داغ ترین ها :
Realme GT Neo3 Le Mans در تاریخ 2 فروردین معرفی می‌شود

Realme GT Neo3 Le Mans در تاریخ 2 فروردین معرفی می‌شود

هفته گذشته بود که یکی از مدیران شرکت ریلمی اولین پوستر از گوشی Realme GT Neo3 را منتشر کرد تا ما بیشتر با ظاهر این محصول آشنا شویم. همچنین مشخص شد که این گوشی در ماه مارس در کشور چین عرضه می‌شود، اما روز دقیق آن مشخص نشد. امروز شرکت ریلمی اعلام کرد که گوشی Realme GT Neo3 در تاریخ ۲ فروردین ماه یا ۲۲ مارس معرفی می‌شود. شرکت ریلمی در کنار معرفی این خبر مدل دیگری از گوشی Realme GT Neo3 را با نام Realme GT Neo3 Le Mans معرفی کرد. این مدل هم هم‌زمان با مدل اصلی در تاریخ ۲ فروردین ماه راهی بازار می‌شود. البته مدل Realme GT Neo3 Le Mans در دو رنگ سفید و آبی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 

لیست قیمت امروز گوشی های Realme موجود در بازار موبایل را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی ریلمی

 

گوشی ریلمی Realme GT Neo3 Le Mans

روی گوشی Realme GT Neo3 Le Mans دو خطر موازی را مشاهده می‌کنید که از لبه بالا تا لبه پایینی گوشی ادامه پیدا کرده. این خط‌ها با الگو برداری از طراحی ظاهری ماشین‌های مسابقه‌ای روی این گوشی قرار گرفته‌اند. این خط‌ها معمولا به سرعت بالای اتومبیل‌های مسابقه‌ای اشاره می‌کنند.

دو خط موازی قرار گرفته روی Realme GT Neo3 Le Mans به معنای سرعت بالای این گوشی خواهد بود. همچنین به عنوان ادای احترام به رانندگان مسابقه Le Mans در سال ۱۹۶۶ به حساب می‌آیند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که فیلم Ford v Ferrari هم از روی همین مسابقه ساخته شده است.

پس از اینکه با ظاهر Realme GT Neo3 Le Mans آشنا شدیم، مشخص شد که دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند پورت USB-C خواهد داشت و روی لبه پایین آن هم بلندگو، میکروفن و درگاه سیم‌کارت مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد که این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد. البته گوشی Realme GT Neo2 هم این پورت را نداشت.

دکمه‌های تنظیم صدای این گوشی روی لبه سمت چپ گوشی قرار گرفته‌اند و دکمه پاور روی لبه سمت راست دیده می‌شود. از آنجایی که خط‌های مربوط به آنتن روی فریم گوشی دیده نمی‌شود، احتمال دارد که جنس این گوشی از فلز نباشد.

هنوز با مشخصات دقیق گوشی Realme GT Neo3 آشنا نشده‌ایم، اما شرکت ریلمی قبلا گفته بود که این گوشی با تراشه اسنپ دراگون 8100 و شارژر ۱۵۰ وات راهی بازار می‌شود. البته یکسری از شایعات هم به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی شارژر ۸۰ وات خواهد داشت. هفته آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد که با یک گوشی گیمینگ قدرتمند سروکار خواهیم داشت.

 

آخرین اخبار از محصولات ریلمی:
گوشی های ریلمی 9 SE و Realme 9 معرفی شدند

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-realme-gt-neo3-le-mans/
ads
ads