. گوشی Armor X10 Pro به باتری ۵۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و با اندروید ۱۱ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. برای اینکه تجربه صوتی جذابی با این گوشی داشته باشید از دو بلندگوی خطی ۱۲۱۶ استفاده شده است. بلندگوهایی که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این گوشی رادیو FM در حالت هندزفری است. این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا هم دارد و از NFC هم برخوردار است. این گوشی مقاوم از گوگل پلی بهره می‌برد و از دو سیم کارت و کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. امکان شخصی‌سازی دکمه‌ها روی این گوشی وجود دارد و حالت Gloves Mode هم برای آن در نظر گرفته شده است. این ویژگی باعث می‌شود که با دستکش هم بتوانید با گوشی و صفحه نمایش لمسی آن کار کنید.

گوشی Armor X10 Pro اواسط فروردین ماه در سرتاسر دنیا عرضه می‌شود.  همان‌طور که گفتیم این گوشی مقاوم قیمت بسیار مناسبی دارد. این گوشی با قیمت ۱۱۹ دلار راهی بازار می‌شود. با این قیمت به سختی می‌توان یک گوشی هوشمند معمولی خرید؛ اما شرکت Ulefone سعی این گوشی مقاوم با ویژگی‌های جذاب را با قیمتی بسیار خوب راهی بازار می‌کند.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-armor-x10-pro/
ads
ads