داغ ترین ها :
گوشی Moto Edge Plus معرفی شد

گوشی Moto Edge Plus معرفی شد

موتورلا از گوشی پرچمدار موتو اج پلاس به صورت اختصاصی برای آمریکا خبر داد. این گوشی پرچمدار که با نام Moto Edge+ شناخته می‌شود به اسنپدرگون 8 نسل 2 و صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 165 هرتز مجهز شده است. نکته برجسته‌ای که لازم به ذکر است، کاهش قیمت قابل ملاحظه گوشی نسبت به پرچمدار برندهای دیگری مانند پیکسل 7 پرو، گلکسی S23 اولترا و آیفون 14 پرومکس در لحظه معرفی است.

اینطور که به نظر می‌رسد گوشی جدید موتورلا همان نسخه جهانی گوشی Moto Edge 40 Pro است. با اینکه موتورلا تغییری در اندازه Moto Edge+ نسبت به نسخه چینی نداده است؛ اما ظرفیت باتری را از 4600 میلی‌آمپر ساعت به 5100 میلی‌آمپر ساعت ارتقا داده است. با توجه به گذشته موتورلا در ساخت گوشی‌های پرچمدار، گوشی Moto Edge+ از بیشترین ظرفیت باتری بهره می‌برد.

مشخصات گوشی پرچمدار موتورلا مدل Moto Edge+

گوشی پرچمدار موتورلا مدل Moto Edge+ سال 2023

صفحه نمایش:

گوشی پرچمدار موتورلا مدل Moto Edge+ به صفحه نمایش 6.67 اینچی مجهز شده است. موتورلا در طراحی گوشی از یک پنل AMOLED با نرخ نوسازی 165 هرتز و رزولوشن 1080×2400 پیکسل استفاده کرده است که این پنل از محتوای HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.
شرکت سازنده در ادامه ادعا کرده است که گوشی پرچمدار موتو اج پلاس از بالاترین استاندارد ساخت بهره برده است. استفاده از لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس روی هر دو پنل گوشی و دیده شدن فریم آلومینیومی دورتادور گوشی از جمله دلایل این ادعای موتورلا است. یکی دیگر از نکاتی که به ارزش‌های گوشی اضافه می‌کند، دریافت گواهینامه IP68 جهت مقاومت گوشی در برابر پاشش آب و گرد و غبار است.

دوربین سلفی:

موتورلا برای دوربین سلفی نسخه جهانی جدیدترین پرچمدار خود از لنزی استفاده کرده است که قابلیت فیلمبرداری 4K را به کاربر هدیه می‌دهد.

دوربین پشت:

دوربین گوشی موتو اج پلاس 2023

قسمتی از پنل پشتی گوشی پرچمدار موتو اج پلاس با 3 دوربین متفاوت پوشیده است.

این گوشی از سه دوربین پشت استفاده می‌کند. دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگایپکسلی، دوربین اولتراواید با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی این سه دوربین را تشکیل داده‌اند.

باتری و شارژر:

موتورلا اعلام کرده است که هنگام جعبه گشایی علاوه‌بر گوشی با شارژری 68 واتی روبه‌رو خواهید شد. همچنین ادامه داد که گوشی پرچمدار موتو اج پلاس توانایی شارژ گوشی دیگری با توان 5 وات را دارد. این گوشی از شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

تراشه:

تراشه اسنپدارگون 8 نسل 2 گوشی پرچمدار 2023 موتورلا

موتورلا مانند سایر برندهای دیگر گوشی پرچمدار 2023 خود را به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز کرد. تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تراشه مشترک اکثر گوشی‌های پرچمدار دنیا در سال‌های اخیر است. قدرت بالای پردازش و توان خوب اجرای برنامه‌ها باعث می‌شود تا موتورلا هم مانند رقبای خود از این تراشه در طراحی گوشی پرچمدار 2023 خود استفاده کند.

حافظه و رم:

قرار است تا گوشی پرچمدار موتو اج پلاس در دو مدل حافظه داخلی 265 گیگابایت و 512 گیگابایت همراه با رم 8 گیگابایت در ویترین مغازه‌ها بنشیند.

آپدیت و پشتیبانی:

موتورولا تا ۴ سال برای این گوشی بروزرسانی امنیتی عرضه می‌کند و تا سه سال هم نسخه‌های جدید اندروید را برای این گوشی منتشر خواهد کرد.

گوشی موتورلا مدل موتو اج پلاس

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. مصطفی

    کی این گوشی میاد تو ایران، منتظرشیم

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-moto-edge-plus-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads