داغ ترین ها :
گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition معرفی شد

گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition معرفی شد

شیائومی که دو ماه پیش از سری گوشی‌های ردمی نوت ۱۲ رونمایی کرد، امروز از مدل جدید از خانواده رونمایی کرد. این محصول جدید گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition نام دارد.

در حالی که اسم گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition باعث می‌شود فکر کنید که این گوشی redmi سرعت شارژ بیشتری در مقایسه با ردمی نوت ۱۲ پرو داشته باشد، اما از شارژ سریع ۶۷ وات استفاده می‌کند. این گوشی حتی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از تکنولوژی QC 3+، PD 2 و PD 3 پشتیبانی می‌کند.

گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن از نظر ظاهری هم شباهت زیادی به گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو دارد. با این حال ماژول دوربین این گوشی متفاوت طراحی شده است. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن هم اندازه ردمی نوت ۱۲ است، اما شش گرم از آن سبک‌تر است.

تفاوت بزرگ دو گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو و ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن در تراشه و حسگر دوربین است.  گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو با تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ راهی بازار شده بود و از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد. حالا گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن به تراشه اسنپ دراگون 778G مجهز شده و دوربین اصلی آن از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در کنار دوربین اصلی، دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی هم دیده می‌شود.

گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن به صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی با وضوح تصویر Full HD+ مجهز شده است. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. صفحه نمایش OLED این گوشی از رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند. روی صفحه نمایش این گوشی یک دوربین سلفی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی هم قرار گرفته است.

گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition به حسگر تشخیص اثر انگشت مجهز شده که روی لبه گوشی قرار گرفته است. پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم دارد. این گوشی از صدای Hi-Res به صورت سیمی و بی‌سیم و صدای دالبی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به گواهی IP53 اشاره کنیم.

تمام رنگ های Redmi Note 12 Pro Speed Edition

تمام رنگ های Redmi Note 12 Pro Speed Edition

گوشی Redmi Note 12 Pro Speed Edition تفاوت دیگری هم با گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو دارد. این گوشی با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 راهی بازار می‌شود. این گوشی جدید را می‌توانید در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز خریداری کنید. حتی مشخص شده که ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن با رم و حافظه‌های داخلی مختلفی راهی بازار می‌شود.

این گوشی در مدل‌هایی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده مدلی که ۶ گیگابایت رم دارد با قیمت نزدیک به ۲۴۵ دلار راهی بازار می‌شود. مدلی که ۸ گیگابایت رم دارد هم با قیمت ۲۶۰ دلار به فروش می‌رسد و مدلی که ۱۲ گیگابایت رم دارد با قیمت ۲۸۵ دلار راهی بازار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:
مقایسه S21 fe با 12t pro

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. علیرضا

    میاد ایران این گوشی ؟

    1. میلاد شیری

      پاسخ به علیرضا

      سلام وقت بخیر این گوشی با نام پوکو ایکس ۵ پرو عرضه خواهد شد
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به علیرضا

      سلام وقت بخیر بله احتمالا
      1. علیرضا

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام، حالا کی عرضه میشه؟! بیش از ی ماه از معرفی کردنش میگذره
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به علیرضا

          سلام وقت خوش عرضه شدن با ورود به بازار ایران یکسان نیست تو ایران وارد شدنش به واردکنندگان بستگی داره
          1. KAVEH.R

            پاسخ به احسان نیک پی

            سلام. چرا این گوشی وارد بازار ایران نمیشه؟
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-redmi-note-12-pro-speed-edition/
ads
ads